AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #1 Skrevet 25. januar 2018 Jeg har HCH piercing nå, husker den gjorde relativt vondt å ta. ( Fikk vite i ettertid at jeg kunne få bedøvelse, noe jeg aldri fikk ). Så til dere som har tatt VCH piercing, som fikk bedøvelse, var denne veldig vond å ta? På en skala fra 1-10? Anonymkode: 125b5...20b
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #2 Skrevet 25. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har HCH piercing nå, husker den gjorde relativt vondt å ta. ( Fikk vite i ettertid at jeg kunne få bedøvelse, noe jeg aldri fikk ). Så til dere som har tatt VCH piercing, som fikk bedøvelse, var denne veldig vond å ta? På en skala fra 1-10? Anonymkode: 125b5...20b Har tatt VCH uten bedøvelse. Ikke vondt i det hele tatt. Sved litt idet han stakk og et par sekunder etterpå, og så var det over. Trodde ikke det var særlig stor forskjell i smerte på disse to piercingene. Det er jo strengt tatt samme huden som stikkes, bare i ulik vinkel. Anonymkode: 8f9c8...f38
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #3 Skrevet 25. januar 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har tatt VCH uten bedøvelse. Ikke vondt i det hele tatt. Sved litt idet han stakk og et par sekunder etterpå, og så var det over. Trodde ikke det var særlig stor forskjell i smerte på disse to piercingene. Det er jo strengt tatt samme huden som stikkes, bare i ulik vinkel. Anonymkode: 8f9c8...f38 Ok! Blødde du noe etterpå? Lest at noen har gjort det, men kan ikke huske at jeg blødde etter min HCH Anonymkode: 125b5...20b
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #4 Skrevet 26. januar 2018 Et par dråper kanskje, men ikke noe mer. Anonymkode: 8f9c8...f38
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå