AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #1 Skrevet 27. januar 2018 Skal lage vårruller og har glemt å kjøpe ark på den asiatiske som er stengt nå, vet dere om coop xtra selger ark til å lage vårruller av? Anonymkode: eb60b...015
Gjest F S Skrevet 27. januar 2018 #2 Skrevet 27. januar 2018 (endret) (så du fikk litt labert med svar) ☺Ja, coop/meny selger visst vårrullplater ifølge meny.no. Frysedisken tror jeg. Fant vedlagte bilde på meny.no! Så bra at du lager dem!! Hjemmelaget er alltid best, og det kan fryses!! ☺ Er kjempeglad i vårruller, vi spiser endel av det. Enkelt og kjempegodt. Vi kjøper oftest ferdiglagede fra coop: Alle sorter, men har vært spesielt glad i vegetariske vårruller (fra daloon tror jeg det var), som ikke er så lett å få tak i lenger hos dem?? Finnes nok noen gode asiabutikker også i sentrum, men har ikke prøvd (Kom over en gammel tråd i KG som fortalte om dette) Lykke til, og god (fest)middag! ☺Klem Endret 27. januar 2018 av F S Lagt til ...asiabutikk og gammel tråd på KG
Gjest F S Skrevet 29. januar 2018 #3 Skrevet 29. januar 2018 Hei TS! Kanskje sent, men tenkte bare jeg ville si at idag så jeg denne (bildet over) på KIwi også! Den lå ved siden av våreullene...
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #4 Skrevet 30. januar 2018 De fleste butikkene har det, men er dobbelt så dyrt enn asiatiske butikker... Anonymkode: 8e1af...e34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå