AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #1 Skrevet 23. januar 2018 Jeg kjeder meg hele tiden og er rastløs. Jeg jobber fulltid og tar opp fag fra vgs. Jeg har hatt 5-6 forskjellige jobber på 1 år og flyttet 3 ganger på 1 år. Er ute med venner hver helg jeg ikke jobber. Finner på ting med venner som tur, bowling, film, lage mat. Jeg rydder mye og lager mat fra bunnen. Forandrer ofte på utseende, tar fillers og diverse. Men jeg føler meg hele tiden rastløs!! Har prøvd å finne noen hobbyer som yoga, spille instrument, ta bilder og slik men det er ikke godt nok. Har forresten ikke ADHD. Vurderer å skaffe meg hund, men jeg er så mye på jobb så da hadde hunden vært alene hjemme en del. Noen som har tips til ting man kan gjøre for å få vekk rastløshet? Jeg baker mye, prøver nye oppskrifter og slik. Er spesielt rastløs på natten siden jeg får ikke sove mer enn 4-5 timer. Anonymkode: c9cbe...178
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #2 Skrevet 23. januar 2018 Er du sånn hele tiden? Ingen nede perioder? Anonymkode: 529f6...d45
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #3 Skrevet 23. januar 2018 Trening? Og har du alltid vært sånn? Jeg blir ekstremt rastløs om jeg har for høy dose stoffskiftemedisin. Ville sjekket opp om du kjenner deg igjen i symptomene på høyt stoffskifte. Anonymkode: d28f9...b5c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå