Davidbaguetta Skrevet 26. januar 2018 #1 Skrevet 26. januar 2018 Jeg hører at det er mange som snakker om å gå ned på dama er fælt og smaker grusomt , men vi gjør d så hun kan gå ned på meg senere. Det er ikke slik jeg oppfatter det, jeg og min forlovede er ganske renselige nedentil så jeg har aldri hatt det problemet. Å grunnen til at jeg gjør det er for jeg elsker smaken lukta og det gleder henne. Hva mener dere? Spoiler
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #2 Skrevet 26. januar 2018 Syns det smaker digg så lenge hun har dusja samme dagen. Anonymkode: 2b572...490 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #3 Skrevet 26. januar 2018 Jeg er så kinky at jeg faktisk også elsker den «har ikke dusja siden dag morges» lukta 😅 Men generelt da så er muselukt hiiiiimmelsk! Jeg vil holde på i timesvis hver gang om jeg får lov Anonymkode: 3e788...166 2
DonaldDuck Skrevet 26. januar 2018 #4 Skrevet 26. januar 2018 Jeg er blant den som liker veldig godt å gå ned på kjæresten. Jeg gjør det nok like mye for min egen del som for hennes. Har ingen baktanker om at dersom jeg går ned på henne så "må" hun suge meg etterpå. Det gjør hun om hun har lyst, og skulle hun ikke ha lyst så er det helt ok. 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #5 Skrevet 26. januar 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så kinky at jeg faktisk også elsker den «har ikke dusja siden dag morges» lukta 😅 Men generelt da så er muselukt hiiiiimmelsk! Jeg vil holde på i timesvis hver gang om jeg får lov Anonymkode: 3e788...166 Liker nydusjet, men det er en sexy og vill spontanitet over å ha sex eller oralsex selvom man ikke dusja siden i morges. Elsker mus! Anonymkode: 94a4d...c1e 2
malen93 Skrevet 26. januar 2018 #6 Skrevet 26. januar 2018 Har aldri møtt en mann som ikke tenner på å gå ned på meg. Man ville nok merket raskt om det var noe han gjorde for å få noe igjen, eller noe han gjorde fordi det tenner han å gi og å lukte og smake kvinnelige safter Ligger han bare der å ser på det som en oppgave så kan han like gjerne drite i det, men da blir han ikke fast partner hos meg når det finnes utallige andre menn som elsker å slikke Jeg tror at dette med dårlig smak eller lukt er en myte, jeg har hvertfall aldri lukta eller smakt rart, ser for meg det er en unnskyldning gutter sier fordi de er redd for jentelus eller å ikke være god nok på å slikke så later de som at de er for "kule" og ikke gidder fordi problemet liksom ligger hos jenta og ikke dem selv hehe 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #7 Skrevet 26. januar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så kinky at jeg faktisk også elsker den «har ikke dusja siden dag morges» lukta 😅 Men generelt da så er muselukt hiiiiimmelsk! Jeg vil holde på i timesvis hver gang om jeg får lov Anonymkode: 3e788...166 Hah. Nybegynnere. Ingenting er som ei uke uten dusj, eller mer. Anonymkode: 90124...6b5 1
Kragebein Skrevet 26. januar 2018 #8 Skrevet 26. januar 2018 Tråden er ryddet for brudd på rommets retningslinjer. Kragebein, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå