Gå til innhold

størrelsen dere jenter foretrekker

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er egentlig ikke noe som heter for stor , men det er det jo såklart, kjempestor kan være vanskelig, men da skal det være unormalt svær. I og med at vagina er uberfleksibel så vil en hver kvinne, også de trangeste, få inn en stor penis på 19x14.
Men det finnes jo grenser, har du penis på 24 x 18 så forstår jeg godt at du sliter med å finne noen som er kompatible og det er jo like ille det som å bli begrenset i kompatibilitet som de som har for liten penis

Anonymkode: 3521d...5b1

Jo, det er noe som heter for stor. Selv om du ikke synes det, så er det mange kvinner som synes at det kan være vondt med en stor penis. Spesielt hvis man har litt røff sex. 

Anonymkode: 0324c...78c

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg foretrekker kjæresten.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke en selvfølge at de ikke er egoistiske eller at de er gode på å slikke. 

Det finnes fortsatt menn som knapt vet hva klitoris er, ikke gidder og det finnes de som ikke liker å slikke så det er faktisk ikke en selvfølge. 

Vet at det finnes, men det syns jeg ikke er noe man skal regne med, akuratt som man ikke skal regne med at dama ikke har dusja på en uke heller, altså visse ting tar man faktisk som en selvfølge så får heller det andre være det ekstremt negative unntaket.
Har ligget med en som var egoistisk og ræva på å slikke (var fire "hundsomdrikkervann" slikk så ferdig) og lå aldri med han igjen, han er fortsatt singel 11 år senere, jeg henger med han jevnlig som en venn pga felles kjente og vet at han har aldri hatt en langvarig partner, ikke så vanskelig å skjønne hvorfor. Egoistiske elskere er bare å kassere.

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det er noe som heter for stor. Selv om du ikke synes det, så er det mange kvinner som synes at det kan være vondt med en stor penis. Spesielt hvis man har litt røff sex. 

Du greide bare å lese første del av setningen skjønner jeg :rolleyes:
Kopi :

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er egentlig ikke noe som heter for stor , men det er det jo såklart
det finnes jo grenser

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vet at det finnes, men det syns jeg ikke er noe man skal regne med, akuratt som man ikke skal regne med at dama ikke har dusja på en uke heller, altså visse ting tar man faktisk som en selvfølge så får heller det andre være det ekstremt negative unntaket.
Har ligget med en som var egoistisk og ræva på å slikke (var fire "hundsomdrikkervann" slikk så ferdig) og lå aldri med han igjen, han er fortsatt singel 11 år senere, jeg henger med han jevnlig som en venn pga felles kjente og vet at han har aldri hatt en langvarig partner, ikke så vanskelig å skjønne hvorfor. Egoistiske elskere er bare å kassere.

Jeg skrev ikke at det er noe man skal regne med, men at man ikke skal regne det som en selvfølge at alle menn er slik og sånn uansett hvilket årstall vi lever i. 

Jeg regner det faktisk ikke som en selvfølge, og derfor er det noe jeg ser på først, fordi det er viktig for meg. 

Du greide bare å lese første del av setningen skjønner jeg :rolleyes:
Kopi :

Ja, men du skriver at det egentlig ikke er noe som er for stor og så skriver du at da skal den være unormalt svær :roll:

Dette stemmer jo ikke. For mange kan en gjennomsnittlig penis være mer enn bra nok, og det er ikke slik at alle kvinner deler dine meninger. 

• Liker 1
Skrevet

Gubben har 13 cm lang, og det samme i omkrets. Har aldri sugd eller pult en deiligere kuk:fnise:

Anonymkode: 7fdb2...285

• Liker 4
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er egentlig ikke noe som heter for stor , men det er det jo såklart, kjempestor kan være vanskelig, men da skal det være unormalt svær. I og med at vagina er uberfleksibel så vil en hver kvinne, også de trangeste, få inn en stor penis på 19x14.
Men det finnes jo grenser, har du penis på 24 x 18 så forstår jeg godt at du sliter med å finne noen som er kompatible og det er jo like ille det som å bli begrenset i kompatibilitet som de som har for liten penis

Tull. De trangeste vil ikke ha sjans til få inn en 19x14. Det har jeg flere bevis på. Dere varierer like mye i størrelse som det vi gjør. Dere varierer også stort i muskelbruk og fleksibilitet. 

• Liker 2
Skrevet

Gubben har 13 cm lang, og det samme i omkrets. Har aldri sugd eller pult en deiligere kuk:fnise:

Anonymkode: 7fdb2...285

Da har du ikke pult mange

Anonymkode: 43ae5...242

• Liker 2
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan love deg at det er mange som sliter med å få inn en penis på 20 cm. Gjennomsnittsdybden på en vagina er 10 cm og ca 15 cm i opphisset tilstand. Og mange er trange av natur hvis de ikke har utvidet seg med en større dildo eller vært med en velutrustet mann før. Så jo det finnes mange som ikke liker en stor penis, selv om det ikke er noe problem for deg. Størrelsen på kvinner og menn varierer like mye. Har ligget med ganske så mange, og ingen har vært like der nede.:)

Anonymkode: a223d...048

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan love deg at det er mange som sliter med å få inn en penis på 20 cm. Gjennomsnittsdybden på en vagina er 10 cm og ca 15 cm i opphisset tilstand. Og mange er trange av natur hvis de ikke har utvidet seg med en større dildo eller vært med en velutrustet mann før. Så jo det finnes mange som ikke liker en stor penis, selv om det ikke er noe problem for deg. Størrelsen på kvinner og menn varierer like mye. Har ligget med ganske så mange, og ingen har vært like der nede.:)

Du kan ikke permanent utvide vagina. Så den delen trenger ingen være redd for.

Anonymkode: 615a7...836

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke permanent utvide vagina. Så den delen trenger ingen være redd for.

Anonymkode: 615a7...836

Prøv å lese deg opp om fisting eller bruk av store dildoer så skjønner du selv at vagina blir utvidet av store objekter i vagina. Hvis man slutter helt med dette, vil den trekke seg noe tilbake, men vil alltid være mere fleksibel der nede. Har erfart dette selv med partnere. 

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Sphere skrev:

Tull. De trangeste vil ikke ha sjans til få inn en 19x14. Det har jeg flere bevis på. Dere varierer like mye i størrelse som det vi gjør. Dere varierer også stort i muskelbruk og fleksibilitet. 

Hvordan har du "bevis " på det? Du har jo minipikk :sulosi:

få vil få inn hele den lengden ja, men omkretsen er ikke noe problem for selv de trangeste (med mindre de har vaginisme eller vestibulitt) med nok oppvarming. Vagina er ekstremt fleksibel og det er derfor den er så magisk at noen ganger er det vanskelig å få inn en tampon på 2,5 cm i omkrets men andre ganger kan man ut en hel baby.

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan har du "bevis " på det? Du har jo minipikk :sulosi:

få vil få inn hele den lengden ja, men omkretsen er ikke noe problem for selv de trangeste (med mindre de har vaginisme eller vestibulitt) med nok oppvarming. Vagina er ekstremt fleksibel og det er derfor den er så magisk at noen ganger er det vanskelig å få inn en tampon på 2,5 cm i omkrets men andre ganger kan man ut en hel baby.

Jeg liker å leke med langt større dildoer. :nigo:

Selv i omkrets varierer det stort, og jeg har vært med kvinner som ikke klarer mer enn gjennomsnittlig omkrets. Da gjør det bare vondt. Og ja, de har vært plaskvåte grunnet god oppvarming, og nei, har ikke vært snakk om vaginisme eller vestibulitt. Men du vet vel også at det er veldig mye som skjer kroppslig når en baby skal ut, og at det derfor ikke er sammenlignbart med et vanlig samleie. 

I tillegg har jeg vært med ei japansk dame som hadde problemer selv med lille meg. Heller ikke her var det snakk om vaginisme eller vestibulitt, og ja, hun var plaskvåt grunnet god oppvarming. Det er vel ikke så umulig å tro at penis og vagina er bygd for å passe sammen, og at det derfor er noenlunde samsvar i alle avvikene også?

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Sphere skrev:

Jeg liker å leke med langt større dildoer. :nigo:

Selv i omkrets varierer det stort, og jeg har vært med kvinner som ikke klarer mer enn gjennomsnittlig omkrets. Da gjør det bare vondt. Og ja, de har vært plaskvåte grunnet god oppvarming, og nei, har ikke vært snakk om vaginisme eller vestibulitt. Men du vet vel også at det er veldig mye som skjer kroppslig når en baby skal ut, og at det derfor ikke er sammenlignbart med et vanlig samleie. 

I tillegg har jeg vært med ei japansk dame som hadde problemer selv med lille meg. Heller ikke her var det snakk om vaginisme eller vestibulitt, og ja, hun var plaskvåt grunnet god oppvarming. Det er vel ikke så umulig å tro at penis og vagina er bygd for å passe sammen, og at det derfor er noenlunde samsvar i alle avvikene også?

Jeg tror du bare prater piss :) Du er altfor mye inne på dette forumet til å ha tilgang på "plaskvåte" damer.

• Liker 3
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror du bare prater piss :) Du er altfor mye inne på dette forumet til å ha tilgang på "plaskvåte" damer.

Tro hva du vil. Jeg bryr meg fint lite om hva random folk på nettet tror om meg. Spesielt AnonymBruker random folk. Hadde jeg gjort det hadde jeg nok tråkket langt mer forsiktig enn det jeg gjør her inne. :fnise:

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der tror jeg du tar grundig feil. 

Anonymkode: 9543c...cd5

• Liker 3
Skrevet
16 timer siden, Sphere skrev:

Dette er mine mål. Jeg har aldri opplevd at det har vært umulig å få den inn. Har ikke hatt sex med så veldig mange, så det kan være derfor. Lengdemessig har jeg derimot opplevd å måtte være forsiktig for ikke å «bunne».

Anonymkode: f173b...a01

• Liker 1
Gjest Lilleprinsesse
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om størrelsen, men hvordan han bruker den. Har hatt sex med både liten, vanlig og stor. Det som er avgjørende for meg er at kuken sitter på en jeg elsker. Ingenting som er så deilig som å ha sex med en du elsker veldig høyt og som gjør de riktige bevegelsene slik at du dåner helt i musa. Likevel er jeg overrasket over samboers penis. Jeg vet ikke størrelsen, men den er lang, tjukk og helt rett. Sykt deilig!:ninuskapus:

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prøv å lese deg opp om fisting eller bruk av store dildoer så skjønner du selv at vagina blir utvidet av store objekter i vagina. Hvis man slutter helt med dette, vil den trekke seg noe tilbake, men vil alltid være mere fleksibel der nede. Har erfart dette selv med partnere. 

Du er klar over at ikke alle klarer å bli fistet? :P 

Skrevet
På 29.1.2018 den 9.57, SlemUlv skrev:

Du er klar over at ikke alle klarer å bli fistet? :P 

Ja det er jeg også klar over.:) Er ikke for alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...