AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #1 Skrevet 26. januar 2018 Hvordan få snørret til å slutte å renne uten nesespray? Anonymkode: 13edb...2c3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #2 Skrevet 26. januar 2018 Du kan bruke saltvannsspray eller nesehorn for å marginallindre. Og så venter du de 3-30 døgnene det tar før det gir seg. Noen spesiell grunn til at nesespray er uaktuelt? Anonymkode: e7487...d43 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #3 Skrevet 26. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du kan bruke saltvannsspray eller nesehorn for å marginallindre. Og så venter du de 3-30 døgnene det tar før det gir seg. Noen spesiell grunn til at nesespray er uaktuelt? Anonymkode: e7487...d43 Har lite penger akkurat nå samtidig som jeg prøver å spare, så vil helst ikke kjøpe nesespray eller noe annet. Anonymkode: 13edb...2c3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #4 Skrevet 26. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har lite penger akkurat nå samtidig som jeg prøver å spare, så vil helst ikke kjøpe nesespray eller noe annet. Anonymkode: 13edb...2c3 Du kan ende opp med å bruke like mye penger på «kjerringråd». Anonymkode: 01768...1f1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #5 Skrevet 26. januar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har lite penger akkurat nå samtidig som jeg prøver å spare, så vil helst ikke kjøpe nesespray eller noe annet. Anonymkode: 13edb...2c3 Vel. Da må du mest sannsynlig bare lide deg gjennom det, Ts. Men her er noen ting du kanskje har i huset som folk synes lindrer (men det er ingen kur, så jeg ville ikke gått og kjøpt det inn. Men har du det i skapet er det jo gratis å forsøke..) -sterk ingefærte -chili. Altså å spise kruttsterk mat, ikke putt det i nesa. -pepper. Som over -wasabi. Også som de to over -kamferatum (smørres under nesa. Må gjøres på privaten, du forstår raskt hvorfor..) Anonymkode: e7487...d43
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #6 Skrevet 26. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du kan ende opp med å bruke like mye penger på «kjerringråd». Anonymkode: 01768...1f1 Mange kjerringråd inneholder jo bare ting man gjerne har hjemme fra før av. 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel. Da må du mest sannsynlig bare lide deg gjennom det, Ts. Men her er noen ting du kanskje har i huset som folk synes lindrer (men det er ingen kur, så jeg ville ikke gått og kjøpt det inn. Men har du det i skapet er det jo gratis å forsøke..) -sterk ingefærte -chili. Altså å spise kruttsterk mat, ikke putt det i nesa. -pepper. Som over -wasabi. Også som de to over -kamferatum (smørres under nesa. Må gjøres på privaten, du forstår raskt hvorfor..) Anonymkode: e7487...d43 Takk! Anonymkode: 13edb...2c3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå