kindagirl Skrevet 13. mars 2018 #141 Skrevet 13. mars 2018 Det eneste som kan gjøre det verre nå er at magne og aurora sjekker inn imorgen..
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #142 Skrevet 14. mars 2018 På 26.2.2018 den 19.47, AnonymBruker skrev: Melina Johnsen sjekker inn Anonymkode: 122d4...1cc Hun er helt crazy, så det hadde blitt veldig interessant Anonymkode: fdbca...bff
marthesbl Skrevet 14. mars 2018 #143 Skrevet 14. mars 2018 Flere enn meg som reagerer på væremåten til Isabel inne på hotellet? Synes hun virker veldig overlegen og kjedelig... Hun gikk jo hardt ut mot årets deltakere om at de var kjedelig, men nå er det jo hun som er kjedelig der inne. Synes hun skal feie for sin egen dør... Selv om hun er blogger og har penger, så kan man vel oppføre seg for det... Snakk om å tro hun er kjendis og så mye bedre enn andre der hun satt... 16
kindagirl Skrevet 14. mars 2018 #144 Skrevet 14. mars 2018 2 timer siden, marthesbl skrev: Flere enn meg som reagerer på væremåten til Isabel inne på hotellet? Synes hun virker veldig overlegen og kjedelig... Hun gikk jo hardt ut mot årets deltakere om at de var kjedelig, men nå er det jo hun som er kjedelig der inne. Synes hun skal feie for sin egen dør... Selv om hun er blogger og har penger, så kan man vel oppføre seg for det... Snakk om å tro hun er kjendis og så mye bedre enn andre der hun satt... Sitter mest å piller seg i håret hun.. 4
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #145 Skrevet 14. mars 2018 3 timer siden, marthesbl skrev: Flere enn meg som reagerer på væremåten til Isabel inne på hotellet? Jeg reagerer og synes hun er skikkelig arrogant. Forventer de andre må tilbe og respektere henne. Give me a breake. Hun må slutte å være så diva og tror hun er en super kjendis. Har lest hun ryker ut tidlig. Forståelig siden hun ikke vil bli kjent med de andre virker det som. Sitter bare å drar seg i håret og forventer å bli tilbedt. Anonymkode: 5a57a...cc8 4
Skeivskank Skrevet 14. mars 2018 #146 Skrevet 14. mars 2018 Krysser fingrene for at Ann Marielle og Mathias får sjekke inn i dag :D Basert på aktivitet på sosiale medier og instastory så er det jo en ganske stor sansynlighet for det i og med at de reiste til norge ETTER finalen 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #147 Skrevet 14. mars 2018 43 minutter siden, Skeivskank skrev: Krysser fingrene for at Ann Marielle og Mathias får sjekke inn i dag :D Basert på aktivitet på sosiale medier og instastory så er det jo en ganske stor sansynlighet for det i og med at de reiste til norge ETTER finalen Og Sophie klaget over hun fikk så lite TV tid og følte seg lurt av tv3, så tror ikke hun får sjekke inn. Anonymkode: 5a57a...cc8 5
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #148 Skrevet 14. mars 2018 Håper virkelig Isabel ryker fort ut. Så egoet hennes kan forsvinne. Hadde vært helt krise hvis hun og Carl Aksel vant! 🤤 Anonymkode: f1cd8...430
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #149 Skrevet 14. mars 2018 Isabel var fantastisk i dag Anonymkode: 122d4...1cc 10
kindagirl Skrevet 14. mars 2018 #150 Skrevet 14. mars 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Isabel var fantastisk i dag Anonymkode: 122d4...1cc Enig! Og eg håper planen til carl aksel går i boks. At de får ut newa.. 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #151 Skrevet 15. mars 2018 Hvem tror dere vinner? Vet at Isabel ikke blir værende lenge, siden hun var hjemme i Norge igjen i starten av februar. Har også fått med meg (i følge denne tråden) at folk hadde sett Joakim, Kristian og Ine i Bergen i januar/februar. Og at Thea og Cathrine var hjemme igjen i februar. Reagerer også på at Julie la ut bilde på insta 14.januar. De reiste vel til Mexico rundt 5 januar. Og aner ikke når innspillingen startet etter de var ankommet Mexico. Mathias og Ann Mariell dro vel hjem 1/2 mars. Som vil si at de er der ut sesongen. Hvem andre av de 10 første deltakerne som sitter igjen til slutt har jeg ingen anelse på. Men virker som at mange av startdeltakerne ryker ut ganske tidlig om vi skal tro det folk har sett og observert. Av de som er med nå håper jeg på Leo. Av jentene vet jeg ikke. Anonymkode: ba303...16f 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #152 Skrevet 15. mars 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvem tror dere vinner? Vet at Isabel ikke blir værende lenge, siden hun var hjemme i Norge igjen i starten av februar. Har også fått med meg (i følge denne tråden) at folk hadde sett Joakim, Kristian og Ine i Bergen i januar/februar. Og at Thea og Cathrine var hjemme igjen i februar. Reagerer også på at Julie la ut bilde på insta 14.januar. De reiste vel til Mexico rundt 5 januar. Og aner ikke når innspillingen startet etter de var ankommet Mexico. Mathias og Ann Mariell dro vel hjem 1/2 mars. Som vil si at de er der ut sesongen. Hvem andre av de 10 første deltakerne som sitter igjen til slutt har jeg ingen anelse på. Men virker som at mange av startdeltakerne ryker ut ganske tidlig om vi skal tro det folk har sett og observert. Av de som er med nå håper jeg på Leo. Av jentene vet jeg ikke. Anonymkode: ba303...16f Julie sin instagram og facebook ble styrt av venninnen hennes. De som ikke kom hjem før rundt første mars var Julie, Newa, Mathias, Ann Mariell, Leo, Marius og Erik Anonymkode: 122d4...1cc
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #153 Skrevet 15. mars 2018 Syns det var både gøy og rart at Julie la om til kr.sand-dialekten sin. Hun snakker jo bergensk, men er fra kr.sand. Anonymkode: 4d977...099 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #154 Skrevet 15. mars 2018 Isabel ryker i uke 4 har jeg lest. Anonymkode: 01af2...ad3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #155 Skrevet 15. mars 2018 Men noen som vet hvor lenge Carl Aksel blir? Håper inderlig ikke han kommer langt. Anonymkode: 5a57a...cc8 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #156 Skrevet 15. mars 2018 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men noen som vet hvor lenge Carl Aksel blir? Håper inderlig ikke han kommer langt. Anonymkode: 5a57a...cc8 Enig! Samme med Julie. Forferdelig irriterende kvinnfolk!!!! Anonymkode: fee22...fb8 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #158 Skrevet 15. mars 2018 16 minutter siden, kindagirl skrev: Hvem røk? Det er ikke ferdig Anonymkode: 01af2...ad3
kindagirl Skrevet 15. mars 2018 #160 Skrevet 15. mars 2018 Trodde noen kanskje hadde sett på viaplay. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå