Gå til innhold

Borgekrig i NATO


Fremhevede innlegg

Skrevet

Er dere på kvinneguiden klare for borgekrig mellom NATO landet Tyrkia og USA? Hvem skal Norge støtte? Skal vi støtte Tyrkia eller USA? Begge nasjoner er NATO land.

 

 

Anonymkode: d2823...9e2

Videoannonse
Annonse
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Borgerkrig: er en indre krig i en nasjon mellom landets innbyggere. Dette er kriger som kjempes innenfor én stat.

NATO: Ikke et land men en allianse bestående av flere land.

En Krig mellom Tyrkia og USA vil ikke være en borgerkrig det vil være en krig mellom 2 land. En krig mellom 2 land er ingen borgerkrig. 

 

Mer har jeg ikke å si om denne saken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...