Gå til innhold

Klær fra Busnel

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et års tid siden oppdaget jeg merket Busnel, som jeg synes produserer vanvittig flotte klær. Helt på en prikk min stil! Nå er jeg den heldige eier av fire Busnel-plagg, men de er jo så vanvittig dyre, så jeg skulle gjerne ha fått kjøpt dem med litt rabatt hvis det var mulig. Jeg har fått tak i noen plagg på salg på boozt.com, men utover det har jeg ikke funnet merket til salgs i noen andre (nett)butikker.

Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt Busnel-klær (gjerne steder som ofte har rabatt/tilbudskoder, som sagt..!)

Anonymkode: eb55d...56c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Lurer jeg også på. Elsker det merket. Skikkelig gode. Gjerne fysisk butikk også. Må vite om denne bare går til navelen - eller litt lenger ned...

bus27002ca_clightgrey.jpg

Mamma, pappa og mormor hadde masse av dette når jeg var mindre, på 80-tallet. Og det er vanlig å ha ett par tre plagg som er skikkelig bænkers i garderoben. Lurer på hvor de plaggene dems er nå...

Endret av Wonders
  • Liker 2
Skrevet

Husker dette merket hadde en sin storhetstid på 80-tallet da jeg var fjortis. Det var et dyrt sossemerke. Visste ikke det har gjort comeback. 

Anonymkode: 089d9...5e0

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husker dette merket hadde en sin storhetstid på 80-tallet da jeg var fjortis. Det var et dyrt sossemerke. Visste ikke det har gjort comeback. 

Ja, husker også det. Busnel og Lacoste  var merkene for sosser med rike foreldre. Jeg visste ikke at Busnel fortsatt eksisterer.

• Liker 1
Skrevet

Det meste av det som lå på Finn var jo fryktelig kjerring..! Plaggene de lager i dag er overhode ikke kjerring eller tantete, mer klassisk elegante. Jeg husker muligens vagt dette merket fra 80-tallet jeg også, men jeg var barn hele 80-tallet (født i 1980) så jeg reflekterte naturlig nok ikke så mye over merker da.

Aner ikke om merket har gjort comeback nå (har aldri sett at noen andre har brukt det). Men jeg synes klærne er utrolig fine og tidløse, og skulle gjerne hatt en garderobe fylt med disse plaggene (hvis jeg hadde hatt råd) :sjenert: 

TS

Skrevet

Jeg hadde noen plagg fra Busnel på åttitallet. Kom ikke fra noen rik familie da, men.... Flotte klær med god kvalitet. 

Anonymkode: 1e2a6...76a

Skrevet

TS; Søkte på Busnel nå og jammen var det dyrt.😬 Du får følge med om noe kommer på salg.

Perelandra; fant en artig sak på minmote.no 

(Er teknisk tilbakestående så vet ikke hvordan jeg legger til linken, men tok bilde til deg.). Et av mine store tenåringstraume var at jeg aldri fikk grønn Millet dunjakke. 😩😩 Husker godt den rød stripete genseren og Pringle merket. Artig å mimre litt. Jeg vokste opp på vestlandet, men var ikke mindre merkepress der. 🙄

6EBCE6DF-45DD-4B1A-96FB-067B10BD55DC.jpeg

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS; Søkte på Busnel nå og jammen var det dyrt.😬 Du får følge med om noe kommer på salg.

Perelandra; fant en artig sak på minmote.no 

*Klipp* 

Morsomt! 1983 var året da jeg begynte på ungdomsskolen. 

• Liker 1
Skrevet

Åh, jeg hadde en stripete Busnel-genser på 80-tallet. Den var arvet fra en litt eldre og temmelig motebevisst kusine som hadde vokst ut av den, og var det kuleste plagget jeg kunne tenke meg. Den ble brukt utrolig masse :) Jeg hadde helt glemt det merket fram til jeg kom over denne tråden. Måtte google, og jammen var Busnel-klærne fine og klassiske, men litt for dyre! Hvis de er av samme kvalitet som i gamle dager, så kan det være verdt det å skaffe seg et plagg eller to, men det sitter langt inne for meg å skulle bruke 1400 kroner på en grå strikkelue!! Kanskje jeg kan ringe kusinen min og spørre om å arve noe igjen :fnise:

Skrevet
På 25.1.2018 den 11.30, AnonymBruker skrev:

For et års tid siden oppdaget jeg merket Busnel, som jeg synes produserer vanvittig flotte klær. Helt på en prikk min stil! Nå er jeg den heldige eier av fire Busnel-plagg, men de er jo så vanvittig dyre, så jeg skulle gjerne ha fått kjøpt dem med litt rabatt hvis det var mulig. Jeg har fått tak i noen plagg på salg på boozt.com, men utover det har jeg ikke funnet merket til salgs i noen andre (nett)butikker.

Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt Busnel-klær (gjerne steder som ofte har rabatt/tilbudskoder, som sagt..!)

Boozt.com har i hvertfall en del plagg med 40% på akkurat nå.

Anonymkode: c79d6...9bd

Skrevet

Min Busnel-genser var også arvegods. Ikke helt vår prisklasse, for å si det sånn! :fnise: 

Jeg må si at av alle plaggene vi "måtte" ha på 80-tallet er den tverrstripete Busnel-genseren med knapper på skulderen en av de få jeg kan tenke tilbake på uten å gremmes. Den var jo faktisk fin! :) 

Jeg vet ikke hvor klærne er å få til rimeligere priser, men skulle gjerne visst. Helt enig i at de har mye klassisk, tidløst og lekkert! 

Anonymkode: 42525...7e7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...