AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #1 Del Skrevet 26. januar 2018 Hører mange historier om dette, og lurer på om det er hold i det eller om det bare er noen som prøver å ødelgge noens rykte. Tenker at om det er slik det er, får jeg som hetro finne meg en lærer av eget kjønn:/ Msn burde vel strengt tatt ikke bekymre seg for at læreren skal prøve seg på eleven vel? Anonymkode: 5f692...398 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 26. januar 2018 #2 Del Skrevet 26. januar 2018 Det er sanne historier om elev og kjørelærer som har flørtet og vel så det. Men de fleste lar være 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #3 Del Skrevet 26. januar 2018 Da jeg tok kjøretimer for over 15 år siden, kom min mannlige kjørelærer med en del kommentarer av det Davy Wathne antageligvis ville kalt garderobehumor. I dag ville det nok blitt hylt opp om metoo. Jeg husker jeg syntes det var ubehagelig, man sitter tross alt helt alene som 18-åring i bilen med en godt voksen mann, og kjører gjerne rundt på litt øde landeveier til tider. Anonymkode: bdcfe...0a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 26. januar 2018 #4 Del Skrevet 26. januar 2018 Jeg syntes min kjørelærer var kjekk, men vi flørtet ikke med hverandre. Vi tullet og hadde deg gøy mens vi kjørte da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annebanane Skrevet 26. januar 2018 #5 Del Skrevet 26. januar 2018 Jeg hadde en litt skummel (som i at han så sint ut) eldre mann som også hadde lært opp foreldrene mine når de var unge. Ikke opplevd noe annet enn profesjonalitet. Fikk en is under langkjøring da! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #6 Del Skrevet 26. januar 2018 for mye fake driving School? Anonymkode: 721cc...b60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #7 Del Skrevet 26. januar 2018 2 timer siden, wintergirl skrev: Jeg syntes min kjørelærer var kjekk, men vi flørtet ikke med hverandre. Vi tullet og hadde deg gøy mens vi kjørte da. Samme her Anonymkode: a7869...b10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #8 Del Skrevet 26. januar 2018 Nei, kjenner kjørelæreren fra før, så det er naturligvis bare et vennskapelig forhold. Anonymkode: f2706...86e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #9 Del Skrevet 26. januar 2018 Nja, han hintet ofte om jeg hadde kjæreste og kom med kommentarer som f.eks. "kjæresten din ville nok likt denne bilen" og "du har nok en fin kjæreste når du er så ordentlig og pliktoppfyllende". Litt ubehagelig ja Anonymkode: 51792...723 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 26. januar 2018 #10 Del Skrevet 26. januar 2018 Sikkert en del lystne kjørelærere som kunne tenkt seg jobb i Nederland. Husker denne saken fra en stund tilbake: http://www.side3.no/nederlandske-kjrelrere-kan-na-ta-seg-betalt-i-sex/3423176697.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fillerista Skrevet 26. januar 2018 #11 Del Skrevet 26. januar 2018 Fælt hvis kvinner skal føle at de må unngå mannlige kjørelærere. Hva da med leger, fysioterapeuter, studieveiledere, sett inn andre yrker der man er alene under fire øyne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 26. januar 2018 #12 Del Skrevet 26. januar 2018 Nei aldri, så vidt jeg husker var kjørelæreren min en godt voksen mann på rundt 60 år. Derimot hadde han en uvane som irriterte meg fryktelig, han røykte pipe mens vi hadde kjøretimer. Dette var på slutten av 80-tallet hvor forholdet til røyking var adskillig mer liberalt enn nå, og han hadde alltid vinduet åpent når han røykte, men uansett var det ikke bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #13 Del Skrevet 26. januar 2018 7 minutter siden, Inkognito A skrev: Fælt hvis kvinner skal føle at de må unngå mannlige kjørelærere. Hva da med leger, fysioterapeuter, studieveiledere, sett inn andre yrker der man er alene under fire øyne? Der er man ikke innesperret i en bil, og det er legesekretærer osv rett utenfor døren. Det er altså lett å reise seg og gå, og man kan hyle så noen lett hører en. Anonymkode: bdcfe...0a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #14 Del Skrevet 26. januar 2018 Ikke annet enn at jeg hadde en kjørelærer som satt å feis hele tiden. Du kan si jeg ble vant med prompelukt.. Anonymkode: 74c9d...c03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #15 Del Skrevet 26. januar 2018 Hadde en gammel gris til kjørelærer som kom med diverse kommentarer. Han fikk null respons fra meg. Husker spesielt en kommentar om at foten gjerne vil trykke inn pedalen, mens hos guttene er det noe annet som gjerne vil. Han satt også bredt med bena slik at jeg kom borti hvis jeg gira. Dytta ekstra hardt da jeg gira og han tok hintet. Var også ofte stopp utenfor polet. Han var glad i det sterke. Husker han ringte og skulle avtale kjøretime med mye innabords. Mye babling og snøvling. Ba han ringe tilbake når han var edru og la på. Fikk lappen til slutt, men skjønner ikke at jeg gadd å ha han som kjørelærer. Anonymkode: e0a4e...f75 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 26. januar 2018 #16 Del Skrevet 26. januar 2018 Nei, han var veldig profesjonell og hyggelig men ikke noe flørting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #17 Del Skrevet 26. januar 2018 Nei, det har jeg ikke opplevd. Jeg tok lappen ifjor i løpet av tre ganske intensive måneder, og tilbringte mye tid med kjørelæreren. Han var utrolig hyggelig, morsom, snill og sjarmerende, men opplevde det ikke som flørting eller upassende. Anonymkode: 83ab1...063 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #18 Del Skrevet 26. januar 2018 Tok lappen ved en trafikkskole som er drevet av en familie + noen flere ansatte. Hadde kjent familien hele livet og de hadde barn på min alder. Så jeg syns det var hyggelig å komme dit, ingen god opplæring/kjemi med han mannen, men da byttet jeg bare. Anonymkode: fe4da...6fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #19 Del Skrevet 26. januar 2018 Ja, men jeg tok førerkortet i utlandet.. Han flørtet mye og tok meg på låret, var ubehagelig, men han var eneste læreren som snakket engelsk og jeg kunne ikke det lokale språket godt nok på det tidspunktet. Jeg gjorde alt jeg kunne for å vise at jeg hadde null interesse for han og han tok heldigvis hintet etter noen timer. Anonymkode: e5ab2...df8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #20 Del Skrevet 26. januar 2018 Min første kjørelærer var vel akkurat fylt femti, og nyskilt. En skikkelig skrue. Han satt hele tiden og drakk battery og red bull, og maste om hvor trøtt han var, og at han var sååå utslitt etter et damebesøk natta før eller noe.. Hvorfor skulle jeg bry meg om det? 😅 Han var ikke akkurat direkte flørtende noen gang, men følte han ‘fisket’. Hater når ‘profesjonelle’ holder på slik. Han ble etter hvert så ustabil at jeg ikke orket mer.. Den nye kjørelæreren var dødskjekk! Han flørtet ikke, men vi hadde det veldig gøy synes jeg. Han var ordentlig profesjonell i mine øyne 😊 ..men hørte fra en bekjent at kjørelæreren hennes hadde sagt hun skulle få lappen gratis viss hun ble med ham på hotell 🙄 Anonymkode: 0c9ca...4d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå