Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

....

Endret av QueRilja
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv vært innlagt 2 ganger av egen vilje. Er bare å fortelle til din behandler eller lege om hva du tenker. Det var det jeg gjorde og vi kom fram til at innleggelse skulle prøves. Var innlagt 8 uker en gang og 8 uker et halvt år senere. Disse ukene var gull verdt for meg. Ble innlagt pga depresjon og angst.  Men hadde også søvn problemer som ble tatt tak i under innleggelsene. 

Anonymkode: 70289...512

• Liker 1
Skrevet (endret)

,,,

Endret av QueRilja
Skrevet

Det enkleste er å diskutere innleggelse med psykologen på DPS. 

Anonymkode: 82fd5...d30

Skrevet (endret)

....

Endret av QueRilja
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har selv vært innlagt 2 ganger av egen vilje. Er bare å fortelle til din behandler eller lege om hva du tenker. Det var det jeg gjorde og vi kom fram til at innleggelse skulle prøves. Var innlagt 8 uker en gang og 8 uker et halvt år senere. Disse ukene var gull verdt for meg. Ble innlagt pga depresjon og angst.  Men hadde også søvn problemer som ble tatt tak i under innleggelsene. 

Anonymkode: 70289...512

Hvor i landet var dette? 

:blomst:

Anonymkode: ab10b...710

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært innlagt på DPS døgn flere ganger. Var psykologen på DPS som foreslo det alle gangene, så det er vel den veien du skal gå. 

Anonymkode: a607c...936

Skrevet

De fleste som er innlagt på dps døgnseksjon har den type problematikk du beskriver. Det er for øvrig ikke opp til behandleren din om du får en innleggelse eller ikke; det er det et inntakksteam på døgnseksjonen som vurderer og avgjør.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...