Gå til innhold

Hva skjer med kroppen min?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den siste uken har magen min vært voldsomt oppblåst hele døgnet. Den er oppblåst fra jeg står opp og til jeg legger meg. Jeg spiser som jeg alltid har gjort, har aldri hatt noen form for matintoleranse. Jeg har også vært veldig kvalm, ømme brystvorter, uteblitt mensen og mye mensensmerter. Uken før jeg skulle få mensen så blødde jeg noen dråper. 

Jeg har symptomer på graviditet, men graviditetstesten jeg tok i går var negativ.

Noen som vet hva det kan være? Jeg spør etter råd her for å høre om noen har opplevd det samme, men jeg skal til legen på mandag hvis ikke alt blir normalt ila helga. 

Anonymkode: 9befb...e5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overgangsalder?

Anonymkode: 0cde3...2a1

Gjest Springfjær
Skrevet

Ta flere tester. Hest på morgenen med første morgenurin 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Overgangsalder?

Anonymkode: 0cde3...2a1

Nei, jeg er 23 år, så det tviler jeg på.

Skrevet
3 minutter siden, Springfjær skrev:

Ta flere tester. Hest på morgenen med første morgenurin 

Jeg trodde testen viste det nøyaktig resultat siden jeg tok testen 4 dager etter uteblitt mens, men jeg tok ikke testen på morgenurin.. 

Gjest Springfjær
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde testen viste det nøyaktig resultat siden jeg tok testen 4 dager etter uteblitt mens, men jeg tok ikke testen på morgenurin.. 

Prøv igjen på morgenurin du. Dersom mensen fortsatt uteblir og du enda ikke får positiv test så skader det ikke med en tur til legen :) 

Skrevet
1 minutt siden, Springfjær skrev:

Prøv igjen på morgenurin du. Dersom mensen fortsatt uteblir og du enda ikke får positiv test så skader det ikke med en tur til legen :) 

Takk for svar 😊

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg er 23 år, så det tviler jeg på.

Er faktisk en del som kommer tidlig i overgangsalderen, har selv to venninner som kom i overgangalderen før de var 25. Der var det nok noe i familien for de var søskenbarn. Ikke at jeg tror det er det men det er greit å sjekke opp.

Matintoleranse er og noe som bare kan oppstå, tro meg...

Magen kan og rett og slett være i ubalanse fordi menstruasjonen er ikke kommet.

Eller så er du rett og slett gravid.

Mange muligheter her, så ta den turen til legen du. :) 

Anonymkode: 06e72...7dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...