AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #1 Skrevet 25. januar 2018 Et bevis på at man begynner å bli voksen må vel være når man begynner å plages med svette Jeg er 27 år og har for første gang hatt plager med dette uten at jeg er aktiv eller varm. Det siste året har jeg plagdes mye med armsvette, noe jeg aldri før har gjort. Har for første gang i mitt liv kjøpt deoderant, men den fungerer dessverre ikke særlig bra. Føler at jeg begynner å lukte bare en halv time etter at jeg kommer ut av dusjen! Jeg aksepterer at "sånn er det vel nå", men vil gjerne ha gode tips til å leve med dette. Botox orker jeg ikke å vurdere ennå, men ønsker gjerne gode anbefalinger av deoderanter! Er det noen her inne med samme problem som har en deoderant, eller et annet produkt, som de føler hjelper bra? Anonymkode: a2bf3...8fa
Brunhilde Skrevet 26. januar 2018 #2 Skrevet 26. januar 2018 Du skriver ikke noe om hvilke deodorant du bruker, men jeg syns deodoranter i stickform, helst Sterilan sine. er mer effektive enn roll-on. Et annet alternativ du kan vurdere å prøve er Yerka. Denne bruke jeg med stort hell da jeg var ung og plaget med svette. Den kunne svi litt å ta på, men kanskje verd et forsøk allikevel? Pass også på at klærne dine er skikkelig rene, svette kan sitte godt, spesielt i syntetiske materialer.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #3 Skrevet 26. januar 2018 Bruker du antiperspirant? For den hindrer svetten, ikke bare maskerer lukten. Om det ikke holder så finnes det produkter på apoteket som er sterkere, eks stop24. Anonymkode: 52a19...469
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #4 Skrevet 26. januar 2018 Ja, stop 24 er tingen! Anonymkode: 184db...cb0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå