Gå til innhold

Erfaring med hund på fly..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde aldri turt. Har vokst opp i hundemiljø og har sett så mange triste resultater av flyreiser med hund. Veldig ofte så har alle flyansatte gjort alt de kan og alt har blitt gjort helt riktig, men så har noe skjedd underveis og hunden tålte det ikke. Ene ble så traumatisert at den måtte avlives, tålte ikke mye høye lyder, stressende situasjoner og slike ting. Nå var jeg rundt masse mennesker med hunder som alle hadde konkurranser og utstillinger som hobby ,  så jeg har vel sett flere tilfeller enn hva vanlig er, men likevel. Dette er grunnen til at jeg ikke har hund selv enda, vil oppleve mer av verden, vil ikke satse på å ferier med hund som innebærer fly.

Anonymkode: ace27...369

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og min mann har fløyet med våre to hunder til Frankrike flere ganger. Må si meg svært så fornøyd med behandlingen de har fått og de har virket rolige og glade når vi har hentet dem. Vi har også kjørt til Frankrike noen ganger med hundene. Kan ikke si at det ene er bedre enn det andre. 

• Liker 2
Skrevet
På 24.1.2018 den 12.34, Oardnji skrev:

Tøv, med bråket fra flyet kan man såvidt høre to seter foran seg. Og overhodet ikke lasterommet.

Jeg trodde heller ikke det var mulig, men tro meg - vi hørte den! Tror nok den var rett under beina våre. Men den virket fornøyd da den ble hentet, logret med halen. Den bjeffet mest i det vi ble skøvet ut fra gaten. 

Anonymkode: afac6...cc8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...