AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #41 Skrevet 14. august 2024 Jeg kremtet mye før jeg fikk astmadiagnose, etter at jeg begynte på medisiner kremter jeg sjeldnere. Det er fordi det la seg mye slim høyt oppe i halsen, så jeg måtte fjerne det ved å kremte. Anonymkode: fae78...4a2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #42 Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (På 28.1.2018 den 9.37): Har en søster som må kremte / renske stemmen hele tiden (hvert 10.sekund). Har ikke merket dette så veldig godt før vi nå bor sammen. Selv må jeg nesten aldri "renske stemmen". Jeg lurer på om det er noe som kan være galt i halsen dersom man holder på sånn hele tiden? I tillegg til at det er ekstremt irriterende å høre på, så antar jeg at det må være ubehagelig for den det gjelder... Anonymkode: ed6ac...ad2 Enten uvane eller tics vil jeg tro. Anonymkode: 2684a...76d
Gipetto Skrevet 14. august 2024 #43 Skrevet 14. august 2024 Vår datter har astma og kremtet mye, viste seg at hun ikke var godt nok medisinert. Hun har begynt på en medisin som går primært på lungene, og hun har helt sluttet å kremte. Kan det være noe slik søsteren din har behov for?
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #44 Skrevet 14. august 2024 Det kan både være psykisk eller fysisk årsak til kremting. Ticks er en ting eller økt slimproduksjon av ulike årsaker. Jeg har det sistnemte. Flere i familien går under psykisk betinget kremting. Anonymkode: f00a7...536
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå