Gå til innhold

Er denne apoteksiden legit?

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er jeg både enig og uenig med deg. 

Jeg har aldri brukt nettapotek før denne tråden dukket opp i januar. Jeg prøvde ut 123apotek på flere ting, og var veldig fornøyd. 

Inntil jeg nå ser at de ja skrur opp prisene sine etterhvert som tiden har gått, har begynt å rote en del med bestillingene og ved en anledning var veeeldig treige med å sende ut. 

En gang fjernet de en vare på en ny bestilling der jeg la inn en kommentar. Pengene ble raskt refundert, så der er min erfaring ulik Daisy sin erfaring. 

En av de siste gangene jeg bestilte så kom ikke sendemeldingen før mange dager etterpå. De synes ikke å ha jobbe på lørdager, tidligere. Siste bestilling ble pakket klar på en lørdag. 

Men selv om de har akrudd opp prisene en del, så er de under prisene til komplettapotek på de tingene jeg har undersøkt siste ukene. 

Komplettapotek har jeg testet ut en gang fordi 123apotek ikke hadde produktet jeg ville ha. Komplettapotek var like sen eller rask som 123apotek tidligere har vært. Eneste forskjellen er at postnord bringer varene til 123apotek og posten bringer varene til komplettapotek. Dermed blir det to ulike hentesteder. 

Jeg vet at ledelsen på 123apotek følger med i denne tråden. Så den kritkken de her har fått har de muligheter til å rette opp og gjøre ting bedre, særlig dersom de er et nettsted som vil beholde kunder, få nye kunder og bevare sine jobber. 

For ordens skyld jeg har ingen personlige interesser i min omtale av 123apotek eller komplettapotek for den del. 

Anonymkode: bf14a...2dc

Jeg har allerede gitt dem beskjed om hva jeg synes på mail :) Men hvordan vet du at de følger med her? 

Ja, jeg ser at 123 stort sett er litt billigere enn komplett nå som jeg søker opp produkt for produkt. Men for meg blir det ikke verdt det når jeg ikke kan stole på at varene kommer, spesielt ikke når jeg må vente en evighet på dem. Når jeg ser gjennom mailene mine nå, ser jeg at de har begynt å pakke typ 2 virkedager etter jeg har bestilt. Det synes jeg blir altfor tregt, i alle fall når komplettapotek fortsatt er billig selv om de kan være noen kroner dyrere på noe. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Daisy_B skrev:

Jeg har allerede gitt dem beskjed om hva jeg synes på mail :) Men hvordan vet du at de følger med her? 

Ja, jeg ser at 123 stort sett er litt billigere enn komplett nå som jeg søker opp produkt for produkt. Men for meg blir det ikke verdt det når jeg ikke kan stole på at varene kommer, spesielt ikke når jeg må vente en evighet på dem. Når jeg ser gjennom mailene mine nå, ser jeg at de har begynt å pakke typ 2 virkedager etter jeg har bestilt. Det synes jeg blir altfor tregt, i alle fall når komplettapotek fortsatt er billig selv om de kan være noen kroner dyrere på noe. 

Jeg har sammenlignet noen produkter jeg bruker fast siden siste besøk i tråden. Ett produkt er 37 kroner dyrere på komplettap. Et annet jeg bruke ropp i løpet av ei uke er kr. 30 dyrere på komplettap. Ett annet produkt er 124 kroner dyrere på komplett. Produktene er produkter jeg kan kjøpe når jeg begynner på ny pakning og dermed planlegge.

Hva de samme produktene koster på fysisk apotek vet jeg ikke. 

Jeg vet ikke men jeg lurer på om de kan ha hatt problemer med sykemeldinger el. Og at det derfor tok mange dager før de pakket bestillingen min tidligere. Jeg bestilte 3. April og fikk ikke varene før uken etter. Kan det ha vært samme periode du bestilte også? 

• 2 uker senere...
Skrevet
På 18.5.2018 den 22.42, AnonymBruker skrev:

Jeg har sammenlignet noen produkter jeg bruker fast siden siste besøk i tråden. Ett produkt er 37 kroner dyrere på komplettap. Et annet jeg bruke ropp i løpet av ei uke er kr. 30 dyrere på komplettap. Ett annet produkt er 124 kroner dyrere på komplett. Produktene er produkter jeg kan kjøpe når jeg begynner på ny pakning og dermed planlegge.

Hva de samme produktene koster på fysisk apotek vet jeg ikke. 

Jeg vet ikke men jeg lurer på om de kan ha hatt problemer med sykemeldinger el. Og at det derfor tok mange dager før de pakket bestillingen min tidligere. Jeg bestilte 3. April og fikk ikke varene før uken etter. Kan det ha vært samme periode du bestilte også? 

Det kan godt ha vært rundt den tiden, men jeg har bestilt mye og ofte derfra og synes bare det blir verre og verre. Nå tenkte jeg å gi dem en ny sjanse siden jeg så at handlekurven totalt sett var billigst hos dem. Bestilte i helgen, og forventer ikke at de skal jobbe da. Men I DAG (torsdag) fikk jeg mail om at pakken var sendt! 4 virkedager senere! I mellomtiden har jeg allerede mottatt pakkene jeg bestilte fra andre butikker i helgen, og 123apotek.no har ikke engang sendt før nå. Det blir veldig, veldig feil av en nettbutikk i 2018. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...