AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #1 Skrevet 23. januar 2018 Hei. Jeg er sammen med en super snill, kjærlig og oppmerksom kar og vi har det veldig fint sammen ellers i forholdet. Det eneste er som om han endrer personlighet når vi har sex. Da blir han veldig hardhendt og streng. Han liker å holde meg hardt fast, gjerne rundt halsen eller slik at jeg ikke kan røre så mye på meg. Han liker ellers å gjøre ting jeg forbinder med veldig hard sex. Jeg har stort sett ikke noe i mot dette, men lurer på om dette er et rødt flagg. Noe som fikk meg til å tenke var en gang jeg hadde mensen og ikke ville ha sex. Jeg liker absolutt ikke ha sex når jeg har mensen. Men da ville han ikke ta et nei, og holdt meg hardt fast og ville nesten tvinge meg til sex. Det var da jeg skrek høyt til han at han endelig stoppet. Han ba om unnskyldning, men jeg ble faktisk ganske satt ut av det hele. Jeg lurer på om jeg bør ta dette på alvor, eventuelt revurdere hele forholdet. Jeg vet helt ærlig ikke hvordan jeg skal forholde meg til det hele og hvordan jeg skal ta dette opp med han. Litt tanketom med andre ord. Spesielt når han er så annerledes mot meg ellers i forholdet! Noen av dere som har tanker rundt dette og som kan hjelpe meg litt på vei med en avgjørelse og eventuelt en tankeprosess? Anonymkode: d6c3d...776
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #2 Skrevet 23. januar 2018 Æsj, ekkelt. Han respekterer deg ikke. Anonymkode: 47b9d...880 2
Horten Market Skrevet 23. januar 2018 #3 Skrevet 23. januar 2018 Han stoppet og ba om unnskyldning. En kar som respekterer viljen din bare du er tydelig nok. En varsellampe blinker dog. Du bør finne en måte å ta opp dette på. Hvilke preferanser har han egentlig. Kan det være et behov her som krever stadig voldsommere sex for tilfredsstillelse? 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 23. januar 2018 #4 Skrevet 23. januar 2018 Den fyren burde du revurdere forholde til, han kan ikke bare si unnskyld hver gang, og gjøre det samme neste gang.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #5 Skrevet 23. januar 2018 3 minutter siden, Horten Market skrev: Han stoppet og ba om unnskyldning. En kar som respekterer viljen din bare du er tydelig nok. En varsellampe blinker dog. Du bør finne en måte å ta opp dette på. Hvilke preferanser har han egentlig. Kan det være et behov her som krever stadig voldsommere sex for tilfredsstillelse? TS her. Takk for svar. Kanskje et sted å begynne en diskusjon ja, spørre han om hans seksuelle preferanse. Så ser jeg om den er way off min egen og det jeg finner meg i. Anonymkode: d6c3d...776
Kvinne87Rogaland Skrevet 23. januar 2018 #6 Skrevet 23. januar 2018 Du kan jo teste det litt? Hva skjer hvis du ber han stoppe under sex? Hvis du ber han løsne på grepet, eller ta det roligere? Hvis han respekterer det og stopper blankt, er det betryggende. Hvis han er motvillig, tøyer grensene, maser eller ikke stopper - DA er det noe feil. 3
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #7 Skrevet 23. januar 2018 1 minutt siden, Kvinne87Rogaland skrev: Du kan jo teste det litt? Hva skjer hvis du ber han stoppe under sex? Hvis du ber han løsne på grepet, eller ta det roligere? Hvis han respekterer det og stopper blankt, er det betryggende. Hvis han er motvillig, tøyer grensene, maser eller ikke stopper - DA er det noe feil. TS God idé, tusen takk for det! Anonymkode: d6c3d...776 1
SlemUlv Skrevet 23. januar 2018 #8 Skrevet 23. januar 2018 Jeg kjenner jeg blir bekymret. Det virker som han liker BDSM/røff sex, men for å få til det på en trygg og sikker måten, MÅ man snakke sammen om det først, finne begges grenser, likes og dislikes. Det er ikke bare å kjøre på, selv om han liker det.. jeg ville satt meg ned, i en ikke seksuell setting, og pratet med ham om det. 4
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #9 Skrevet 23. januar 2018 13 minutter siden, SlemUlv skrev: Jeg kjenner jeg blir bekymret. Det virker som han liker BDSM/røff sex, men for å få til det på en trygg og sikker måten, MÅ man snakke sammen om det først, finne begges grenser, likes og dislikes. Det er ikke bare å kjøre på, selv om han liker det.. jeg ville satt meg ned, i en ikke seksuell setting, og pratet med ham om det. Enig med denne tanken, det er vel det samme jeg føler selv også. Bekymret. Samler litt tanker fra denne tråden her sånn at jeg tar opp en slik samtale med han på best mulig måte. Anonymkode: d6c3d...776
SlemUlv Skrevet 23. januar 2018 #10 Skrevet 23. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Enig med denne tanken, det er vel det samme jeg føler selv også. Bekymret. Samler litt tanker fra denne tråden her sånn at jeg tar opp en slik samtale med han på best mulig måte. Anonymkode: d6c3d...776 bare pass på at du tar den samtalen, før dere har sex igjen. Siden det virker som dere ikke har snakket sammen, kan han skade deg
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #11 Skrevet 23. januar 2018 Nå kommer snart de som skal synes det er synd at du skal være så kjip og vanilje og kjedelig. Bare vent. Anonymkode: b9fd3...a2a 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #12 Skrevet 23. januar 2018 Dette er ikke snilt gjort. Anonymkode: 59fc3...8fd
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #13 Skrevet 23. januar 2018 3 minutter siden, SlemUlv skrev: bare pass på at du tar den samtalen, før dere har sex igjen. Siden det virker som dere ikke har snakket sammen, kan han skade deg Tusen takk for omtanken, det skal jeg definitivt gjøre. Jeg tenker ikke at han faktisk kan skade meg, men i denne rare verdenen vet man aldri og skal heller ikke være for naiv. Anonymkode: d6c3d...776
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #14 Skrevet 23. januar 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her. Takk for svar. Kanskje et sted å begynne en diskusjon ja, spørre han om hans seksuelle preferanse. Så ser jeg om den er way off min egen og det jeg finner meg i. Anonymkode: d6c3d...776 Ta en prat om det,hvor dine grenser går,snakk ut. Anonymkode: 229fc...c97
Gjest Fillerista Skrevet 24. januar 2018 #15 Skrevet 24. januar 2018 12 timer siden, SlemUlv skrev: Jeg kjenner jeg blir bekymret. Det virker som han liker BDSM/røff sex, men for å få til det på en trygg og sikker måten, MÅ man snakke sammen om det først, finne begges grenser, likes og dislikes. Det er ikke bare å kjøre på, selv om han liker det.. jeg ville satt meg ned, i en ikke seksuell setting, og pratet med ham om det. Hei. Jeg synes selvfølgelig dette er superfornuftig. Men. Man kan faktisk være heldig å treffe ti damer på rad der det er all in røff sex fra første gangen, uten å ha snakket om det og med bare positiv respons. For det er mange som har erfaring med det i dag, også fra ung alder, og mange som liker det. Problemet blir når en mann med den erfaringen møter den ellevte dama, som er litt skeptisk. Jeg sier selvfølgelig ikke at dama er problemet. Men at jeg kan forstå at mannen uten å tenke over det tråkker over noen grenser. For grensene hans kommer jo fra erfaringen, grensene andre damer (ikke) har satt. Da må han korrigeres om det skal kunne fungere videre, da må de snakke sammen. ------ Dette er hva jeg hadde svart var det ikke for avsnittet om sex når ts har mensen. Der viste han en ignoranse for grenser som ikke bare er et hvilketsomhelst rødt flagg, det er et rødt flagg som varsler om voldtekt. Takk og farvel, spør du meg.
SlemUlv Skrevet 24. januar 2018 #16 Skrevet 24. januar 2018 1 minutt siden, Inkognito A skrev: Hei. Jeg synes selvfølgelig dette er superfornuftig. Men. Man kan faktisk være heldig å treffe ti damer på rad der det er all in røff sex fra første gangen, uten å ha snakket om det og med bare positiv respons. For det er mange som har erfaring med det i dag, også fra ung alder, og mange som liker det. Problemet blir når en mann med den erfaringen møter den ellevte dama, som er litt skeptisk. Jeg sier selvfølgelig ikke at dama er problemet. Men at jeg kan forstå at mannen uten å tenke over det tråkker over noen grenser. For grensene hans kommer jo fra erfaringen, grensene andre damer (ikke) har satt. Da må han korrigeres om det skal kunne fungere videre, da må de snakke sammen. ------ Dette er hva jeg hadde svart var det ikke for avsnittet om sex når ts har mensen. Der viste han en ignoranse for grenser som ikke bare er et hvilketsomhelst rødt flagg, det er et rødt flagg som varsler om voldtekt. Takk og farvel, spør du meg. For min del, har det ikke noe å si om man har møtt folk som er ok med røff sex fra første stund. I sånne ting MÅ man prate sammen! For alle disse 10 damene, har forskjellige grenser. De har kanskje ting de ikke er sikkre på at de vil gjøre, men som de gjør (og kanskje angrer på etterpå) fordi de tror det blir forventet.. Man bør snakke sammen FØR noe som helst bdsm skjer, og hvertfall kveling!! 2
Mr. Kilmister Skrevet 24. januar 2018 #17 Skrevet 24. januar 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg er sammen med en super snill, kjærlig og oppmerksom kar og vi har det veldig fint sammen ellers i forholdet. Det eneste er som om han endrer personlighet når vi har sex. Da blir han veldig hardhendt og streng. Han liker å holde meg hardt fast, gjerne rundt halsen eller slik at jeg ikke kan røre så mye på meg. Han liker ellers å gjøre ting jeg forbinder med veldig hard sex. Jeg har stort sett ikke noe i mot dette, men lurer på om dette er et rødt flagg. Noe som fikk meg til å tenke var en gang jeg hadde mensen og ikke ville ha sex. Jeg liker absolutt ikke ha sex når jeg har mensen. Men da ville han ikke ta et nei, og holdt meg hardt fast og ville nesten tvinge meg til sex. Det var da jeg skrek høyt til han at han endelig stoppet. Han ba om unnskyldning, men jeg ble faktisk ganske satt ut av det hele. Jeg lurer på om jeg bør ta dette på alvor, eventuelt revurdere hele forholdet. Jeg vet helt ærlig ikke hvordan jeg skal forholde meg til det hele og hvordan jeg skal ta dette opp med han. Litt tanketom med andre ord. Spesielt når han er så annerledes mot meg ellers i forholdet! Noen av dere som har tanker rundt dette og som kan hjelpe meg litt på vei med en avgjørelse og eventuelt en tankeprosess? Anonymkode: d6c3d...776 Det virker som om du fikk satt han litt på plass da du skrek til. Si at du ikke liker det da. At du heller vil ha en kjærlig mann i steden for en apekatt. Da vil du etterhvert se om han er noe for deg.
Gjest Fillerista Skrevet 24. januar 2018 #18 Skrevet 24. januar 2018 33 minutter siden, SlemUlv skrev: For min del, har det ikke noe å si om man har møtt folk som er ok med røff sex fra første stund. I sånne ting MÅ man prate sammen! For alle disse 10 damene, har forskjellige grenser. De har kanskje ting de ikke er sikkre på at de vil gjøre, men som de gjør (og kanskje angrer på etterpå) fordi de tror det blir forventet.. Man bør snakke sammen FØR noe som helst bdsm skjer, og hvertfall kveling!! Jeg er enig i at man bør. Men jeg har forståelse for at det ikke alltid skjer. Fordi begge er kåte og hauser hverandre opp og alt bare skjer uten noen tegn på at noe er galt. Nå snakker ikke jeg om bdsm (som jeg egentlig ikke vet hva innebærer), men om helt vanlig, hardhendt, røff sex. Og jeg tar for gitt en annen kontrollmekanisme, nemlig at man er veldig var på den andres reaksjoner og derfor blant annet greier å skille nettopp de tilfellene der dama gjør det fordi det forventes fra det jeg omtaler som positiv respons. I det første tilfellet begynner man å spørre seg frem, i det andre tilfellet er ikke det like naturlig. Uansett, jeg har sagt hva jeg mener om typen til TS, og det er tydelig at han mangler nettopp denne kontrollmekanismen.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #19 Skrevet 24. januar 2018 Det skal være totalt unødvendig å skrike til kjæresten sin for at han skal ta et nei for et nei, det har ingenting å si hvorfor du ikke ønsket å ha sex med han. Du bør absolutt prate med han om det og si hva du tenker og føler om alt sammen, og høre hans side. Om dere kommuniserer såpass dårlig så blir det også vanskelig å vite hva den andre føler og tenker. Kanskje har han tenkt at du synes alt er tipp topp, kanskje bryr han seg ikke så veldig. Og det er det siste der som er skummelt. Anonymkode: f5e0e...35b 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #20 Skrevet 24. januar 2018 Jeg hadde blitt redd. Tåler ikke spesielt bra å bli holdt fast, så hvis kjæresten min hadde gjort som i avsnittet om mensen, hadde jeg begynt å gråte. Jeg synes det kan virke som du er ubekvem med dette, for det er tross alt en grunn til at du har satt deg ned for å forfatte innlegget. Det er noe ekkelt og ubehagelig med det å oppdage at partneren din er så mye sterkere enn deg. Når han da enda til viser at han kan finne på å misbruke det, blir det enda skumlere. Jeg hadde trukket meg ut av forholdet. Det er nok av menn som ikke er hardhendt i senga. Anonymkode: e152b...114
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå