AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #21 Skrevet 24. januar 2018 1 minutt siden, pewdiepie skrev: Grein i 2 dager etter 2 dater ? Virkelig? Om han vil tilbake så har han deg. Legg fra deg den pripne prinsesseprivilegiet. Han har deg rundt lillefingeren Yep, grein i to dager. Har likt han i 1 år, vært helt på knærne. Så når han skaper disse forventingene, og så drar vekk matta under meg så er det klart jeg blir lei meg. Jeg valgte å heller bare tømme ut følelsene enn å late som jeg var sterk. For det var jeg ikke akkurat da. TS Anonymkode: b9ccb...e46 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #22 Skrevet 24. januar 2018 Dette hørtes jo bare helt jævlig merkelig ut.. Dere er på date, han inviterer deg hjem, sier at han føler han kan være seg selv med deg, tilbyr deg å skifte til hans koseklær, du sitter med en drink i hånda i armkroken hans, praten går lett og naturlig, så spør han hvordan du syns dette går, bra svarer du, og når du spør tilbake, så sier han at det ikke funker, og ber deg om å gå? her MÅ det jo være noe mer bak historien, ellers høres han rett og slett forjævlig sadistisk ut.. Hva fader, be deg hjem, be deg om å skifte til hans klær, for å så bare sende deg på dør? Anonymkode: 53f7b...8ce 13
FluffyJuggernaut Skrevet 24. januar 2018 #23 Skrevet 24. januar 2018 Etter som jeg forstår så har du vert betatt lenge, mens han har kanskje ikke tenkt på deg som en potensiell kjæreste før, bare en god venn. Og når du spurte han ut på en date så ville han se om det kunne bli noe mer, og jeg tror kanskje det utviklet seg litt for fort. Han skjønte kanskje at du allerede var forelsket, og siden han liker deg som venn så er han kanskje redd for å såre deg mer med å dra det ut. Og han kjenner deg jo fra før, så to dater var kanskje nok for han til å vite at det ikke kan bli noe mer. Skjønner du er trist og hadde store forhåpninger, men han var iallefall ærlig med deg, ga deg ikke falske forhåpninger og utnyttet ikke følelsene dine. Så om ikke annet, så kan dere kanskje berge vennskapet. 6
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #24 Skrevet 24. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dette hørtes jo bare helt jævlig merkelig ut.. Dere er på date, han inviterer deg hjem, sier at han føler han kan være seg selv med deg, tilbyr deg å skifte til hans koseklær, du sitter med en drink i hånda i armkroken hans, praten går lett og naturlig, så spør han hvordan du syns dette går, bra svarer du, og når du spør tilbake, så sier han at det ikke funker, og ber deg om å gå? her MÅ det jo være noe mer bak historien, ellers høres han rett og slett forjævlig sadistisk ut.. Hva fader, be deg hjem, be deg om å skifte til hans klær, for å så bare sende deg på dør? Anonymkode: 53f7b...8ce Jeg valgte å gå hjem selv, rimelig kjapt. Det var jo litt ydmykende kan du si TS Anonymkode: b9ccb...e46
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #25 Skrevet 24. januar 2018 1 minutt siden, FluffyJuggernaut skrev: Etter som jeg forstår så har du vert betatt lenge, mens han har kanskje ikke tenkt på deg som en potensiell kjæreste før, bare en god venn. Og når du spurte han ut på en date så ville han se om det kunne bli noe mer, og jeg tror kanskje det utviklet seg litt for fort. Han skjønte kanskje at du allerede var forelsket, og siden han liker deg som venn så er han kanskje redd for å såre deg mer med å dra det ut. Og han kjenner deg jo fra før, så to dater var kanskje nok for han til å vite at det ikke kan bli noe mer. Skjønner du er trist og hadde store forhåpninger, men han var iallefall ærlig med deg, ga deg ikke falske forhåpninger og utnyttet ikke følelsene dine. Så om ikke annet, så kan dere kanskje berge vennskapet. Jeg tror du er innpå noe. Han var den som fikk ting til å skje da, sto for progresjonen. Han tok hånda mi på første daten, han inviterte til andre date, for deretter å invitere meg hjem til seg. Jeg sa vi kanskje kunne forbli venner siden vi hadde så god kjemi, dum som jeg var. Det var han veldig skeptisk til. TS Anonymkode: b9ccb...e46
jabx Skrevet 24. januar 2018 #26 Skrevet 24. januar 2018 16 minutter siden, pewdiepie skrev: Det kan ha skjedd i et øyeblikk av et sekund at han tenkte det ikle gikk allikavell og at han ville være singel. Har skjedd meg selv Da er du usedvanlig vinglete og ubesluttsom.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #27 Skrevet 24. januar 2018 28 minutter siden, pewdiepie skrev: Det kan ha skjedd i et øyeblikk av et sekund at han tenkte det ikle gikk allikavell og at han ville være singel. Har skjedd meg selv Men hvorfor skjedde det med deg? TS Anonymkode: b9ccb...e46
Jentadi Skrevet 24. januar 2018 #28 Skrevet 24. januar 2018 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke likevel en strategi å vente litt? Hvis han har satt opp en mur rundt seg, for å si det slik, så kan det ta tid å reflektere over ting. Spesielt siden han er mann(mener ikke å generalisere her). TS Anonymkode: b9ccb...e46 Jeg har mer tro på å si ting som de er og ikke spille spill. Å snakke sammen om det som er vanskelig er jo basisen for alle forhold. Trenger han mer tid til å tenke så kan han jo be om det. 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #29 Skrevet 24. januar 2018 33 minutter siden, Jentadi skrev: Jeg har mer tro på å si ting som de er og ikke spille spill. Å snakke sammen om det som er vanskelig er jo basisen for alle forhold. Trenger han mer tid til å tenke så kan han jo be om det. Jeg liker ikke å spille spill. Men tenker at jeg er mindre sårbar, og han har fått prosessert litt(forhåpentligvis), hvis jeg venter litt. TS Anonymkode: b9ccb...e46
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #30 Skrevet 29. januar 2018 Hvordan går det, ts? Anonymkode: 53f7b...8ce
Gjest GiftMann38 Skrevet 29. januar 2018 #31 Skrevet 29. januar 2018 Tipper dette bunner i at du ikke har sett de små signalene han har sendt ut om at han ikke har vært like betatt av deg.
Skogkløver Skrevet 29. januar 2018 #32 Skrevet 29. januar 2018 Jeg syns jo egentlig det høres ut som at han egentlig var ute etter noe useriøst, en kjappfølrt og litt sengekos. Da han innså at du ville ta det sakte og at du faktisk likte ham Godt, så avsluttet han det hele. Det kan være han ikke ville såre deg, eller at han syns det ble for mye styr for noen ligg. Spesielt siden han kjente deg fra før og dere har felles venner. Men dette som alle andre svar her inne er jo vill gjetting. Noe klart svar får du bare fra kilden selv 😏 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #33 Skrevet 29. januar 2018 6 timer siden, GiftMann38 skrev: Tipper dette bunner i at du ikke har sett de små signalene han har sendt ut om at han ikke har vært like betatt av deg. Jeg har nok lidd litt under den såkalte "glorieeffekten" temmelig lenge. Han har heller ikke vært like betatt av meg, det sa han jo til meg. Men han ville gi det en sjans, og ting gikk veldig bra helt til han sier at han er usikker da. Og med bra, så mener jeg virkelig at jeg ikke hadde noen grunn til å tro at han tvilte. Da inviterer man vel ikke daten med seg hjem på middag og låner dem klær?? TS Anonymkode: b9ccb...e46
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #34 Skrevet 29. januar 2018 6 timer siden, Skogkløver skrev: Jeg syns jo egentlig det høres ut som at han egentlig var ute etter noe useriøst, en kjappfølrt og litt sengekos. Da han innså at du ville ta det sakte og at du faktisk likte ham Godt, så avsluttet han det hele. Det kan være han ikke ville såre deg, eller at han syns det ble for mye styr for noen ligg. Spesielt siden han kjente deg fra før og dere har felles venner. Men dette som alle andre svar her inne er jo vill gjetting. Noe klart svar får du bare fra kilden selv 😏 Det er så klart det vanskelige med å henvende seg til internettforum, ingen var der og så hele situasjonen eller kjenner til dem det gjaldt. Så man projiserer sine egne følelser rundt det på situasjonen. Kan godt forstå at noen tror han bare ville ha et ligg. Hvis han ville ha seg et ligg så hadde han lett fått seg et bare ved å gå på byen. Så jeg tror ikke det var grunnen. Og han vet veldig godt at jeg ikke ligger med hvem som helst heller. TS Anonymkode: b9ccb...e46
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #35 Skrevet 29. januar 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan går det, ts? Anonymkode: 53f7b...8ce Det går jo mye bedre. Nå syns jeg det er mest surt å miste en person som jeg hadde så sykt god connection med, om det så bare hadde endt vennskapelig. Det var en veldig veldig fin opplevelse. Ingen garanti for at jeg hadde forblitt så betatt heller. Jeg er ikke en person som blir lett venner med folk, jeg er egentlig ganske sjenert. Så når noen dukker opp, som man er SÅ på bølgelengde med(endelig), så er det surt å miste dem. TS Anonymkode: b9ccb...e46
bortebra Skrevet 29. januar 2018 #36 Skrevet 29. januar 2018 Minner meg om en fyr jeg hadde en greie med. Vi hadde superkjemi, tilbrakte hver dag sammen i ei uke, og så reiste jeg bort på ferie, vi sendte lange eposter til hverandre, men da jeg kom tilbake var det helt tyst. Noe var helt klart endra, uten at jeg hadde peiling på hva. Vi møttes sporadisk som venner de neste årene, og til slutt tok jeg mot til meg og sa at jeg var veldig betatt. Han kyssa meg, sendte meg melding neste dag om at vi måtte sees snarest igjen, og at det var fint. Og så tyst. Nada mer. Og den gangen blei jeg så forbanna at jeg bare ikke gadd mer. Han høres lik ut. Jeg tror ikke det er så mye du kan gjøre. Noen sitter fast i sine egne grublerier.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #37 Skrevet 29. januar 2018 1 time siden, bortebra skrev: Minner meg om en fyr jeg hadde en greie med. Vi hadde superkjemi, tilbrakte hver dag sammen i ei uke, og så reiste jeg bort på ferie, vi sendte lange eposter til hverandre, men da jeg kom tilbake var det helt tyst. Noe var helt klart endra, uten at jeg hadde peiling på hva. Vi møttes sporadisk som venner de neste årene, og til slutt tok jeg mot til meg og sa at jeg var veldig betatt. Han kyssa meg, sendte meg melding neste dag om at vi måtte sees snarest igjen, og at det var fint. Og så tyst. Nada mer. Og den gangen blei jeg så forbanna at jeg bare ikke gadd mer. Han høres lik ut. Jeg tror ikke det er så mye du kan gjøre. Noen sitter fast i sine egne grublerier. Ja.. Han her sa i hvertfall i fra, om ikke på en litt hensynsløs måte. Kom ikke så langt som til å kysse han, hadde utbrudd av herpes :') Men det var kanskje like greit. TS Anonymkode: b9ccb...e46
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #38 Skrevet 29. januar 2018 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja.. Han her sa i hvertfall i fra, om ikke på en litt hensynsløs måte. Kom ikke så langt som til å kysse han, hadde utbrudd av herpes :') Men det var kanskje like greit. TS Anonymkode: b9ccb...e46 Herpes var årsaken da!🙄 Anonymkode: 829d7...69a 3
Gjest padawan Skrevet 29. januar 2018 #39 Skrevet 29. januar 2018 Det kan hende han synes det ble for alvorlig for fort,
winnie89 Skrevet 29. januar 2018 #40 Skrevet 29. januar 2018 (endret) 29 minutter siden, padawan skrev: Det kan hende han synes det ble for alvorlig for fort, Det er nok den mest logiske konklusjonen. Det er vel relativt vanlig. Endret 29. januar 2018 av winnie89
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå