Gå til innhold

VCH Piercing

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har HCH piercing nå, husker den gjorde relativt vondt å ta. ( Fikk vite i ettertid at jeg kunne få bedøvelse, noe jeg aldri fikk ).

Så til dere som har tatt VCH piercing, som fikk bedøvelse, var denne veldig vond å ta? På en skala fra 1-10? :) 

Anonymkode: 125b5...20b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har HCH piercing nå, husker den gjorde relativt vondt å ta. ( Fikk vite i ettertid at jeg kunne få bedøvelse, noe jeg aldri fikk ).

Så til dere som har tatt VCH piercing, som fikk bedøvelse, var denne veldig vond å ta? På en skala fra 1-10? :) 

Har tatt VCH

uten bedøvelse. Ikke vondt i det hele tatt. Sved litt idet han stakk og et par sekunder etterpå, og så var det over. Trodde ikke det var særlig stor forskjell i smerte på disse to piercingene. Det er jo strengt tatt samme huden som stikkes, bare i ulik vinkel.

Anonymkode: 8f9c8...f38

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har tatt VCH

uten bedøvelse. Ikke vondt i det hele tatt. Sved litt idet han stakk og et par sekunder etterpå, og så var det over. Trodde ikke det var særlig stor forskjell i smerte på disse to piercingene. Det er jo strengt tatt samme huden som stikkes, bare i ulik vinkel.

Ok! :) 
Blødde du noe etterpå? 

Lest at noen har gjort det, men kan ikke huske at jeg blødde etter min HCH :) 

Skrevet

Et par dråper kanskje, men ikke noe mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...