AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #1 Skrevet 26. januar 2018 Hei, er nå 22 år gammel. Tenker veldig mye på dette, og lurer veldig mye på hva andres synspunkter på dette er. Var akkurat igjennom min første kjærlighetssorg på dette tidspunktet, og noen av de "kule jentene" på skolen jeg da gikk på inviterte meg over på en jente kveld. Jeg var den typiske nerden som var lubben, fikk toppkarakterer og som alle plaget. Når jeg kom over så stod det en punsjbolle på bordet med noe som de sa bare var brus, noe som jeg i etterkant forstod var mer enn det. Var masse alkohol blandet inn. Jentene inviterte gutter fra området som var mellom 23-25 år. Jeg tenkte at jeg ikke kunne bli når det kom menn på jentekvelden, og jeg ville dra hjem. Men de kom før jeg rakk å dra. Før jeg visste ordet av det så var det allerede en av mennene som satt nesten oppå meg og klådde meg på låret. Jeg prøvde å reise meg opp for å gå, men denne mannen tok meg rundt håndleddet og dro meg med inn på et rom. Han slang meg ned på en seng og dro av meg buksen min (dere skjønner selv hva som skjedde etter det). Etter han var ferdig gikk han ut. Jeg lå der i noe som føltes i flere timer før jeg kledde på meg og gikk hjem. Fortalte foreldrene mine at vi hadde kranglet på jentekvelden og at jeg ikke lengre ville være der, for jeg var for redd for å si hva som egentlig hva som hadde skjedd. Var dette voldtekt? Ikke minst er det ikke barne voldtekt når jeg var såpass ung og han så langt over 20 årene? Jeg blir kvalm og ekkel i kroppen hver gang jeg tenker på det. Den dag i dag har jeg ikke fortalt det til noen, men har en kjæreste som jeg klarer å ha et normalt sexliv med, og han har vært veldig tålmodig med å vente med å ha sex med meg til jeg var klar. Anonymkode: 70cf5...33f
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #2 Skrevet 26. januar 2018 Hvis du plages med dette ville jeg ha snakket med psykolog, dette var ikke grei oppførsel av han. Anonymkode: fe25c...7b0
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #3 Skrevet 26. januar 2018 Gjorde du motstand? Sa noe overhode? Anonymkode: 4a545...5c3
Sirah Skrevet 26. januar 2018 #4 Skrevet 26. januar 2018 Ja dette var voldtekt Du skriver ikke noe om hvor gammel du var TS? Eventuelt ser jeg det bare ikke. Klem til deg ❤️ 5
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #5 Skrevet 26. januar 2018 Ville du ha sex? Syns du dette var greit? Jeg tenker at dette er ett overgrep! Både av disse jentene og han som lå med deg. Mulig han ikke visste hva som egentlig foregikk, men jeg tenker at han har krysset noen grenser og det var voldtekt. Sliter du med dette i ettertid? Syns du bør snakke med noen profesjonelle om dette. Anonymkode: 570fc...b1a
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #6 Skrevet 26. januar 2018 Jeg ser jeg ikke har uttrykket meg godt nok øverst, men når han dro meg inn i rommet så sa jeg klart i fra at han ikke skulle gjøre det, og at han skulle slippe taket. Jeg ga egentlig opp etter han hadde dratt av meg buksene. Anonymkode: 70cf5...33f 1
Zooey Skrevet 26. januar 2018 #7 Skrevet 26. januar 2018 Dette høres ut som voldtekt. Hvis du ikke ønsker å ta kontakt med politiet, vil jeg anbefale deg å kontakte DIXI ressurssenter for voldtektsutsatte: https://www.dixi.no/hjelpetilbud/dixis-tilbud Du er ikke alene <3 3
Zooey Skrevet 26. januar 2018 #8 Skrevet 26. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser jeg ikke har uttrykket meg godt nok øverst, men når han dro meg inn i rommet så sa jeg klart i fra at han ikke skulle gjøre det, og at han skulle slippe taket. Jeg ga egentlig opp etter han hadde dratt av meg buksene. Anonymkode: 70cf5...33f Dette ér voldtekt. Det er utrolig vondt å høre at du har måtte gå gjennom dette og har sittet inn med dette i lengre tid. Dette er ikke noe du skal trenge å bære på alene. Jeg ville kontaktet DIXI for å kunne se på hvilke behandlingstilbud som finnes for deg. Selv om det er en stund siden så bør du tenke på hvorvidt du ønsker å anmelde forholdet. Sjansen er dessverre stor for at overgriperen gjør dette igjen mot andre jenter. 2
Gjest Peter Verås Skrevet 26. januar 2018 #9 Skrevet 26. januar 2018 Dette er voldtekt og noe du ikke fortjente å oppleve Du må anmelde det. Jeg blir så sint på idioter som ikke kan styre seg selv og pikken sin. De fortjener å være innelåst. Du må ikke bære på dette alene mer. Ønsker deg alt godt fremover.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #10 Skrevet 26. januar 2018 Helt klart voldtekt. Hvor gammel var du? Anonymkode: 103bc...06d
himmeloghav Skrevet 26. januar 2018 #11 Skrevet 26. januar 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser jeg ikke har uttrykket meg godt nok øverst, men når han dro meg inn i rommet så sa jeg klart i fra at han ikke skulle gjøre det, og at han skulle slippe taket. Jeg ga egentlig opp etter han hadde dratt av meg buksene. Anonymkode: 70cf5...33f Det er klar voldtekt ja. Du burde anmelde for din egen del selv om det kanskje ikke skjer noe mer med saken. Det er viktig å anmelde av flere grunner også. Jo flere som anmelder, jo mer vil sannsynligvis gjøres for å sikre kvinners rettigheter. Det viser også at det er et stort samfunnsproblem. Snakk med Dixi. 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #12 Skrevet 26. januar 2018 Tusen takk for svar og varme tilbakemeldinger. Jeg var 14 år når det skjedde. Så er en del år tilbake. Skal se om jeg klarer å samle motet i meg å anmelde det, vil ikke andre skal sitte med den samme vonde klumpen jeg sitter med i dag. Anonymkode: 70cf5...33f 3
Sirah Skrevet 26. januar 2018 #13 Skrevet 26. januar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar og varme tilbakemeldinger. Jeg var 14 år når det skjedde. Så er en del år tilbake. Skal se om jeg klarer å samle motet i meg å anmelde det, vil ikke andre skal sitte med den samme vonde klumpen jeg sitter med i dag. Anonymkode: 70cf5...33f Huff det der var IKKE greit! Syntes absolutt du skal anmelde det ja... 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #14 Skrevet 26. januar 2018 Klar voldtekt. Hvorfor gjorde ikke de andre festdeltagerne noe for å hjelpe deg? Så de ikke at han dro deg inn på soverommet? Jeg personlig hadde grisebanket fyren om jeg hadde sett det som skjedde. Anonymkode: 392ff...f80
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #15 Skrevet 26. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klar voldtekt. Hvorfor gjorde ikke de andre festdeltagerne noe for å hjelpe deg? Så de ikke at han dro deg inn på soverommet? Jeg personlig hadde grisebanket fyren om jeg hadde sett det som skjedde. Anonymkode: 392ff...f80 Vet ikke hvorfor dem ikke gjorde noe. Men på den tiden var jeg den upopulær lubbene jenta som alle plaget. Så noe sier meg i etterkant at dem hadde lyst til å gjøre meg vondt. Anonymkode: 70cf5...33f
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #16 Skrevet 26. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke hvorfor dem ikke gjorde noe. Men på den tiden var jeg den upopulær lubbene jenta som alle plaget. Så noe sier meg i etterkant at dem hadde lyst til å gjøre meg vondt. Anonymkode: 70cf5...33f For noen råtne mennesker. Håper noen av de i dag er voksne nok til å vitne ærlig om det som skjedde den gangen. For å få den jævelen dømt. Anonymkode: 392ff...f80 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå