Snuppah00 Skrevet 8. mars 2018 #121 Skrevet 8. mars 2018 (endret) Virker ikke som Isabel har kommet overens med de nye deltagerne siden hun slenger dritt om de på Snap. Isabel røyk tidlig ut, så hun fremstår noe bitter 🙊 kanskje en av de nye sendte ho ut. "Legendene" har vel lov til å ha mobil der inne og bruke SoMe? Endret 8. mars 2018 av Snuppah00 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #122 Skrevet 8. mars 2018 13 minutter siden, Snuppah00 skrev: Virker ikke som Isabel har kommet overens med de nye deltagerne siden hun slenger dritt om de på Snap. Isabel røyk tidlig ut, så hun fremstår noe bitter 🙊 kanskje en av de nye sendte ho ut. "Legendene" har vel lov til å ha mobil der inne og bruke SoMe? What? Isabel, som virker så omgjengelig, tolerant, og ikke selvopptatt overhodet? Nei nå har jeg aldri.. Anonymkode: 5fb17...43b 12
Skeivskank Skrevet 8. mars 2018 #123 Skrevet 8. mars 2018 10 timer siden, Snuppah00 skrev: Virker ikke som Isabel har kommet overens med de nye deltagerne siden hun slenger dritt om de på Snap. Isabel røyk tidlig ut, så hun fremstår noe bitter 🙊 kanskje en av de nye sendte ho ut. "Legendene" har vel lov til å ha mobil der inne og bruke SoMe? Enig, leste bloggen til Isabel nå nettop og der langer hun ut om hvor basic og kjedelige jentene er og at alle er så unge.
smalls Skrevet 8. mars 2018 #124 Skrevet 8. mars 2018 48 minutter siden, Skeivskank skrev: Enig, leste bloggen til Isabel nå nettop og der langer hun ut om hvor basic og kjedelige jentene er og at alle er så unge. Alle er så unge? Eh, hun var da 21 da hun var med i 2015. Herregud 🙈 6
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #125 Skrevet 9. mars 2018 Spoiler Charlotte Aarnes Helm, Ingrid Aguiliz, Simen Øien, Oskar Johansson, Ina Beate Kilnes og Karoline Antonsen sjekker inn. Anonymkode: 122d4...1cc
Skeivskank Skrevet 11. mars 2018 #126 Skrevet 11. mars 2018 Tror også at Karoline Antonsen sjekker inn. Grunnen er instagrammen hennes samt at hun er på flere av deltakernes story på insta. Lurer forresten på hvem Mathias Omdal er? Han er avbildet ekstremt mye med Cathrine og andre deltakere.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #127 Skrevet 11. mars 2018 8 timer siden, Skeivskank skrev: Tror også at Karoline Antonsen sjekker inn. Grunnen er instagrammen hennes samt at hun er på flere av deltakernes story på insta. Lurer forresten på hvem Mathias Omdal er? Han er avbildet ekstremt mye med Cathrine og andre deltakere. Mathias Omdal er kjæresten til Cathrine. Ikke deltager. Anonymkode: 122d4...1cc
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #128 Skrevet 11. mars 2018 8 timer siden, Skeivskank skrev: Tror også at Karoline Antonsen sjekker inn. Grunnen er instagrammen hennes samt at hun er på flere av deltakernes story på insta. Lurer forresten på hvem Mathias Omdal er? Han er avbildet ekstremt mye med Cathrine og andre deltakere. Karoline er i reklamen også så hun sjekker uten tvil inn Anonymkode: 122d4...1cc
Andrea89 Skrevet 12. mars 2018 #129 Skrevet 12. mars 2018 Gleder meg til premieren i kveld! Jeg tror den største tabben de har gjort i år er å slippe deltakerne for tidlig. Legendene er èn ting, men de andre deltakerne ble jo sluppet allerede 29. jan. I fjor ble det ikke offentliggjort hvem som skulle være med før 27. feb, og premieren var 13. mars, så bare to uker før. Nå har det vært for lett å følge med på hvem som har kommet tilbake til Norge, vært aktiv i sosiale medier o.l. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #130 Skrevet 12. mars 2018 Gleder meg Isabel ryker ut. Hun ryker i uke 4 og blir skikkelig sur. Skriver stygge ting på speilet til jenta som sendte henne ut 🤣 kanskje det står "jævla fitte" Anonymkode: f1cd8...430 13
Skeivskank Skrevet 13. mars 2018 #131 Skrevet 13. mars 2018 Lurer på om det er tilfeldig at det er Isabel og Carl A som beveger seg i promoen når de skal være statuer, eller om det egentlig er et lite hint om at det er de to som får sjekke inn først av legendene ? 1
kindagirl Skrevet 13. mars 2018 #132 Skrevet 13. mars 2018 1 time siden, Skeivskank skrev: Lurer på om det er tilfeldig at det er Isabel og Carl A som beveger seg i promoen når de skal være statuer, eller om det egentlig er et lite hint om at det er de to som får sjekke inn først av legendene ? Tenkt det samme.. Men jeg håper virkelig ikke Carl Aksel kommer inn. Jeg var dritlei av han sist han var med og jeg kjente jeg hadde fått nok bare av det lille jeg så av han i gårsdagens episode. 7
Gjest thejohan Skrevet 13. mars 2018 #134 Skrevet 13. mars 2018 Akkurat nå, kindagirl skrev: Hvem av legendene sjekket inn?? Får vite etter reklamen
kindagirl Skrevet 13. mars 2018 #136 Skrevet 13. mars 2018 Akkurat nå, Lillekråka skrev: Isabel og Carl Aksel.. Håper carl aksel ryker fort ut.. 3
Lillekråka Skrevet 13. mars 2018 #137 Skrevet 13. mars 2018 Akkurat nå, kindagirl skrev: Håper carl aksel ryker fort ut.. Enig!! KLARER IKKE HAN!! 1
Skeivskank Skrevet 13. mars 2018 #138 Skrevet 13. mars 2018 10 minutter siden, Lillekråka skrev: Enig!! KLARER IKKE HAN!! Agreed. Han er litt for mye. Isabel vet vi jo ryker ganske så fort :D 1
Christy89 Skrevet 13. mars 2018 #139 Skrevet 13. mars 2018 15 minutter siden, Skeivskank skrev: Agreed. Han er litt for mye. Isabel vet vi jo ryker ganske så fort :D Gjør hun?
kindagirl Skrevet 13. mars 2018 #140 Skrevet 13. mars 2018 Slik eg har forstått det så vinner verken isabel eller carl aksel.. Imorgen skal forressten de to paradisefavorittene velge inn to legender til. Så i tvguiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå