AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #1 Skrevet 26. januar 2018 Nå har det skjedd igjen.. Hjernen og penisen min nekter å spille på lag. Om jeg skal ha sex med f.eks. en random tinder-sloot, så fungerer alt som det skal og penisen min er så stor, hard, mektig og majestetisk som den kan være. Og jeg kan ha mange runder før det er nok. Mens om jeg skal ha sex med en dame jeg virkelig liker og bryr meg om, så er det såvidt jeg får den igang nok til å gjennomføre ett halvdårlig knull før det blir helt dødt og hun ligger der skuffet og sulten på mer.. Det har vært slik så lenge jeg kan huske, og jeg er så lei av å skuffe de jeg ikke vil skuffe, mens jeg gir den beste behandlingen til dem jeg egentlig gir blanke i. Måtte bare få det ut. Hva tenker damer og menn på KG om min situasjon? Anonymkode: d4abc...058 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #3 Skrevet 26. januar 2018 Den du skal ha sex med som du virkelig liker og bryr deg om...hvorfor ikke endre tankemønsteret? Lat som at nå skal du knulle en verdiløs hore. Så blir du ikke så forknytt og nervøs. Anonymkode: 2d669...53e 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #4 Skrevet 26. januar 2018 Belit deg, penis vet best. Anonymkode: fd414...846 1
Davidbaguetta Skrevet 26. januar 2018 #5 Skrevet 26. januar 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har det skjedd igjen.. Hjernen og penisen min nekter å spille på lag. Om jeg skal ha sex med f.eks. en random tinder-sloot, så fungerer alt som det skal og penisen min er så stor, hard, mektig og majestetisk som den kan være. Og jeg kan ha mange runder før det er nok. Mens om jeg skal ha sex med en dame jeg virkelig liker og bryr meg om, så er det såvidt jeg får den igang nok til å gjennomføre ett halvdårlig knull før det blir helt dødt og hun ligger der skuffet og sulten på mer.. Det har vært slik så lenge jeg kan huske, og jeg er så lei av å skuffe de jeg ikke vil skuffe, mens jeg gir den beste behandlingen til dem jeg egentlig gir blanke i. Måtte bare få det ut. Hva tenker damer og menn på KG om min situasjon? Anonymkode: d4abc...058 Ikke gi opp, sett deg ned med penisen din å ha alvorspraten med han. 3
Ulla Ullsokk Skrevet 26. januar 2018 #6 Skrevet 26. januar 2018 Men det går vel over når du har blitt trygg? Hva med å snakke med dama først? Si at penisen din er mer nervøs enn deg og at det faktisk er et kompliment til henne. Jenter har det med å ta på seg skylda, det må du huske på! Så lenge de får forsikringer om at du virkelig liker henne, så er de fleste veldig tålmodige. Men når du tror de er utilfredse og skuffa så er sjangsen ca 99% for at de ligger og lider og føler seg ekle fordi de tror du ikke tenner på dem. Så her kan det bli mange misforståelser. Derfor er kommunikasjon det viktigste. Hvis du bare klarer å holde på dama til den nervøse penisen blir seg selv igjen, så VET du jo at den funker helt fantastisk! Dette ordner seg!! 12
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #7 Skrevet 26. januar 2018 mektig og majestetisk Gutter og sin penis altså. Men her er det jo klart det sitter i hode iallefall. ja det på toppen. Du må vel finne ut da om du blir nervøs og har kommet inn i en ond sirkel tankemessig her. For det er jo ikke noe fysisk galt. Anonymkode: 80a85...8a6 4
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #8 Skrevet 26. januar 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: mektig og majestetisk Gutter og sin penis altså. Men her er det jo klart det sitter i hode iallefall. ja det på toppen. Du må vel finne ut da om du blir nervøs og har kommet inn i en ond sirkel tankemessig her. For det er jo ikke noe fysisk galt. Anonymkode: 80a85...8a6 Dette. Du ute strengt tatt hate hjernen din istedet, det er åpenbart ikke noe fysisk galt med penisen din. Dette sitter kun mellom ørene. Anonymkode: 1b7dc...9f5 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #9 Skrevet 26. januar 2018 Jeg tenker det er noe som hadde gått over hvis du hadde vært i et lengre forhold hvor du følte deg trygg på at du er god nok. Anonymkode: 45d22...85a 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #10 Skrevet 26. januar 2018 Har det slik selv. Forklarer situasjonen (ikke før, men etter) og det har alltid ordnet seg. De blir som regel smigret og bittelitt usikker på seg selv. Anonymkode: 8f900...cab 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #11 Skrevet 26. januar 2018 Det skrives slut, ikke sloot. Anonymkode: 880e3...617
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #12 Skrevet 26. januar 2018 Min nye kjæreste sliter med det samme. Kan fortsatt være litt sånn noen ganger selv etter 3 mnd sammen. Første gangene gikk det ikke i det hele tatt, begynner å komme seg litt nå. Tror du bare må bli trygg på den du liker først, og ikke overtenke. Anonymkode: c7045...fe6 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #14 Skrevet 27. januar 2018 Det er en heksespell vi har gitt deg for å kalle og se på tinder damer som "sluts" som du så "pent " kaller det Man kommer ikke langt i livet med å se ned på medlemmer av kvinnekjønnet skal du vite Anonymkode: bd28e...a33 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå