Gå til innhold

Eneste single

Fremhevede innlegg

Skrevet
18 hours ago, Lee Jones said:

Jeg tror faktisk alle single i 30-årene liker singeltilværelsen. Det er mye selvvalgt i alle fall. I tredveårene er folk ferdig med fuckaround holdning og prøver seriøst å finne en partner med seriøs dating. Om du TS går inn for det så kan du finne en kjæreste hvis du vil. Meld deg opp på datingsider, singelgrupper på facebook, kurs og frivillige organisasjoner, be venner om hjelp. Venner har ofte andre single venner, og de ser ofte hvem som passer best ilag.

Det hadde jo vært flott om dette var sant.

Anonymkode: f25aa...230

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Du er altså den eneste fornuftige i din vennegjeng.

Skrevet
7 timer siden, Xcase33 skrev:

Tror du at alt er så lykkelig som det ser ut til ? for det høres slik ut. 

Grunnen til mennesker gjør det er for å "nedgradere" alle andre som ikke er i samme situasjon som dem slik at de kan føle seg litt bedre ihvertfall. Det oppnår de jo ovenfor deg høres det ut til, ellers hadde du ikke lagd denne tråden.

Så er det ikke slik at deres form for "lykke" definerer universets lykke. Hvis det er slik at de får deg og alle andre i samme situasjon til å føle seg "mindre verdt" ....da er det på tide å få seg nye venner. 

Du ser egentlig helt feil på det ..du er "ulykkelig" nå og forsøker å finne noen du kan bli "lykkelig" med? ...først må du investere såpass i deg selv at du kan være lykkelig alene, så får du heller invitere dem som naturlig passer sammen med deg i livet ditt derfra. Du skal ikke være avhengig av noen for å være lykkelig i denne verden...da har du virkelig ikke funnet deg selv. 

Mulig du har vært lykkelig men "vennene" dine har fått deg til å tro at det er deres situasjon som gir lykke og ikke alle andres...inkl din singeltilværelse ;)

Ja jeg vet ikke helt hvorfor jeg plutselig bryr meg så mye, og lar meg selv bli frustrert av dette. Trives godt i mitt eget selskap og er ikke noe problem for meg å være singel. Er nok sikkert bare i en litt dårlig periode psykisk, veldig sliten, mye jobb og mye familie-stress siste tiden. Da ble jeg liksom litt irritert på alle som liksom har det så ‘perfekt’ på sosiale medier ..😑 

Anonymkode: 2da8d...ed3

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja jeg vet ikke helt hvorfor jeg plutselig bryr meg så mye, og lar meg selv bli frustrert av dette. Trives godt i mitt eget selskap og er ikke noe problem for meg å være singel. Er nok sikkert bare i en litt dårlig periode psykisk, veldig sliten, mye jobb og mye familie-stress siste tiden. Da ble jeg liksom litt irritert på alle som liksom har det så ‘perfekt’ på sosiale medier ..😑 

Her ble det mye liksom på liksom 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...