AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #1 Skrevet 27. januar 2018 Jeg er så utrolig takknemlig for dette landet, og alle de flotte menneskene som bor her. For noen år tilbake, så var jeg i psykose. Den behandlingen jeg fikk når jeg var veldig syk, den var ikke god. Men det er ikke det jeg skal snakke om nå. Når jeg var hjemme igjen, og på bedringens vei. Så mye hjelp, og så mye godhet visste jeg ikke at fantes. Takk til alle vennene som aldri ga opp samme hvor sint og vanskelig jeg var. Takk til familien som stilte opp på alle mulige måter. Takk til fastlegen min som taklet meg på mitt verste og aldri viste at du ble oppgitt. Takk til Nav. Dere har aldri presset meg for langt, dere har sett meg som et individ og gitt meg god og tett oppfølgning. Takk til barnevernet. Takk for at dere møtte meg med respekt. Takk for at dere virkelig bryr dere om barna mine. Takk for veiledning og avlastning. Takk til deg som gråt med meg. Takk til sykepleierne som var der akkurat når jeg trengte det mest, som alltid orket meg. Takk til psykologen, du så meg. Takk til psykiateren, uten deg ville jeg ikke klart å se det hele klart, du har blitt som en kjær venn for meg. Takk for kursene jeg har fått for å lære å mestre sykdommen min. Jeg tror dere i alle instansene har strukket dere langt forbi hva som er forventet i yrkestittelen, dere har vært medmennesker. Og takk til hele Norge. Takk for at jeg ikke må jobbe når jeg er syk. Takk til alle de som betaler skatt, og gjør at barna mine og jeg kan leve et godt liv, selv om jeg ikke klarer å jobbe uten å bli syk. Jeg har blitt møtt med så mye godhet av både privatpersoner og diverse instanser. Jeg visste ikke at verden var sånn. Takk for at dere hjalp meg opp på beina igjen. Takk for livet. Jeg lover å gi tilbake. Til familie, venner og bekjente. Og til de jeg jeg ikke kjenner, men som trenger et smil eller noen gode ord på sin vei. En dag skal jeg tilbake på jobb, og gi tilbake til Norge. Jeg skal aldri glemme hvor god verden er. Takk <3 Anonymkode: 3d3c8...e7f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå