AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #1 Skrevet 27. januar 2018 Hei dere, Har en liten case. Kjæresten min og jeg har en sønn på 8 mnd. Kjæresten min ønsker å dra på blåtur med en kompisgjeng en langhelg i april. De er rundt 15 stykk og ingen av dem har barn. Jeg er litt i mot at han skal dra med, da jeg synes det ikke helt passer seg.. Jeg synes han kan bli med på ting her hjemme, men å reise bort på noe slik synes jeg blir vanskelig. Hva tenker dere? Vil legge til at INGEN av kompisene vet hva det innebærer å ha barn, så de har pushet han med på ting siden sønnen vår ble født. De har uttalt flere ganger at "mor kan jo passe" og "mor er jo hjemme." Anonymkode: bcd8a...cd5
Populært innlegg TulleJenny Skrevet 27. januar 2018 Populært innlegg #2 Skrevet 27. januar 2018 Så hvis du hadde blitt invitert med på en weekentur med jentegjengen så hadde du ikke reist? Synes det er rart at du ikke vil unne din bedre halvdel å kose seg på blåtur. Neste gang så er det kanskje du som vil ut på noe? Man trenger da ikke være låst til hjemmet når man har fått barn 56
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #3 Skrevet 27. januar 2018 Jeg tenker at når de planlegger det i såpass god tid så burde det gå greit. Da kan jo du evt. dra på besøk til familie eller invitere på besøk, om problemet er at du syns det er vanskelig å være alene.. Anonymkode: 30b0b...d82 12
Pølsevann Skrevet 27. januar 2018 #4 Skrevet 27. januar 2018 Jeg skjønner ikke hvorfor det ikke passer seg? At han har barn har da ikke noe å si for om han kan dra på kompistur eller ikke. Han skal jo ikke ha med barna. 23
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #5 Skrevet 27. januar 2018 En langhelg fra hverandre når ungen er nesten ett år er ikke mye forlangt. Si heller ja, og ta en runde på at du er litt lei av de single mannsjåvinistiske kompisene hans i en annen setting. Anonymkode: eb657...4ce 27
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #6 Skrevet 27. januar 2018 Blåtur? Om dette er en vanlig weekend tur med kompisgjengen så forstår jeg ikke hvorfor «han ikke får lov». Altså han er jo voksen, alt handler faktisk ikke om barna. Du klarer deg alene en helg. Så lenge dette ikke kom som en overraskelse en uke før de skulle dra så syns jeg du skal si ja. Bare fordi han har fått en unge så betyr ikke det at han skal bære lenket til huset. Neste gang er det din tur, Ts med deg venninner på en weekendtur til en storby eller noe mens far passer baby. Anonymkode: 38589...a34 21
Zanzibar3 Skrevet 27. januar 2018 #7 Skrevet 27. januar 2018 La han dra også reiser du sjøl en tur bort ei helg litt senere. 7
The Kitten Skrevet 27. januar 2018 #8 Skrevet 27. januar 2018 Jeg skjønner ikke hvorfor han må ha tillatelse fra deg. Å spørre om det passer er en ting, men tillatelse trenger han faktisk ikke vente på. 19
Sirah Skrevet 27. januar 2018 #9 Skrevet 27. januar 2018 Han er vel en voksen mann som bestemmer over seg selv? Hvorfor skal han ikke få dra på en weekendtur med gutta? Du ville vel syntes det var trist å måtte si nei til alle jenteturer? 12
Summer lady Skrevet 27. januar 2018 #10 Skrevet 27. januar 2018 (endret) Skjønner heller ikke hvorfor han ikke kan få dra på tur? Det er jo god tid til å planlegge, dessuten kan jo du dra på venninne tur senere. Endret 27. januar 2018 av Summer lady 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #11 Skrevet 27. januar 2018 Hva er blåtur? Anonymkode: ac11c...990 22
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #12 Skrevet 27. januar 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei dere, Har en liten case. Kjæresten min og jeg har en sønn på 8 mnd. Kjæresten min ønsker å dra på blåtur med en kompisgjeng en langhelg i april. De er rundt 15 stykk og ingen av dem har barn. Jeg er litt i mot at han skal dra med, da jeg synes det ikke helt passer seg.. Jeg synes han kan bli med på ting her hjemme, men å reise bort på noe slik synes jeg blir vanskelig. Hva tenker dere? Vil legge til at INGEN av kompisene vet hva det innebærer å ha barn, så de har pushet han med på ting siden sønnen vår ble født. De har uttalt flere ganger at "mor kan jo passe" og "mor er jo hjemme." Anonymkode: bcd8a...cd5 Har du personlig spurt kompisene hans ansikt til ansikt om de vet hva det innebærer å ha barn, eller er det noe du bare har konkludert med i ditt eget sinn? Har ikke du noen venner som maser på deg og som sier at "far kan jo passe" og "far er jo hjemme"? Anonymkode: 591e0...e28 5
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #14 Skrevet 27. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dump ham! Anonymkode: d6325...1b4 Anonymkode: ac11c...990 6
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #15 Skrevet 27. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er blåtur? Anonymkode: ac11c...990 Det er at man reiser på en tur og så vet man ikke hvor man skal og/eller hva man skal. Anonymkode: feb91...8a2 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #16 Skrevet 27. januar 2018 Jeg skjønner ikke det store behovet for "guttetur" og "jentetur". Samboeren min sier han ikke vil dra på tur med bare gutta, men han drar gjerne om jeg er med og de har eventuelle damer med (eller drar alene). Samme tenker jeg, en tur er da ikke det samme uten han. Anonymkode: be0c4...fe3 7
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #17 Skrevet 27. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er at man reiser på en tur og så vet man ikke hvor man skal og/eller hva man skal. Anonymkode: feb91...8a2 Ah! Trodde det var noe skikkelig shady greier, jeg, siden ts er så skeptisk. TS: du bestemmer da ikke over kjæresten din? Hadde det vært i barselperioden, så hadde jeg skjønt deg godt, men ungen nærmer seg jo året, herregud... Anonymkode: ac11c...990 9
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #18 Skrevet 27. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke det store behovet for "guttetur" og "jentetur". Samboeren min sier han ikke vil dra på tur med bare gutta, men han drar gjerne om jeg er med og de har eventuelle damer med (eller drar alene). Samme tenker jeg, en tur er da ikke det samme uten han. Anonymkode: be0c4...fe3 Jeg tenker at folk som ser negativt på sånt, og ikke "ser behovet" egentlig sliter en god del med sjalusi og tillit. Anonymkode: ac11c...990 31
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #19 Skrevet 27. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke det store behovet for "guttetur" og "jentetur". Samboeren min sier han ikke vil dra på tur med bare gutta, men han drar gjerne om jeg er med og de har eventuelle damer med (eller drar alene). Samme tenker jeg, en tur er da ikke det samme uten han. Anonymkode: be0c4...fe3 Man har bare godt av å tilbringe litt tid med andre mennesker. Jeg oppfordrer samboer til å gjøre ting med sine kompiser, jeg trenger da ikke noen til å passe på meg eller underholde meg 24/7 Anonymkode: 38589...a34 12
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #20 Skrevet 27. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at folk som ser negativt på sånt, og ikke "ser behovet" egentlig sliter en god del med sjalusi og tillit. Anonymkode: ac11c...990 Nei, jeg er mann, og jeg har heller aldri likt guttekvelder og byn med gutta og gutteturer. Jeg får avsmak i munnen bare av forslag om det. Anonymkode: 591e0...e28 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå