AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #1 Skrevet 24. januar 2018 Hvordan var det? Ondt? Komplikasjoner etterpå? Arrene? Skulle hatt vekk ca 20kg på mage,rumpe,lår og sideflesk. Hva koster det for de områdene? Og hvor gikk dere? Er dere fornøyd etterpå? La dere på dere igjen ? Ble huden hengene eller bra? Takk for alle svar Anonymkode: fae57...840
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #2 Skrevet 24. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan var det? Ondt? Komplikasjoner etterpå? Arrene? Skulle hatt vekk ca 20kg på mage,rumpe,lår og sideflesk. Hva koster det for de områdene? Og hvor gikk dere? Er dere fornøyd etterpå? La dere på dere igjen ? Ble huden hengene eller bra? Takk for alle svar Anonymkode: fae57...840 Kanskje ikke akkurat det du er ute etter, men jeg har fjernet fett fra innside knær av alle plasser. Var slank, men uansett, var området rundt knærne et stort irritasjonsobjekt. Det kostet den gangen 16 000 kr, men er vel et par tusen eller tre dyrere nå. Det var litt smertefullt, selv på et så lite område i starten, men det mest irriterende €var å måtte gå med støttestrømpe i ganske lang tid etterpå for at resultatet skulle bli fint. Jeg er fornøyd. Har siden gått veldig opp i vekt, nå ned igjen, men knærne er fortsatt bedre enn de var før operasjonen. Var litt spent på akkurat det. Det høres mye ut med 20 kilo som du skal ha vekk i fettfjerning. Er det umulig å slanke vekk deler av dette? Så ta operasjon på det resterende? Om huden blir hengende har vel sammenheng med hvor mye fett du fjerner, og huden din sin evne til å dra seg sammen, noe som er høyst individuelt. Selv har jeg ikke løs eller hengende hud etter å ha gått ned femti kilo, bare litt slapp på magen, men ikke heng. Det er så individuelt. Har ingen synlige arr, de forsvant veldig fort. Anonymkode: 344f5...6be
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #3 Skrevet 24. januar 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje ikke akkurat det du er ute etter, men jeg har fjernet fett fra innside knær av alle plasser. Var slank, men uansett, var området rundt knærne et stort irritasjonsobjekt. Det kostet den gangen 16 000 kr, men er vel et par tusen eller tre dyrere nå. Det var litt smertefullt, selv på et så lite område i starten, men det mest irriterende €var å måtte gå med støttestrømpe i ganske lang tid etterpå for at resultatet skulle bli fint. Jeg er fornøyd. Har siden gått veldig opp i vekt, nå ned igjen, men knærne er fortsatt bedre enn de var før operasjonen. Var litt spent på akkurat det. Det høres mye ut med 20 kilo som du skal ha vekk i fettfjerning. Er det umulig å slanke vekk deler av dette? Så ta operasjon på det resterende? Om huden blir hengende har vel sammenheng med hvor mye fett du fjerner, og huden din sin evne til å dra seg sammen, noe som er høyst individuelt. Selv har jeg ikke løs eller hengende hud etter å ha gått ned femti kilo, bare litt slapp på magen, men ikke heng. Det er så individuelt. Har ingen synlige arr, de forsvant veldig fort. Anonymkode: 344f5...6be Tror ikke huden min er så veldig slapp. Men vet ikke hvordan den blir etter fettfjerning da. Er det noe de vil kunne forutse på konsultasjon på forhånd? Hva og hvor mye de kan ta vekk og om det er behov for bukplatik eller noe i tilegg? Det vil jeg ikke ha. Anonymkode: fae57...840
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #4 Skrevet 24. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke huden min er så veldig slapp. Men vet ikke hvordan den blir etter fettfjerning da. Er det noe de vil kunne forutse på konsultasjon på forhånd? Hva og hvor mye de kan ta vekk og om det er behov for bukplatik eller noe i tilegg? Det vil jeg ikke ha. Anonymkode: fae57...840 Takk for svar forressten Anonymkode: fae57...840
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå