Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hatt katt mens de gikk på folkehøyskole? Er det i det hele tatt mulig? 

Katten har jeg alt skaffet met og det er en utekatt, er det bare å glemme folkehøyskole om man har kjæledyr? 

Anonymkode: 4299f...7fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du bo der? Da kan du ikke ha med katt, nei... 

Anonymkode: 4cfd1...966

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke lov å ta med dyr på mitt høgskole ihvertfall, og det hadde ikke forundret meg hvis det samme gjelder i andre institusjoner. Du må få noen til å kunne passe for deg.

Skrevet

sjekk finn.no småjobb og få noen til å passe for deg?

Anonymkode: 882ad...320

Skrevet

Du får ikke ha dyr på rommet om du skal bo på selve folkehøyskolen. 

Du kan jo skaffe egen hybel hvor det er trygt for pus å gå ut? 

Anonymkode: 920be...b09

Skrevet
8 minutter siden, kimchi wasabi skrev:

Det er ikke lov å ta med dyr på mitt høgskole ihvertfall, og det hadde ikke forundret meg hvis det samme gjelder i andre institusjoner. Du må få noen til å kunne passe for deg.

Det er forskjell på en folkehøyskole og høgskole om du ikke var klar over det. 

På en folkehøyskole studerer man ikke. Man bor på en skolen i 9 månender (internat) og bruker disse månendene for å dyrke sin interesse. Flere folkehøyskoler har linjer med f.eks hundelinje eller hestelinje, og da kan elevene ta med seg dyr hjemmefra

Anonymkode: 679c6...b4d

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

På en folkehøyskole studerer man ikke. Man bor på en skolen i 9 månender (internat) og bruker disse månendene for å dyrke sin interesse. Flere folkehøyskoler har linjer med f.eks hundelinje eller hestelinje, og da kan elevene ta med seg dyr hjemmefra

Men er det noen som har kattelinje? Da blir jeg overrasket...

Anonymkode: cb918...43d

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men er det noen som har kattelinje? Da blir jeg overrasket...

Anonymkode: cb918...43d

Nei, det tror jeg ikke. Men jeg svarte bare på hennes innlegg

Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er godt klart over det, derfor skrev jeg ''andre institusjoner og''. Selv om studenter i folkehøgskole ikke ''studerer'' noe så faller det naturlig at man som regel ikke kan ta med dyr, særlig ettersom det kan være andre studenter som har allergi, redsel m.m. Tviler da det finnes ''hestelinje'', men greit nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...