AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #1 Skrevet 26. januar 2018 Lykkelig gift i ti år,flere ban,han ble kronisk impotent for fire år siden,og jeg er ekstremt seksuelt frustrert og deppa over dette Tærer veldig på meg.han sier det er greit jeg får elsker,dette er noe eg har behov for,men er litt redd.trenger ingen formaninger, men erfaringer fra du som har elsker i samme situasjon Anonymkode: a0c09...527
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #2 Skrevet 26. januar 2018 Er ikke i samme situasjon. Men kan dere ikke leke og kose sammen, erte, kysse, slikke osv og bruke hjelpemidler? Slik at DERE har et sexliv, selv om penis ikke kan brukes? Sexlivet er jo ofte limet i forholdet. Og hva med andre typer former for sex? Trekant? Er han trygg nok på seg selv til å være med på deler av /hele akten? Evt dominere/kontrollere ting? Eller har han ingen behov for kroppslig kontakt og sexliv? Anonymkode: ccb83...875 1
bortebra Skrevet 26. januar 2018 #3 Skrevet 26. januar 2018 Skjønner behovet for sex. Det finnes jo veldig mange måter å møte folk på i disse dager, med internett og app-er. Kanskje greit å begynne der? Være ærlig om situasjonen?
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #4 Skrevet 26. januar 2018 Må jo være mye bedre å gjøre det slutt hvis dette er et stort problem? Å involvere andre mennesker i "ekteskapet" er dødfødt. Begynnelsen på slutten.. Anonymkode: dbbc9...e6c
SlemUlv Skrevet 26. januar 2018 #5 Skrevet 26. januar 2018 Snakk sammen, finn ut hvor grensene går, hvor mye han vil vite (om han i det hele tatt vil vite noe). Være sikkre på at dette er noe som FAKTISK er ok for begge, FØR du finner deg noen. snakk snakk snakk.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #6 Skrevet 26. januar 2018 22 minutter siden, SlemUlv skrev: Snakk sammen, finn ut hvor grensene går, hvor mye han vil vite (om han i det hele tatt vil vite noe). Være sikkre på at dette er noe som FAKTISK er ok for begge, FØR du finner deg noen. snakk snakk snakk. Klart det må være greit for han og.har prata om det Ts Anonymkode: a0c09...527
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #7 Skrevet 26. januar 2018 Ts her,ønsker e r f a r in g e r. Anonymkode: a0c09...527
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #8 Skrevet 26. januar 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må jo være mye bedre å gjøre det slutt hvis dette er et stort problem? Å involvere andre mennesker i "ekteskapet" er dødfødt. Begynnelsen på slutten.. Anonymkode: dbbc9...e6c Gjør det ikke slutt når han er min stooooore kjærlighet 💕 Anonymkode: a0c09...527
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #9 Skrevet 26. januar 2018 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjør det ikke slutt når han er min stooooore kjærlighet 💕 Anonymkode: a0c09...527 Gjør ikke det du. Nå vil du vel helst ha svar fra jenter på din alder, men jeg tillater meg å svare. Som jeg skrev i en annen tråd, var jeg elskeren til husvertens kone da jeg var leieboer hos de. Det var med hans tillatelse da han var impotent. Det fungerte fint den gangen. Han ville nok gjerne være med, men det tillot ikke jeg. Til slutt fikk han lov å være tilskuer. Bare se, men ikke røre. Jeg var "ung hunk" i midten av tjue-åra. De var 50+. Er dere ganske "openminded", synest jeg dere skal prøve. Anonymkode: 0fe3a...496
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #10 Skrevet 26. januar 2018 Lev uavhengig av andres meninger. Vær fri, fri til å ta del i eget liv. Det er min erfaring. Din store kjærlighet håper jeg får seg hydraulisk pumpe i penis på Riksen. Imens dere venter så hiv deg rundt. Menn er det nok av. Anonymkode: 2468c...970
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå