AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #1 Skrevet 26. januar 2018 Er det noen som har erfaring med vekt med minne. En vekt som måler BMI, fettprosent osv og som husker dette for flere brukere? Er det slik at alle som bruker vekten kan gå inn å sjekke hva de andre veier og utviklingen deres? Eller forblir det en hemmelighet () for hver enkelt bruker? Anonymkode: 1ac61...c2f
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #2 Skrevet 26. januar 2018 Jeg har en vekt som måler fett/vann prosent og muskelmasse. Der legger man inn høyde, aktivitetsnivå, kjønn osv på hver enkelt bruker. Det er ikke minne på den da bortsett fra at man slipper å legge inn ny bruker hele tiden (hver bruker får et eget nr. 1, 2, 3 osv) Sjekket ut vekten mot en sånn bodyscanner de har på treningssenteret her å den er absolutt ikke på bærtur. Nå husker jeg ikke merket (er ikke hjemme så jeg får sjekket) å jeg finner den ikke igjen på nettsiden til power (kjøpte den før det ble power). Men om jeg husker det så skal jeg sjekke ut navnet når jeg kommer hjem om noen dager om du ønsker. Anonymkode: 0b570...c94
Viktualia Skrevet 26. januar 2018 #3 Skrevet 26. januar 2018 Har en fra withings, nå nokia, en eldre variant av denne: https://www.coolstuff.no/Nokia-Body-plus-vekt. Den har flere brukere og overfører dataene til app så du kan følge utviklingen over tid. Litt følsom for når man har mye vann i kroppen og regner det som fett, men over tid ser man bedre tendenser. Mulig nyere versjoner er bedre.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #4 Skrevet 26. januar 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en vekt som måler fett/vann prosent og muskelmasse. Der legger man inn høyde, aktivitetsnivå, kjønn osv på hver enkelt bruker. Det er ikke minne på den da bortsett fra at man slipper å legge inn ny bruker hele tiden (hver bruker får et eget nr. 1, 2, 3 osv) Sjekket ut vekten mot en sånn bodyscanner de har på treningssenteret her å den er absolutt ikke på bærtur. Nå husker jeg ikke merket (er ikke hjemme så jeg får sjekket) å jeg finner den ikke igjen på nettsiden til power (kjøpte den før det ble power). Men om jeg husker det så skal jeg sjekke ut navnet når jeg kommer hjem om noen dager om du ønsker. Anonymkode: 0b570...c94 Ja takk 😊 om du husker det vil jeg gjerne vite 😊 Så om jeg forstår deg riktig så er det ikke slik at hvem som helst kan gå inn på vekten å se hvor mye jeg veier? 😌 Anonymkode: 1ac61...c2f
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #5 Skrevet 26. januar 2018 9 timer siden, Viktualia skrev: Har en fra withings, nå nokia, en eldre variant av denne: https://www.coolstuff.no/Nokia-Body-plus-vekt. Den har flere brukere og overfører dataene til app så du kan følge utviklingen over tid. Litt følsom for når man har mye vann i kroppen og regner det som fett, men over tid ser man bedre tendenser. Mulig nyere versjoner er bedre. Men er det slik at alle som vil kan følge vekten til den andre eller er det bare den enkelte bruker som kan følge sin egen app? Anonymkode: 1ac61...c2f
Gjest Springfjær Skrevet 26. januar 2018 #6 Skrevet 26. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja takk 😊 om du husker det vil jeg gjerne vite 😊 Så om jeg forstår deg riktig så er det ikke slik at hvem som helst kan gå inn på vekten å se hvor mye jeg veier? 😌 Anonymkode: 1ac61...c2f Nei den lagrer kun info om brukeren (alder, høyde, kjønn osv) ikke hva den måler send meg en pm om noen dager (ligger på sykehus akkurat nå) så skal jeg gå å sjekke. (Jeg som er ab c94)
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #7 Skrevet 26. januar 2018 9 minutter siden, Springfjær skrev: Nei den lagrer kun info om brukeren (alder, høyde, kjønn osv) ikke hva den måler send meg en pm om noen dager (ligger på sykehus akkurat nå) så skal jeg gå å sjekke. (Jeg som er ab c94) Tusen takk! Håper det ikke er alvorlig, og riktig god bedring Anonymkode: 1ac61...c2f
Gjest Springfjær Skrevet 26. januar 2018 #8 Skrevet 26. januar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk! Håper det ikke er alvorlig, og riktig god bedring Anonymkode: 1ac61...c2f Bare en operasjon går over. Takk for det ☺️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå