Gå til innhold

Anal-sex

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Nei! og aldri om jeg kommer til å prøve det heller.

Skrevet

Hvem som er den heldige kan diskuteres, men bakveien kan gi uante gleder - til både den ene og den andre... :sjarmor:

Skrevet

Nei, det har jeg aldri hatt og kan ikke si jeg har lyst til å prøve det heller..

Gjest *Fiona*
Skrevet

Njeaei.

:o

Hvis jeg kan slippe, er jeg veldig veldig glad.

Skal ikke se bort fra at jeg med en ekstremt perfekt partner hvis han absolutt MÅ kan lures til å prøve det en gang, men da må han være bedre enn han som omtrent ødela... ja nok om det.

Nei, det er såpass mange tusen millioner ting man kan gjøre seksuelt at jeg tror konklusjonen må bli nei, jeg foretrekker partnere som ikke liker det, det ville vært greit...

Hva andre gjør, driter jeg i. Ooops, beklager :sjarmor:

Skrevet

Nei. Personlig synes enkelte devicer er bedre egnet som output-kanaler enn input-kanaler ...

Men hva andre liker/gjør legger jeg meg ikke opp i

Gjest kristin'
Skrevet

Nei, har det ikke. Har prøvd, men det er nok ingenting som frister til gjentakelse.

Gjest Anonymous
Skrevet

Betryggende å se at rumpesex-motstanderne er i desidert flertall her. Verden er kanskje ikke så ille som man i blant kan få inntrykk av.

Skrevet
Betryggende å se at rumpesex-motstanderne er i desidert flertall her. Verden er kanskje ikke så ille som man i blant kan få inntrykk av.

så sier vi takk til deg..

Gjest Anonymous
Skrevet

så sier vi takk til deg..

Den tause majoritet av mennesker som ikke ønsker å innvolvere tarmene i sitt sexliv, er nok ganske stor. Det er bare det at de tarm-inkluderende støyer så fælt, så man skulle tro at de var i majoritet.

God helg.

Skrevet

Den tause majoritet av mennesker som ikke ønsker å innvolvere tarmene i sitt sexliv, er nok ganske stor. Det er bare det at de tarm-inkluderende støyer så fælt, så man skulle tro at de var i majoritet.

God helg.

Gratulerer.. Du overgikk deg selv.

Deler slettet, Mie (mod)

Gjest Anonymous
Skrevet

Gratulerer.. Du overgikk deg selv.

Deler slettet, Mie (mod)

Jeg ser at du ble delvis slettet. Det ble ikke jeg. Bare til orientering.

Skrevet

Jeg ser at du ble delvis slettet. Det ble ikke jeg. Bare til orientering.

haha! og faren min er sterkere enn din!

Skrevet

Anal er bra det, men jeg skjønner at for kvinner som har vært utsatt for en klumsete mann, så er det lett å få avsmak.

Husker jeg var veldig stolt da jeg klarte å "omvende" en dame som hadde hatt dårlige erfaringer med det tidligere. Hun var ganske entusiastisk etterpå.

Så teknikk er viktig, og dessuten å ta det sakte. Og hvis han har en skikkelig slegge i buksa, så er det kanskje like greit å passe seg.

Gjest *Fiona*
Skrevet

:o

Eller rett og slett respektere at hun ikke har sansen og foretrekker andre måter å ha sex på.

Noe som er minst like provoserende som anti-anal innlegg, er innlegg fra folk som mener man har et mangelfullt sexliv hvis man ikke praktiserer det.

Kall meg naiv, trangsynt, uerfaren eller hva som helst, men jeg tror ikke - og nå tar jeg en råsjans altså :roll: - at det er HELT umulig å leve et glimrende liv og sexliv uten analsex. Man skulle nesten tro at man manglet noe hvis man ikke liker det, og det er mulig jeg vil oppdage som 70 åring at jeg har kastet bort 50 gode år, men hittil på mine tredve har jeg klart meg uten.

Lurer på om jeg skal lage en støttegruppe... for oss avvikere som går glipp av Den Store Analekstasen.

Jeg tror vi trenger det.

:ironi:

Gjest Anonymous
Skrevet

Men lukter det ikke litt ekkelt da? Synes dere ikke at det er flaut?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...