AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #1 Skrevet 24. januar 2018 Hva synes du om dreads på mennesker eller hunderasene med dreads? Feks.puli? Ville du hatt dreads på håret ditt? I så fall ditt naturlige hår eller plasthår? Ville du hatt en hund som har dreads? Fint? Jeg lurer på om jeg vil ha dreads på håret mitt men er usikker. På hunderasene spurte jeg bare siden de også har dreads. Er vell ikke så mange dyr som har det. Men det er ikke sånn at jeg skal ha dreads på håret så skal jeg også ha en hund med dreads bare for å matche, men bare morro å lese forskjellige synspunkter på dreads på både mennesker og dyr? Er det finest på gutter eller jenter? Anonymkode: 73021...2ef
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #2 Skrevet 24. januar 2018 Halsey har bra dreads synes jeg. Men hun er blandings/mix da. Det kan jo være at folk hever et øyenbryn hvis du er etnisk norsk og går me dreads. Anonymkode: f4831...b7a
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #3 Skrevet 24. januar 2018 Pulien er en kjempeartig hund, men det er et helvete med pelsen. Den trenger konstant stell for ikke å bli flokete Anonymkode: 214ae...290 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #4 Skrevet 24. januar 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Pulien er en kjempeartig hund, men det er et helvete med pelsen. Den trenger konstant stell for ikke å bli flokete Anonymkode: 214ae...290 Hvordan kjempeartig da? Jeg liker artige og gøyale hunder. Kjenner du til noen du vil fortelle meg om? Er så sjelden hunderase så står lite erfaringer med dem på nettet. Hvordan er personligheten dems? Anonymkode: 73021...2ef
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #5 Skrevet 24. januar 2018 Jeg syns det er nasty. Sjekk sånne videoer der de viser hva de finner når de tar ut dreads.. Edderkopper som dreper deg, døde larver osv.. Anonymkode: 36ad6...baa
_BuseMannen_ Skrevet 24. januar 2018 #6 Skrevet 24. januar 2018 Har aldri synes at det har vært tiltrekkende på en dame hvertfall. Og det virker i tillegg svært uhygienisk. Hunden var kul. Trenger bare litt såpe og vann så slipper man å vaske gulvet selv 1
moroklompen Skrevet 24. januar 2018 #7 Skrevet 24. januar 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Halsey har bra dreads synes jeg. Men hun er blandings/mix da. Det kan jo være at folk hever et øyenbryn hvis du er etnisk norsk og går me dreads. Anonymkode: f4831...b7a Dette er jo ikke dreads men en kombinasjon av Cornrows og twists. Nei, jeg syntes det er svært få jenter som passer dreads, spesielt lyse jenter faktisk men det er gjerne noe med stilen de gjerne har også. En av de få jeg faktisk har syntes passet dreads er Lauryn Hill. De må da i såfall være veldig velstelte og ikke tykke. 1
Djungelvrål Skrevet 25. januar 2018 #8 Skrevet 25. januar 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Halsey har bra dreads synes jeg. Men hun er blandings/mix da. Det kan jo være at folk hever et øyenbryn hvis du er etnisk norsk og går me dreads. Anonymkode: f4831...b7a Dette er fletter, kan ikke sammenlignes med dreads
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #9 Skrevet 25. januar 2018 Små pariserfletter. Anonymkode: 73021...2ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå