Gå til innhold

Gifter meg 16. aug - litt diverse spm.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg gifter meg neste fredag, og har tuuuuusen tanker i hodet nå.

Masse ting som ikke er ferdig enda. Er så redd for at dagen ikke skal bli sånn som jeg vil. Føler at jeg angrer litt på kjolen, syns tiaraen er litt harry, og stripet håret sånn at jeg ser ut som en litt sliten 80-talls dame med bleka hår. Huff............

Lurte på om jeg kunne få noen tips om morgengave til min kjære,

også lurer jeg på om det er unormalt at jeg ikke holder noen tale til han? Syns det er så vanskelig å vite hva jeg skal si, og vet at jeg kommer til å begynne å gråte. - Begynner å gråte bare jeg tenker på hva jeg evt. skal si.... men jeg vil ikke at han skal bli skuffet hvis jeg ikke sier noe heller. Noen som har noen erfaringer/råd rundt dette?

Bortsett fra dette gleder jeg meg veeeeeldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Heisann

Du har nok litt bryllupsnerver. Når det gjelder taler har jeg vært i bryllup der bruden ikke har sagt noe- andre bruder har komponert en sang til sin mann. Det er mye man kan gjøre. Jeg leste et dikt til min mann på vår bryllupsdag og holdt en liten tale.

Garanterer deg at dere kommer til å få en flott dag. Husk ikke alt kan gå knirkefritt - er alltid litt småting som man ikke kan ta med i beregningene uansett hvor mye man planlegger.

Prøv å nyte dag til det fulle. Jeg tror også at kjolen din helt sikkert er flott selv om jeg ikke har sett den.

Klem fra

20April2002

http://home.no.net/waraas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_ ikke logget på

Ikke teknt så hardt på alt, sa ting gå av seg selv. Ha et litt avslappet forhold til det, det går helt sikkert bra. Jeg tok det hele med ro, og vi planla ikke alt ned til minste lille detalj, og alt gikk strålende.

Du blir helt sikkert fin når du får på sminke, hår og kjole. En helt annen helhet! Stol på frisøren din, og gled deg til dagen din, den kommer til å gå så altfor fort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Min kjære fikk sykkel, ellers kan du jo gi han en fin klokke eller noe sånt??

Jeg holdt ikke tale til min mann, men hadde komponert en liten sang selv på en 4-5 vers, der jeg hadde litt om hvordan vi møttes, forlovelse, flyttet samme osv.

Ellers må du bare slapp av dagene før den store dagen, alt kommer nok til å gå kjempe bra, det er bare DU som legger merke til alle de små tingene. Slapp av og nyt dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde selv ingen problemer med bryllupsnerver, men var helt sikker på at jeg skulle få det. Det er ikke noe farlig å gifte seg, ei heller å vise skikkelige følelser den dagen. ALLE forstår at man kan bli rørt - uansett hva man velger å si til sin kjære.

Hvis ikke du er sikker på at du VIIIIL holde tale, synes jeg du skal la det være. Jeg skrev tale selv og holdt den - vistnok veldig selvsikkert fremført.

Ta heller for deg en dikt samlig og les litt, se om du finner et fint dikt som sier noe om kjærlighet - noe som du også står for og er enig i.

Øv deg på dette, for mor, søster eller forloveren din.

Når du vet at det nærmer seg din tur, drikk litt vann/ Farris og pust rolig.

Husk at ingen av de som er der og skal høre hva du skal si, vil deg noe vondt. ALLLE smiler til deg den dagen og det er LETT å smile tilbake.

At kjolen, tiaraen og håret ikke er som det skal er sikkert bare tull og tøys! Gled deg over den flotte opplevelsen dere skal igjennom sammen.

I bryllupsgave til min mann ga jeg et 100 år gammelt piano, noe han ikke ventet - men ble vanvittig glad for. Jeg ville ikke gi morgengave, det er kvinnen som skal få det. (tradisjon tro...)

Jeg fikk en kjempe tøff, sexy, flott, vakker og utrolig spesiell diamantring, jeg!!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...