Gå til innhold

Hunder

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Du er tydelig farget av din egen preferanse. Uten kilder er påstanden din verdiløs. Om du har lagt ut link tidligere er irrelevant. Du skriver som anonym og jeg kan umulig vite hva du har foretatt deg tidligere. Dessuten sier du at linken handlet om at blandingshunder har bedre helse og lever lenger, men det jeg ba om kilde på var din påstand om at de både er bedre, enklere og tryggere enn renrasede.

Anonymkode: 13056...f6a

KOM MED HVA DU SELV SPØR OM DU! 

Anonymkode: b2a23...b4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Har sett vedkommende promotere blandingshunder ved en hver mulighet, med den samme undersøkelsen som begrunnelse. Enkelte forstår ikke innholdet i slike undersøkelser og avleder hva det skal være av positive konsekvenser etter eget hode, fullstendig verdiløst selvfølgelig.

Anonymkode: 22116...bd6

Det er 100000 undersøkelse gjort. Den ENE hadde 90000 hunder. Jeg er høyt utdannet klarer som fleste andre å lese tekst   og KREVER at du kommer med FLERE kredible undersøkelser * internasjonale!) som underbygger det motsatte som er verdifulle. Lykke til! 

Skrevet

Jeg liker hunder generelt, enten de er særskilt utadvendte eller mer rolige. Syns derimot ikke det er så hyggelig å bli løpt ned på gaten av en svær hund som ikke er i bånd, da føler jeg at jeg ikke har noe kontroll på hunden. Særlig hvis jeg går tur med min egen hund.

Jeg har en hund som er veldig nysgjerrig, men fortsatt ganske sjenert. Mer sjenert på mennesker enn på andre hunder. Det fungerer fint. 

Anonymkode: a7791...ff2

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Har sett vedkommende promotere blandingshunder ved en hver mulighet, med den samme undersøkelsen som begrunnelse. Enkelte forstår ikke innholdet i slike undersøkelser og avleder hva det skal være av positive konsekvenser etter eget hode, fullstendig verdiløst selvfølgelig.

Anonymkode: 22116...bd6

Og er helt utrolig at du ikke klarte å forstå tendensen i den undersøkelsen😂.

Kom ikke her og snakk ned  andre medlemmer fordi du er uenig! 

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Du er tydelig farget av din egen preferanse. Uten kilder er påstanden din verdiløs. Om du har lagt ut link tidligere er irrelevant. Du skriver som anonym og jeg kan umulig vite hva du har foretatt deg tidligere. Dessuten sier du at linken handlet om at blandingshunder har bedre helse og lever lenger, men det jeg ba om kilde på var din påstand om at de både er bedre, enklere og tryggere enn renrasede.

Og du.  Så du mener alle innlegg på KG må underbygges med forskning???

Jeg deler min erfaring,  fra omkrets pluss nevner link jeg har lagt ut før,  om du ikke ønsker å ta til deg, lytte og være nysgjerrig er det ditt problem.

Er patetisk hvor pissredde mange her er for blandingshunder! 😂

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

KOM MED HVA DU SELV SPØR OM DU! 

Hva mener du med dette? 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og du.  Så du mener alle innlegg på KG må underbygges med forskning???

Jeg deler min erfaring,  fra omkrets pluss nevner link jeg har lagt ut før,  om du ikke ønsker å ta til deg, lytte og være nysgjerrig er det ditt problem.

Er patetisk hvor pissredde mange her er for blandingshunder! 😂

Nei, det har jeg ikke sagt. Jeg har bare bedt deg dokumentere påstanden din om at blandingshunder er mye bedre enn alle renrasede hunder. Ikke bare er blandingshunder friskere og lever lenger, men du påstår også at de er enklere, bedre og til og med tryggere. I tillegg påstår du at man kan styre bedre hvordan de utvikles ved hjelp av sosialisering og måten de blir behandlet på. Jommen sa jeg smør. Poenget er at du ikke kan sette alle blandingshunder i samme bås. Nyansering er et viktig ord her.

Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Hva mener du med dette? 

Nei, det har jeg ikke sagt. Jeg har bare bedt deg dokumentere påstanden din om at blandingshunder er mye bedre enn alle renrasede hunder. Ikke bare er blandingshunder friskere og lever lenger, men du påstår også at de er enklere, bedre og til og med tryggere. I tillegg påstår du at man kan styre bedre hvordan de utvikles ved hjelp av sosialisering og måten de blir behandlet på. Jommen sa jeg smør. Poenget er at du ikke kan sette alle blandingshunder i samme bås. Nyansering er et viktig ord her.

Sier seg selv , opplagt for alle  OG jeg har skrevet det gang på gang på  gang på gang  at det SELVSAGT ikke gjelder alle!   En trend.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...