Gjest Moonshadow Skrevet 15. februar 2005 #41 Skrevet 15. februar 2005 Lukter ikke noe spessielt. Syntes det var litt flaut i begynnelsen, men nå er jeg hekta gitt.. Har nesten ikke vanlig sex mer vi :-?
Gjest lurven Skrevet 15. februar 2005 #44 Skrevet 15. februar 2005 er ikke det skadelig for tarmen i lengden
Gjest Moonshadow Skrevet 15. februar 2005 #45 Skrevet 15. februar 2005 er ikke det skadelig for tarmen i lengden Har ikke hørt noe om det
Hu i Svingen Skrevet 15. februar 2005 #46 Skrevet 15. februar 2005 er ikke det skadelig for tarmen i lengden Hvorfor skulle det være det?
Gjest lurven Skrevet 17. februar 2005 #47 Skrevet 17. februar 2005 Hvorfor skulle det være det? hmm det sier seg kanskje selv.. men drit i det.. hvis dere liker det skal ikke jeg ødelegge gleden
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #48 Skrevet 17. februar 2005 Hvorfor skulle det være det? Det er vel ikke helt ukjent i helsevesen-kretser, at eldre homser har ødelagt lukkemuskelen sin gjennom et liv med mye analsex.
Gjest *Fiona* Skrevet 17. februar 2005 #49 Skrevet 17. februar 2005 Ja, men det er også en velkjent fornektelse greie - de som er unge og praktiserer det nekter hardnakket for at det er et problem. Tanken på å bli ødelagt der, med tilhørende mer og mindre delikate problemer, er egentlig turn off nok i seg selv for min del. *venter på ti tusen sinna innlegg som forklarer hvorfor en bitteliten åpning med muskler IKKE blir ødelagt eller redusert av å tvinges ut jevnlig og i så fall er det eneste stedet på kroppen som ikke blir redusert*
Gjest Moonshadow Skrevet 17. februar 2005 #50 Skrevet 17. februar 2005 Da funker det sikkert med knipeøveøser der bak å da.. Bare å knipe i vei da
Hu i Svingen Skrevet 17. februar 2005 #51 Skrevet 17. februar 2005 Altså: Jeg har aldri hørt om at dette har skapt noen problemer... Det er jo ikke slik at man blokker ut 24/7 heller?
Gjest Melk Skrevet 17. februar 2005 #52 Skrevet 17. februar 2005 Altså: Jeg har aldri hørt om at dette har skapt noen problemer... Det er jo ikke slik at man blokker ut 24/7 heller? Nei, for mange handler jo dette om en gang i ny og ne. Om man er i stand til å gå på do uten å bli kronisk ødelagt, så kan man nok ha analsex uten å bli ødelagt også, bare det gjøres forsikitg. Har forøvrig aldri sett noen dokumentasjon på at analsex i ny og ne (si 10-20 g i året) gjort på en sunn måte med glidekrem, god tid osv er skadelig for lukkemuskelen på permanent basis. Ville ikke da ganske mange fler av de her inne som liker det da ha erfart dette. Finnes en del her som har drevet med dette i mange år, alle her er ikke rundt 20 akkurat....
Gjest anonym nå Skrevet 17. februar 2005 #53 Skrevet 17. februar 2005 Min forrige kjæreste var veldig tent på analsex. Jeg lot ham slippe til, jeg kan ikke si a jeg nøt det, men siden det gledet ham så ok. Vel vi gjørde det kanskje 10-15 ganger før forholdet tok slutt. På samme tid merket jeg en klump eller utvekst rett utenfor analåpningen. Jeg visste jo ikke hva dette var, kunne være alt fra en kjønnssykdom til hemorroide. Vel, jeg tar meg en tur til legen og han spør meg rett ut "praktiserer du analsex?". Ganske paff svarer jeg ja og han forklarer at "utveksten" er en slags hudutposning som er forårsaket av en rift eller strekk.. Morro.. dette må jeg leve med resten av livet.. -Og det var ikke røff anal sex vi hadde.. Vel bekomme dersom du vil se helt funky ut der nede
Gjest Melk Skrevet 17. februar 2005 #54 Skrevet 17. februar 2005 Klart det ikke er noe gøy, men er en hudutposning skadelig?
Hu i Svingen Skrevet 17. februar 2005 #55 Skrevet 17. februar 2005 Ganske paff svarer jeg ja og han forklarer at "utveksten" er en slags hudutposning som er forårsaket av en rift eller strekk.. Det du beskriver ER faktisk en hemorroide...
Gjest Moonshadow Skrevet 17. februar 2005 #56 Skrevet 17. februar 2005 Det du beskriver ER faktisk en hemorroide...'
birgitte242 Skrevet 17. februar 2005 #57 Skrevet 17. februar 2005 Det du beskriver ER faktisk en hemorroide... Vel, jeg antar at det kommer an på definisjonen av hudutposning, men en hemorroide er mer enn som så. Det er en innvendig åreknute eller et årebrokk. Hemorrhoider skyldes økt trykk i de blodkarene – venene – som ligger i veggen nederst i endetarmen, jeg regner med at dette er mest aktuelt når man presser ut (fødsel, hard avføring) og ikke når man presser noe inn som ved analt samleie. Ellers er det veldig delte meninger ute og går, selv blant fagfolk, om hvorvidt analsex fører til slapp lukkemuskulatur eller ikke.
Gjest ei som svarer Skrevet 18. februar 2005 #58 Skrevet 18. februar 2005 Enkelt og greit: har dere det folkens? Er selv tilhenger.... Nei. Har gjort det flere ganger med ulike partnere, men det er en god stund siden sist, og jeg tror det aldri blir flere ganger. På det beste føler man ingenting, på det verste har man vondt. For det meste er det ubehagelig. Og jeg har ikke lyst til å forbinde sex med noe som er mindre en super-hyper-deilig.
Hu i Svingen Skrevet 18. februar 2005 #59 Skrevet 18. februar 2005 Vel, jeg antar at det kommer an på definisjonen av hudutposning, men en hemorroide er mer enn som så. Det er en innvendig åreknute eller et årebrokk. Hemorrhoider skyldes økt trykk i de blodkarene – venene – som ligger i veggen nederst i endetarmen, jeg regner med at dette er mest aktuelt når man presser ut (fødsel, hard avføring) og ikke når man presser noe inn som ved analt samleie. Ellers er det veldig delte meninger ute og går, selv blant fagfolk, om hvorvidt analsex fører til slapp lukkemuskulatur eller ikke. Takk for info, he he...
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2005 #60 Skrevet 18. februar 2005 ... Det er jo ikke slik at man blokker ut 24/7 heller? Hvorfor akkurat den datoen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå