Gå til innhold

Testa hvor mange ganger det gikk for typen.

Fremhevede innlegg

Skrevet

I går var jeg keen på å prøve ut hvor mange ganger det kunne gå for typen før han ikke orka mer.

Anonymkode: fd0fa...0c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ooooo!! Fortell mer! Hvor mange ble det? Rekorden min i en økt er 6

Anonymkode: 88669...88a

Skrevet

Interessant :a034:

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ooooo!! Fortell mer! Hvor mange ble det? Rekorden min i en økt er 6

Anonymkode: 88669...88a

Vi hadde kosa lenge å jeg hadde teaset han en stund uten at han fikk orgasme. Så fikk jeg ideen å bare se hvor mange ganger det gikk for han. Han kommer vanligvis 4 ganger på en økt. Nå trakk jeg den lenger, bandt han fast så han ikke kunne gjøre noe. Teaset han leeenge også med dildo i rumpa. Når jeg var ferdig hadde han hatt 11 orgasmer :P:)

Skrevet

11 ganger, stakkars, må jo vært utmattet etter den omgangen....

Anonymkode: 14d8e...fd4

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

keen

Hva betyr dette? Er dette norsk? "Keen" Tviler sterkt på det, det er et ord jeg aldri lærte på skolen...

Anonymkode: 863fe...b33

• Liker 1
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi hadde kosa lenge å jeg hadde teaset han en stund uten at han fikk orgasme. Så fikk jeg ideen å bare se hvor mange ganger det gikk for han. Han kommer vanligvis 4 ganger på en økt. Nå trakk jeg den lenger, bandt han fast så han ikke kunne gjøre noe. Teaset han leeenge også med dildo i rumpa. Når jeg var ferdig hadde han hatt 11 orgasmer :P:)

Yeah right😂

• Liker 16
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva betyr dette? Er dette norsk? "Keen" Tviler sterkt på det, det er et ord jeg aldri lærte på skolen...

Anonymkode: 863fe...b33

Kommet i feil forum? Er dette norskundervisning kurset?

• Liker 13
Gjest Alterego666
Skrevet

Utrolig mange ganger. Min pers er vel 6 ggr på ett døgn i midten av tenårene...

Skrevet

Som i sæd eller bare orgasme?

Anonymkode: 27310...4c9

• Liker 2
Skrevet

Trokke på deg.

Anonymkode: 24966...ea6

• Liker 2
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trokke på deg.

Anonymkode: 24966...ea6

Hva skal dette bety?

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal dette bety?

Fordi man er tom for spærm etter 1-2 ganger.

Anonymkode: b8eef...571

• Liker 1
Skrevet

Jeg dame har komt 29 ganger en gang.

Anonymkode: 91975...30d

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi man er tom for spærm etter 1-2 ganger.

Når du har kommet den tredje gangen så stopper du som regel å ha mye igjen når du får utløsning. Men det betyr ikke at du ikke kan få mer orgasmer. Etter min første make out session hvor jeg fikk ta på den nakne kroppen hennes og hun runket meg, var jeg så kåt resten av dagen av tanken på det som hadde skjedd at jeg kom 7 ganger fordelt på resten av dagen. Fikk ikke utløsning etter nr 3, men orgasme var ikke noe problem å få. 

Skrevet
7 timer siden, Mr. Kilmister skrev:

Yeah right😂

Tror ikke jeg heller ...de fleste menn kommer 1 gang og da kommer de mye. Noen ganger 2 men Max 3. 11 er løgn

Det er ikke deilig å forsette å knulle når orgasmen er over. Da gjør det vondt

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, pewdiepie skrev:

Tror ikke jeg heller ...de fleste menn kommer 1 gang og da kommer de mye. Noen ganger 2 men Max 3. 11 er løgn

Det er ikke deilig å forsette å knulle når orgasmen er over. Da gjør det vondt

Dette vet du, alle reagerer sef likt og får fra 1 - 3 orgasmer.

Kan sef ikke være at folk er forskjellige og heller ikke at dette pågikk over lengre tid?

Skrevet

Dette tror jeg egentlig heller ikke noe på, og hvis det er sant så tviler jeg på at det var en behagelig opplevelse.
Etter man har komt, trenger man en pause, for ellers er penis alt for sensitiv og det blir ubehagelig å fortsette. Men selv om man tar 15-20 min pause, så har man mindre lyst for hver gang og det tar lengre tid å komme. Det er ikke noe problem i seg selv at det er tomt for sæd, for man får orgasmer likevel. Men etter for mange orgasmer etter hverandre så blir man sliten i musklene som trekker seg sammen og det blir både ubehagelig og vondt. Så det meste man vil "gidde" hvis man prøver er nok 5-6 ganger.

Anonymkode: d64b9...be7

Skrevet

Dette vet du, alle reagerer sef likt og får fra 1 - 3 orgasmer.

Kan sef ikke være at folk er forskjellige og heller ikke at dette pågikk over lengre tid?

De aller fleste blir slapp etter man har fått utløsning. Og man mister som regel også lysten. Og man blir utslitt og trøtt. Også er det jo ikke fysisk mulig å ha en slik spærmproduksjon at man har over 10 utløsninger som folk her fabulerer om.

Så nei det er ikke mulig.

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette.

Kragebein, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...