AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #1 Skrevet 27. januar 2018 Dere som er deprimert, mild/ moderat, kommer dere dere på jobb? Har dere fortalt lege om depresjonen? Jeg er lei, sliten og utmattet. Jobber med mennesker. Elsker jobben- det er et fristed. Jobber mye, og er alene med barn. Eneste gleden er barna, selv der føler jeg ikke mye glede, annet en at jeg elsker dem såklart. Aner ikke hvordan jeg skal komme meg på jobb på mandag, klarer ikke ta meg sammen. Legen vet ikke noe, skammer meg for å ta det opp. Egenmelding? Hva sier man når man ringer arb.sted? Lyger på seg omgangssyke? Anonymkode: 16666...56b
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #2 Skrevet 27. januar 2018 Har depresjonen vart lenge? Jeg tror du enten må bli henvist til psykolog eller snakke med legen igjen. Ikke lyg på deg en sykdom. Arbeidsgiver har ingenting med hvorfor du er syk, så om du ringer og sier du ikke kan komme på jobb pga sykdom, så skal det ikke bli flere spørsmål. Jeg er moderat til alvorlig deprimert og jrg er sykemeldt. Har vært det et år nå. Nådde bunnen såpass hardt fordi jeg pushet meg lenge før kroppen ikke klarte mer. Jeg forteller legen min alt, hun lytter til meg og er en utrolig god støtte for meg. Går til henne samt psykolog og skal snart få timer med psykiatrisk sykepleier fra kommunen for angstmestring. Anonymkode: be303...c99 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #3 Skrevet 27. januar 2018 Har gått på jobb med lett depresjon, men ved moderat depresjon har jeg vært sykmeldt og på behandling. Du bør ikke lyve på deg omgangssyke. Hvis du er utmattet og ikke fungerer i hverdagen må du kanskje ha gradert sykmelding, og behandling. Snakk med legen så kanskje du får hjelp med situasjonen. Anonymkode: 27ce3...c9f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå