AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #1 Skrevet 26. januar 2018 Hei! Det har nå gått snart to måneder siden jeg hadde sist menstruasjon, eller en lettere blødning. Den siste uken har jeg hatt mensensmerter litt av og på, ikke kraftige smerter, men litt ubehagelige "smerter". Var i Thailand for et par måneder siden, og før jeg dro dit gikk jeg på lavkarbo diett, dette forstyrra syklusen min veldig, men ville vel tro at den kom tilbake regelmessig når jeg begynte med vanlig kosthold. Går ikke på p-piller, men sist jeg hadde sex var i juli/august måned. Ganske sikker på at jeg også har tatt en graviditetstest etter den tid, men den viste at jeg ikke var gravid. Har også glutenallergi, kan også ha mye mangel på vitaminer. Vet noen hva dette kommer av, og noen tips på hva det kan være? Skal til legen på mandag, men begynner å bli litt stressa. Setter veldig pris på svar! :D Anonymkode: f6cdb...15c
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #2 Skrevet 26. januar 2018 På tide å ta enda en graviditetstest, kanskje? Anonymkode: 77fc4...940
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #3 Skrevet 26. januar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: På tide å ta enda en graviditetstest, kanskje? Anonymkode: 77fc4...940 Tenkte å gjøre det, men har jo ikke gått noe opp i vekt og ikke hatt noe spesiell matlyst heller.. Anonymkode: f6cdb...15c
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #4 Skrevet 26. januar 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Det har nå gått snart to måneder siden jeg hadde sist menstruasjon, eller en lettere blødning. Den siste uken har jeg hatt mensensmerter litt av og på, ikke kraftige smerter, men litt ubehagelige "smerter". Var i Thailand for et par måneder siden, og før jeg dro dit gikk jeg på lavkarbo diett, dette forstyrra syklusen min veldig, men ville vel tro at den kom tilbake regelmessig når jeg begynte med vanlig kosthold. Går ikke på p-piller, men sist jeg hadde sex var i juli/august måned. Ganske sikker på at jeg også har tatt en graviditetstest etter den tid, men den viste at jeg ikke var gravid. Har også glutenallergi, kan også ha mye mangel på vitaminer. Vet noen hva dette kommer av, og noen tips på hva det kan være? Skal til legen på mandag, men begynner å bli litt stressa. Setter veldig pris på svar! :D Anonymkode: f6cdb...15c Du sier det jo selv,Ts: du har rota til hormonbalansen med kostholdsendringer, reise til en annen tidssone etc. Spis sunt, nok og næringsrikt. Ta vitamintilskudd om du mangler noe eller spiser dårlig. Og stress ned. En ny test hjelper ikke: om du er gravid er du jo 5 mnd på vei. Tester slår ikke nødvendigvis positivt ut så sent i svangerskap. Så vent på mandag. Anonymkode: 4d529...790
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #5 Skrevet 26. januar 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du sier det jo selv,Ts: du har rota til hormonbalansen med kostholdsendringer, reise til en annen tidssone etc. Spis sunt, nok og næringsrikt. Ta vitamintilskudd om du mangler noe eller spiser dårlig. Og stress ned. En ny test hjelper ikke: om du er gravid er du jo 5 mnd på vei. Tester slår ikke nødvendigvis positivt ut så sent i svangerskap. Så vent på mandag. Anonymkode: 4d529...790 Ja, det er veldig sant. Har hatt mye problemer med lite jern i kroppen. Kan dette ha noe med at jeg ikke har fått mensen? Anonymkode: f6cdb...15c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå