koldbruna Skrevet 8. februar 2005 #21 Skrevet 8. februar 2005 Endelig fungerer den....jeg lurer på hvorfor de har så mye problemer nå jeg med MSN.Det har vært mye i det siste. Koldbruna
Cronos Skrevet 9. februar 2005 #23 Skrevet 9. februar 2005 Begynner å bli litt lei MSN. Får meg til å vurdere gode, gamle ICQ igjen. De som fant opp det med IM. http://www.icq.com/download/
Superlammet Skrevet 9. februar 2005 #24 Skrevet 9. februar 2005 Jeg kommer heller ikke inn på MSN. Jeg lastet ned MSN.Beta i dag....er det noen som om det var lurt?? Koldbruna Har ikke hatt noe problemer med 7.0 beta enda iallefall..
Linn3c Skrevet 10. februar 2005 #25 Skrevet 10. februar 2005 Jeg kommer heller ikke inn på MSN. Jeg lastet ned MSN.Beta i dag....er det noen som om det var lurt?? Koldbruna Eg hadde beta'en ei stund, heilt til vanleg kom med oppdatering. Då fekk eg plutseleg ikkje til å bruka beta'en lengre... Rart; for eg fekk beskjed om at det var ein nyare versjon ute, og at eg måtte lasta ned den. Nyare enn beta?
koldbruna Skrevet 10. februar 2005 #26 Skrevet 10. februar 2005 Eg hadde beta'en ei stund, heilt til vanleg kom med oppdatering. Då fekk eg plutseleg ikkje til å bruka beta'en lengre... Rart; for eg fekk beskjed om at det var ein nyare versjon ute, og at eg måtte lasta ned den. Nyare enn beta? Jeg fikk også den beskjeden,men alt gikk greit under installering og den fungerer greit nå. Koldbruna
Gjest Hege Skrevet 10. februar 2005 #27 Skrevet 10. februar 2005 Det ble nevnt noe om dette i Kveldsnytt (NRK) i går kveld, men jeg rakk ikke å få med meg detaljene. Tydelig at det er et større problem enn vanlig i alle fall..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå