Lillesolen Skrevet 23. januar 2018 #1 Skrevet 23. januar 2018 Brystene mine er ikke greie med ryggen min og gjør klær vanskelig å passe på kroppen min, som ellers er helt vanlig proporsjonert. Er også blitt et herk å trene, noe jeg tidligere alltid har likt veldig godt! Jeg skjemmes også over brystene mine når jeg er på stranden, ettersom de tar veldig mye uønsket oppmerksomhet. I løpet av høsten har jeg skjønt i større grad at det kan virke som at en brystreduksjon vil være det beste for meg. Eneste bekymringen jeg har angår arrene. Dette er ikke noe som avgjør om jeg gjennomgår operasjonen, men likevel noe jeg tenker på. Håper noen som har vært igjennom en reduksjon, kan fortelle meg litt om deres erfaringer (ikke bare om arrene, men generelt om hvor fornøyd dere er nå i etterkant) Puppeguri, 22
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #2 Skrevet 23. januar 2018 Finnes mange tråder med all den infoen du søker. Hvorfor skal folk gjenta det det har skrevet mange ganger før og for kort tid siden, når du kan lete litt? Anonymkode: c0157...ac1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #3 Skrevet 23. januar 2018 Kjenner flere som har gjort det, og som aldri har angret! De tapet arrene etterpå, men ingen av de bryr seg om de. Begge bruker bikini, uten at arrene vises. Lykke til Anonymkode: 715c0...7f1 1
Lillesolen Skrevet 23. januar 2018 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Finnes mange tråder med all den infoen du søker. Hvorfor skal folk gjenta det det har skrevet mange ganger før og for kort tid siden, når du kan lete litt? Anonymkode: c0157...ac1 Er det slik at jeg kan søke på tråder her? I så fall skal jeg gjøre det med en gang. Takk for svar
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #5 Skrevet 23. januar 2018 Jeg tok ikke operasjonen seriøst nok, og var altfor aktiv ukene etter. For eksempel var jeg ute og rodde dagene etterpå. Dette førte til problemer med sår og arr. Nå er det ikke sånn at jeg angrer pga dette, og er heller ikke redd for å vise meg naken. Men de kan ikke skjules. Var verst de første årene, har blitt mindre synlige nå. Anonymkode: 3be4e...c7e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå