AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #1 Skrevet 26. januar 2018 Er dere på kvinneguiden klare for borgekrig mellom NATO landet Tyrkia og USA? Hvem skal Norge støtte? Skal vi støtte Tyrkia eller USA? Begge nasjoner er NATO land. Anonymkode: d2823...9e2
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 26. januar 2018 #2 Skrevet 26. januar 2018 Borgerkrig: er en indre krig i en nasjon mellom landets innbyggere. Dette er kriger som kjempes innenfor én stat. NATO: Ikke et land men en allianse bestående av flere land. En Krig mellom Tyrkia og USA vil ikke være en borgerkrig det vil være en krig mellom 2 land. En krig mellom 2 land er ingen borgerkrig. Mer har jeg ikke å si om denne saken
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå