AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #1 Skrevet 23. januar 2018 Jeg føler det er litt slik. Det er kjedelig, "alle" er like, folk er generelt forsiktige. Og vi har et rykte på oss for å være tilbaketrukne? Men nå er jo jeg født og oppvokst her, så jeg vet ikke hvordan andre land ser på oss. Det er jo vanskelig å få svar på her og siden de fleste her inne er norske. Men jeg synes det å være russer, tysker, serber og amerikaner høres en del "kulere" ut. Har inntrykk av at de generelt har mer selvtillit. Og er generelt hardere. Jeg sier ikke at nordmenn suger, jeg bare føler vi blir mer og mer pysete. Vi har en god økonomi, men hva har vi når Noege ikke lenger er så velstående?? Folk her virker også en del latere enn særlig landene lenger øst.. Anonymkode: dbd82...e04
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #2 Skrevet 23. januar 2018 "det er typisk norsk å være best" tror mange nordmenn Anonymkode: 9f770...c6f
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #3 Skrevet 23. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: "det er typisk norsk å være best" tror mange nordmenn Anonymkode: 9f770...c6f Ja, det ser man også her, hvor raskt ute folk er med å generalisere andre nasjoner. Men jeg føler ikke at Norge er best. Det eneste er at vi er et behagelig land, miljøvennlig land og har masse velstand. Ellers er vi utrolig kjedelige, firkantet og dømmende..og ikke minst, forsiktige. Man må ikke tro at man er noe.. Anonymkode: dbd82...e04 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå