AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #1 Skrevet 27. januar 2018 Noen som har erfaring med jaydess hormonspiral? Jeg fikk satt inn for 5 mnd siden, og har siden innsettingen blødd hele tiden. Har et par dager med opphold, også begynner det på igjen! I tillegg har jeg gått så mye opp i vekt! Fødte for 10 mnd siden! Etter fødselen gikk jeg ned mer enn jeg var før jeg ble gravid, men etter jeg satt inn spiralen så har jeg gått opp sikkert en 7-8 kg, og veiene nå mer enn jeg gjorde før jeg ble gravid! Spiser sunt og normalt, akkurat samme som jeg gjor før jeg ble gravid, og jeg trener 3 ganger i uken, men jeg fortsetter bare å gå opp i vekt! Blir så frustrert, og lurer derfor på om jeg bare skal få fjernet spiralen! Anonymkode: 31589...472
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #2 Skrevet 27. januar 2018 Jeg for min del.. mistenker at ikke alt negative kommer frem med bruk av spiral. Tror leger/gynekologer/jordmødre holder igjen informasjon. Som for eksempel: vektøkning, får cyster på eggstokkene av bruk av spiral. Hvor lenge man blør . smertene ved innsetting og ettertid blir feid bort som ingenting. Ukentlig ser du "jenter" stiller spørsmål her på nettet om ting og tang med spiral. Hvorfor informeres ikke pasientene godt nok om spiral før og etter?? Anonymkode: b7d7e...7a1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå