Gå til innhold

Eneste single

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har endel gode venninner, vi er i 30-årene, som alle er i forhold. Jeg unner de alt godt og er virkelig glad på deres vegne. De fortjener all lykke i verden.

Saken er at de konstant poster bilder, og sender felles gruppe-snap med sine respektive, så og si hver dag, flere ganger for dagen, og hvor lykkelig de er, og jeg kjenner jeg blir mer og mer frustrert. Innrømmer at jeg savner å ha en kjæreste..Jeg har lyst å finne kjæreste, vært singel noen år. Er bare så vanskelig å finne en ok fyr. Er jeg bare smålig når jeg nå til slutt ikke orker mer av de happy-bildene? 

Anonymkode: 2da8d...ed3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har endel gode venninner, vi er i 30-årene, som alle er i forhold. Jeg unner de alt godt og er virkelig glad på deres vegne. De fortjener all lykke i verden.

Saken er at de konstant poster bilder, og sender felles gruppe-snap med sine respektive, så og si hver dag, flere ganger for dagen, og hvor lykkelig de er, og jeg kjenner jeg blir mer og mer frustrert. Innrømmer at jeg savner å ha en kjæreste..Jeg har lyst å finne kjæreste, vært singel noen år. Er bare så vanskelig å finne en ok fyr. Er jeg bare smålig når jeg nå til slutt ikke orker mer av de happy-bildene? 

Ikke la deg lure av disse sosiale media der de poster glansbildene av seg selv, Det er bare et skuespill, ja de er sikkert lykkelige og alt det der,  men at det er helt problemfritt kan du bare glemme, overse det. For de har garantert sine problemer å stri med, det postes bare ikke i de sosiale media.

• Liker 6
Skrevet

Er selv i 30 årene, for 3 månder siden så var jeg i samme sitausjon som deg, nå har 4 av venninene mine slått opp med typene sine, eller blitt enige om å slå opp. jeg fikk sjokk på noen av de. Det er ikke happy bilder de sender, folk har problemer. 

Skjønner veldig hvordan du har det Ts, men hvis du vil ha kjæreste så må du ut å møte mannfolk og melder deg på datingsider. Det er ditt eget ansvar å finne noen. 

Skrevet

Ts her 🙋‍♀️ Tusen takk for support, trengte litt back-up akkurat nå :) Føler meg faktisk litt ensom til tider, hjelper ikke at alle er så voldsomt ‘lykkelig’ rundt meg. Jeg gjør det jeg kan for å finne meg en kjæreste. Har meldt meg inn på dating-sider og slikt. Vært på endel dater, men dessverre ingen kjemi så langt ..Leter videre i håp om at den rette er rett rundt hjørnet :) 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her 🙋‍♀️ Tusen takk for support, trengte litt back-up akkurat nå :) Føler meg faktisk litt ensom til tider, hjelper ikke at alle er så voldsomt ‘lykkelig’ rundt meg. Jeg gjør det jeg kan for å finne meg en kjæreste. Har meldt meg inn på dating-sider og slikt. Vært på endel dater, men dessverre ingen kjemi så langt ..Leter videre i håp om at den rette er rett rundt hjørnet :) 

Og når du finner en, noe du garantert kommer til å gjøre, så er det oppturer og nedturer i alle forhold. Det ene poster man i sosiale media, og det andre holder man stort sett kjeft om :) 

• Liker 2
Skrevet

Ts; Ja det er helt sant :) Ja satser på å finne en etterhvert. Trives godt som singel også altså, blir bare så utrolig mye happy’e greier på face, snap og Insta som sikkert er som du sier mer en fasade. Det er bare så rart for disse venninnene sa det samme som meg når de var singel, at det var så irriterende, og nå gjør de akkurat det de var frustrert over den gangen 😅 Får vel holde meg unna sosiale medier en stund 🙈 

Gjest Overrasket
Skrevet

Sosiale medier og elektronisk kommunikasjon, særlig med bilder, er ikke ekte. Det er bokstavelig talt en virtuell virkelighet. Et glansbilde av seg selv som ikke eksisterer. Det som er viktig for deg TS, er om du føler at du er lykkelig eller tilfreds der du er nå, uavhengig av hva andre prøver å presse på deg av en fiktiv sannhet.

Skrevet

Ts; Ja jeg tenker også at det er som du sier, det er fiktivt.. Hvorfor har samfunnet blitt sånn som dette? At vi skal poste slike glansbilder som egentlig ikke stemmer med virkeligheten. For et press, for et status-jag. Jeg blir helt matt av alt sammen.. Jeg fokuserer på å være en god mor for mine barn, på jobben min, jobbe med min egen selvtillit og psyke.  Virkelig utrolig deilig å bare få luftet litt ut her og få en slik støtte tilbake 🤗 Føler meg allerede bedre 😊

• Liker 1
Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts; Ja jeg tenker også at det er som du sier, det er fiktivt.. Hvorfor har samfunnet blitt sånn som dette? At vi skal poste slike glansbilder som egentlig ikke stemmer med virkeligheten. For et press, for et status-jag. Jeg blir helt matt av alt sammen.. Jeg fokuserer på å være en god mor for mine barn, på jobben min, jobbe med min egen selvtillit og psyke.  Virkelig utrolig deilig å bare få luftet litt ut her og få en slik støtte tilbake 🤗 Føler meg allerede bedre 😊

Slik jeg erfarer det har det alltid vært slik, før de sosiale media kom var det akkurat samme statusjag og et glansbilde utad blant andre, men mange rare ting som skjulte seg bak husets fire vegger, også for tilsynelatende suksessrike mennesker. Er selv singel nå, og er på sosiale media, men lar meg ikke blende av alt det "falske" mange poster der. 

Endret av Duftavsommerregn
Skrevet
8 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Slik jeg erfarer det har det alltid vært slik, før de sosiale media kom var det akkurat samme statusjag og et glansbilde utad blant andre, men mange rare ting som skjulte seg bak husets fire vegger, også for tilsynelatende suksessrike mennesker. Er selv singel nå, og er på sosiale media, men lar meg ikke blende av alt det "falske" mange poster der. 

TS. Ja du har nok rett i det der, når jeg tenker meg om.. Utrolig mye fasade igjennom flere år, ser det fra foreldre-generasjonen og, alt som måtte være så perfekt overfor naboer og slikt .. Skal forsøke å tøffe meg opp litt så jeg ikke tar det sånn inn på meg 🤗

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg synes overhodet ikke det er smålig å kjenne på, og bli lei av, den vonde følelsen av å være den eneste som ikke har en kjæreste. Jeg tror og håper du finner deg noen slik at du slipper nettopp dette :)

• Liker 1
Skrevet
21 timer siden, Charlene87 skrev:

Er selv i 30 årene, for 3 månder siden så var jeg i samme sitausjon som deg, nå har 4 av venninene mine slått opp med typene sine, eller blitt enige om å slå opp. jeg fikk sjokk på noen av de. Det er ikke happy bilder de sender, folk har problemer. 

Skjønner veldig hvordan du har det Ts, men hvis du vil ha kjæreste så må du ut å møte mannfolk og melder deg på datingsider. Det er ditt eget ansvar å finne noen. 

Herregud ro ned. Det er ditt ansvar å finne noen, ALLE VET DET. Du trenger ikke være så kynisk og bedreviter. Alle er så opptatt av å hevde seg hele tiden og ikke vise sårbarhet, for det er galt å være mislykka ! Det er ikke bare å finne noen vet du... snakker av egen erfaring her jeg sitter singel og bitter etter mye hard jobbing på relasjonssiden. Det hjelper ikke å komme med sånne kyniske og selvhevdende råd om at ts må slutte og syte og ta ansvar selv... Ta så mye ansvar du vil, men mye har med omgivelsene å gjøre også... Jeg har i hvert fall lært, jeg er en ekstremt bestemt kvinne som kjemper. Men forklar det med at jeg aldri får en ordentlig mann som elsker meg og vil være lykkelig og skape familie med meg ? Er vane med dårlige ting i livet så. Det at andres liv går på skinner... Kan bare gå det de vil ha av jobb og mannfolk og barn og hus og alt !!

Anonymkode: b20f5...ab3

• Liker 2
Skrevet

Synes ikke du er smålig, TS. Vil tro at bildene av andres lykke forsterker savnet etter det du ønsker deg selv.  Hvis du ikke hadde sett så mange "lykke-bilder" hadde du vel fremdeles ønsket deg en kjæreste.  Men skjønner det er veldig slitsomt at det blir gnidd inn hele tiden.  Lykke til med å finne en :)  

Skrevet

Ts. Tusen takk, ja det er det at alle er så sinnsykt super-in-love happy, mens jeg føler meg litt ensom, som gjør vondt... jeg håper at det er som passer sammen med meg til slutt, og at vi kan leve i harmoni med hverandre ☺️

Skrevet
8 timer siden, herzeleid skrev:

Nei jeg synes overhodet ikke det er smålig å kjenne på, og bli lei av, den vonde følelsen av å være den eneste som ikke har en kjæreste. Jeg tror og håper du finner deg noen slik at du slipper nettopp dette :)

🤗😘

Skrevet

Vel... Jeg kan også gå i banken, ta ut et par tusenlapper og legge ut masse bilder av dem på Facebook og Instagram. Det finnes sikkert folk på min venneliste som ville trodd jeg er steinrik.

Skrevet

Ts. Haha morsomt Knirke. Ler godt nå 😂😘

Skrevet

Jeg tror faktisk alle single i 30-årene liker singeltilværelsen. Det er mye selvvalgt i alle fall. I tredveårene er folk ferdig med fuckaround holdning og prøver seriøst å finne en partner med seriøs dating. Om du TS går inn for det så kan du finne en kjæreste hvis du vil. Meld deg opp på datingsider, singelgrupper på facebook, kurs og frivillige organisasjoner, be venner om hjelp. Venner har ofte andre single venner, og de ser ofte hvem som passer best ilag.

Skrevet
2 timer siden, Lee Jones skrev:

Jeg tror faktisk alle single i 30-årene liker singeltilværelsen. Det er mye selvvalgt i alle fall. I tredveårene er folk ferdig med fuckaround holdning og prøver seriøst å finne en partner med seriøs dating. Om du TS går inn for det så kan du finne en kjæreste hvis du vil. Meld deg opp på datingsider, singelgrupper på facebook, kurs og frivillige organisasjoner, be venner om hjelp. Venner har ofte andre single venner, og de ser ofte hvem som passer best ilag.

Stemmer ikke for min del, eller for mine venninner. Nå fikk jeg kjæreste i fjor da, men har syntes det har vært dritkjipt å være singel. Har følt meg som en taper siden ingen menn ville ha meg.. og at jeg aldri får barn heller. 

Jeg har en venninne som er 36 år og jomfru. En annen som har vært singel i 20 år (hun er 38 nå), og en annen som bare har datet masse rare menn og blitt dumpet. Det er IKKE kult å være singel som dame nei. 

Og dessuten så vil ikke de fleste menn ha forhold, de vil bare ligge rundt og ødelegge kvinner. Tror faktisk menn får ereksjon av å fucke med huet til kvinner. 

Anonymkode: 1aa84...974

Skrevet
On 26.1.2018 at 4:14 PM, AnonymBruker said:

Tror du at alt er så lykkelig som det ser ut til ? for det høres slik ut. 

Grunnen til mennesker gjør det er for å "nedgradere" alle andre som ikke er i samme situasjon som dem slik at de kan føle seg litt bedre ihvertfall. Det oppnår de jo ovenfor deg høres det ut til, ellers hadde du ikke lagd denne tråden.

Så er det ikke slik at deres form for "lykke" definerer universets lykke. Hvis det er slik at de får deg og alle andre i samme situasjon til å føle seg "mindre verdt" ....da er det på tide å få seg nye venner. 

Du ser egentlig helt feil på det ..du er "ulykkelig" nå og forsøker å finne noen du kan bli "lykkelig" med? ...først må du investere såpass i deg selv at du kan være lykkelig alene, så får du heller invitere dem som naturlig passer sammen med deg i livet ditt derfra. Du skal ikke være avhengig av noen for å være lykkelig i denne verden...da har du virkelig ikke funnet deg selv. 

Mulig du har vært lykkelig men "vennene" dine har fått deg til å tro at det er deres situasjon som gir lykke og ikke alle andres...inkl din singeltilværelse ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...