Gå til innhold

Er han gira?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei damer! Nå trenger jeg atter en gang litt hjelp fra dere. Hvor ellers liksom?

Jeg har nå vært singel i snart 2 år (ung og skilt). Og iløpet av desse årene har det bare vært meg. Jeg har ikke en gang flørtet uskyldig frem til i August 17. Men siden da har jeg pratet en del med en mann jeg kjenner litt fra før. Det har vært litt flørting hele veien men vi har bare møttes på sosiale sammenkomster hvor det har vært andre rundt oss til en hver tid. Frem til på Tirsdag. 

Han bor ca 2,5 time unna meg, men var på en jobb i byen hvor jeg bor. Han bodde på hotell og vi avtalte å møtes. Var på hotellrommet med han i 5 timer-ish hvor vi catcha up litt. Han prøvde seg på ingenting (tross at jeg håpte han ville.. hehe) men det var "noe" der. Når jeg skulle dra fikk jeg en klem og jeg sa at jeg håpte han skulle bli et par dager lengere, siden jeg hadde tenkt å prøve meg på han. Da så han litt overrasket ut og sa at det var det bare å gjøre... 

Dagen etter dro jeg igjen tilbake på hotellet og vi så en utrolig morsom film før vi hoppa i høyet (Jeg som hinta til det). Det var utrolig bra og vi snakket i ganske lang tid etter akten. 

Nå kommer mitt lille problem!

Whats next? Jeg har ikke vært singel siden jeg var 15 år gammel og aner ikke hvordan dette her fungerer! Jeg har skikkelig sommerfugler i magen og sitter å tvinner tommeltotter for å ikke konstant skrive til han... Men han skriver aldri til meg først. Han sender vanlige snapchat-bilder i ny og ne, men han innleder aldri til en samtale. Jeg drista meg til å spørre om han ville ha besøk i neste uke og da fikk jeg til svar "jeg er litt usikker på hvilke planer jeg har neste uke, men om jeg har fri så går jo det sikkert" ... 

Han jobber mye, så jeg skjønner han ikke kan gi noe umiddelbart svar, men det virket liksom litt avvisende. 

Så dere flotte damer. Gir man opp nå og venter til han eventuelt viser interesse? Han er en helt utrolig hyggelig type som tar alt veldig med ro. Redd for at han bare er dårlig på å ta kontakt og at jeg skal gå glipp av å bli bedre kjent med han.

Hva ville dere gjort?

(Hilsen ei på over 30 som føler hun er tilbake på ungdomsskolen)

Anonymkode: 48081...6bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er sikkert hyggelig , og han virker sikkert interessert når dere er sammen og har sex og prater i timesvis, men at han aldri tar kontakt med deg først, og svarer noe så labert og avvisende som "jeg er usikker på hva jeg skal neste uke, men om jeg har fri så går det jo sikkert" så er han ikke mye interessert. Han har ikke planer for neste uke, men gidder allikevel ikke legge planer med deg fordet, han sier jo bare at han kanskje kan bruke deg som en nødløsning hvis ikke noe annet dukker opp. Han virker ikke som han har mye lyst til å henge med deg for å være ærlig. Jeg ville ikke latt følelsene løpe løpsk for han der, men fadet ut kontakten og funnet noen andre som faktisk er oppriktig interessert i deg!

Anonymkode: f917e...857

• Liker 5
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei damer! Nå trenger jeg atter en gang litt hjelp fra dere. Hvor ellers liksom?

Jeg har nå vært singel i snart 2 år (ung og skilt). Og iløpet av desse årene har det bare vært meg. Jeg har ikke en gang flørtet uskyldig frem til i August 17. Men siden da har jeg pratet en del med en mann jeg kjenner litt fra før. Det har vært litt flørting hele veien men vi har bare møttes på sosiale sammenkomster hvor det har vært andre rundt oss til en hver tid. Frem til på Tirsdag. 

Han bor ca 2,5 time unna meg, men var på en jobb i byen hvor jeg bor. Han bodde på hotell og vi avtalte å møtes. Var på hotellrommet med han i 5 timer-ish hvor vi catcha up litt. Han prøvde seg på ingenting (tross at jeg håpte han ville.. hehe) men det var "noe" der. Når jeg skulle dra fikk jeg en klem og jeg sa at jeg håpte han skulle bli et par dager lengere, siden jeg hadde tenkt å prøve meg på han. Da så han litt overrasket ut og sa at det var det bare å gjøre... 

Dagen etter dro jeg igjen tilbake på hotellet og vi så en utrolig morsom film før vi hoppa i høyet (Jeg som hinta til det). Det var utrolig bra og vi snakket i ganske lang tid etter akten. 

Nå kommer mitt lille problem!

Whats next? Jeg har ikke vært singel siden jeg var 15 år gammel og aner ikke hvordan dette her fungerer! Jeg har skikkelig sommerfugler i magen og sitter å tvinner tommeltotter for å ikke konstant skrive til han... Men han skriver aldri til meg først. Han sender vanlige snapchat-bilder i ny og ne, men han innleder aldri til en samtale. Jeg drista meg til å spørre om han ville ha besøk i neste uke og da fikk jeg til svar "jeg er litt usikker på hvilke planer jeg har neste uke, men om jeg har fri så går jo det sikkert" ... 

Han jobber mye, så jeg skjønner han ikke kan gi noe umiddelbart svar, men det virket liksom litt avvisende. 

Så dere flotte damer. Gir man opp nå og venter til han eventuelt viser interesse? Han er en helt utrolig hyggelig type som tar alt veldig med ro. Redd for at han bare er dårlig på å ta kontakt og at jeg skal gå glipp av å bli bedre kjent med han.

Hva ville dere gjort?

(Hilsen ei på over 30 som føler hun er tilbake på ungdomsskolen)

Anonymkode: 48081...6bd

For å være helt ærlig, så høres det dessverre ikke ut som at han er så veldig interessert.. (Sorry) jeg ville avventet og ikke skrevet noe mer nå som ballen er i hans hjørne.. Vil han ha kontakt så tar han kontakt på eget initiativ. Jeg har nettopp avsluttet med en mann som ikke ga fred på meld, spurte 3 hver dag om når vi skulle møtes igjen, om jeg hadde gitt han opp osv.. Det ble så mye mas at det ble fullstendig turn Off. Sannheten var at jeg fint kunne møte han, men jeg har ikke så mye tid til overs (100% alenemor + full jobb) og når jeg følte det ble mas, ble det nok for meg. 

Anonymkode: 27257...04e

• Liker 3
Skrevet

Han der er neppe intr. Kanskje i litt casual sex om han er i rette humøret, slik tolker jeg den utrolig kjipe meldingen han sendte deg. 

Han tar aldri initiativ

Han kan «kanskje» treffe deg om han har fri

Han tok ikke engang initiativ til sex (!) 

Har selv lært på den harde måten, datet en fyr i høst som alltid skrev at han «kanskje» kunne sees på fredag eller at han «kanskje» kunne møtes på tirsdag (som jeg i ettertid forstod betyr: om ikke noe bedre dukker opp, har jeg deg i reserve) og som ekstremt sjelden tok initiativ til å sees. Til slutt konfronterte jeg han og han innrømmet at han egentlig var ganske likegyldig til hele relasjonen vår. Men når man er betatt finner man på en haug med forklaringer for seg selv, f.eks. den klassiske «han har jo mye å gjøre på jobb» 🙄. 

Anonymkode: d3a35...54d

• Liker 4
Skrevet

Han er ikke interessert nok, dessverre. Når du får den meldingen, handler det kun om å avvise deg på det han tror er en "fin" måte, altså at han ikke direkte sier at han er uinteressert.

Er mann selv, og jeg ville aldri oppført meg slik hvis jeg var interessert. Men jeg synes bortforklaringer om travelt på jobb o.l. blir feigt. Det er bedre å vise respekt og være ærlig, men si det på en ok måte.

Anonymkode: 3fd32...2c2

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...