Gå til innhold

Avviste han meg for kjapt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er superforvirret. Etter bare to fantastiske dater så kommer det ut av det blå at han er usikker. Vi begge holder til i hovedstaden, og har jobbet i samme firma en stund. Jeg ble umiddelbart betatt av fyren, men har ikke gjort noe forsøk da vi var kolleger. Nå er jeg student, og er ikke i dette firmaet lenger. I nyttårstider tar han kontakt, sier han skulle ønske jeg var på nyttårsfeiringen han og noen kolleger ++ hadde. Han savnet meg der, sier han. Dette gir meg guts til å invitere han ut på en date. Jeg har etter 1 år endelig muligheten til å finne ut om denne crushen er noe å satse på, og om han gjengjelder følelsene mine.

Første date er øl, det går helt strålende, og jeg sitter til slutt i armkroken hans, og han holder hånda mi. Når vi sier farvel er jeg helt i den syvende himmel, trodde ikke man kunne bli så betatt av et annet menneske. Kjemien er bare helt av en annen verden, og jeg som egentlig er ganske stille kommer med den gode vitsen etter den andre, og han ler og ler. Uten å skrive i detaljer, han sier han liker meg veldig godt, at vi har en fantastisk kjemi, han kan virkelig være seg selv sammen med meg etc. Andre date var bytur, kakao, hjem til han og spise middag, jeg får låne "koseklær"(jobbebukse og sånn) og vi setter oss hans lille sofa. Månen skinner inn vinduet, vi har på musikk og stemningen er så nydelig. Kjemien er god, er begge "tenkere" og elsker å diskutere filosofi og slikt.

Jeg har en drink i hånda, vi sitter rimelig tett, og han spør hvordan jeg syns dette går. Jeg sier jeg syns det går veldig fint, enn du? Så sier han at han er usikker, og at han vil avslutte. I helvete da. Jeg klarte ikke å tenke klart der og da, men jeg var veldig respektfull i måten jeg tok det på(og jeg ville absolutt ikke grine foran han). Jeg vil ikke være med noen som er usikker. Men jeg ble veldig paff, og veldig, veldig lei meg. Det var ingen forvarsler. Så jeg måtte jo bare pent skifte av meg klærne og stikke. Jeg hadde fått veldig høye forventninger, og har aldri vært så betatt. Jeg tror egentlig jeg var forelsket i han. Husk jeg kjente han på jobb i ett år før datene, han en en dyktig mann som jeg ser veldig opp til.

I ettertid har jeg lurt på om hva dette egentlig handlet om. Fordi "ingenting" var galt, tvert i mot. Vi har veldig mye til felles, og er ganske lik personlighetsmessig. Er seff ingen her som er tankelesere, men synes ikke dere at dette var en litt vel hastig beslutning? Vi hadde ikke tilbragt mer enn 12 timer sammen. Blir man nok kjent med noen til å vite det på så kort tid....? 

Anonymkode: b9ccb...e46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke VELDIG snålt å ta med noen hjem, låne dem klær og SÅ si at man vil avslutte?

Anonymkode: eb8a3...d86

• Liker 15
Skrevet

Kanskje han har dame og angret bittert da du satt der? Det er ren spekulasjon. Det der er i alle fall ikke normalt.

Anonymkode: 12c75...1a3

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som en merkelig greie. Det er tydeligvis noe som gjør han usikker. Jeg ville spurt han om det. Og om han da har avvist deg for kjapt, så får han sjansen til å snu om du tar kontakt for å spørre.

• Liker 4
Skrevet

Jeg tenker vi kun får høre den rosemalte versjonen du vil fortelle. Han fremstilles jo som en dust. 

• Liker 1
Skrevet

Emosjonell sadist/kvinnehater eller dame. 

Anonymkode: 50e34...a2f

• Liker 1
Skrevet

Tror bare at han inså at du ville mer enn han, og at han ikke føler nok for deg til å ville gå videre. Enkelt og greit.

Skrevet

Han har fikk kanskje assosiasjoner til en tidligere dame, eller noe vondt som har skjedd tidligere og følte at han måtte trekke seg. Kanskje han mangler "mot" til å ta steget videre, så han feiget ut og trakk seg? Kanskje personlighetene deres ikke matchet like mye som du selv føler at de gjorde? Det kan være mange grunner for dette, men det må ha vært en solid grunn for å avslutte datingen så raskt hvis alt gikk greit mellom dere. Utover dette så kan man fint finne ut at man ikke passer med noen etter 2 dates.

Anonymkode: 7b4a6...91e

Skrevet

Så, dere hadde ikke sex?

Anonymkode: 829d7...69a

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han har fikk kanskje assosiasjoner til en tidligere dame, eller noe vondt som har skjedd tidligere og følte at han måtte trekke seg. Kanskje han mangler "mot" til å ta steget videre, så han feiget ut og trakk seg? Kanskje personlighetene deres ikke matchet like mye som du selv føler at de gjorde? Det kan være mange grunner for dette, men det må ha vært en solid grunn for å avslutte datingen så raskt hvis alt gikk greit mellom dere. Utover dette så kan man fint finne ut at man ikke passer med noen etter 2 dates.

Anonymkode: 7b4a6...91e

Det skjer jo ofte at man oppfatter ting helt forskjellig så klart. Men han sa han likte meg veldig godt, at han kunne liksom "snakke" ordentlig med meg om ting. Han kom ikke med noen grunn. De nærmeste vennenee min jeg har snakket med sier også at det høres ut som han har noe baggasje fra tidligere og at han rett og slett feiget ut. Uansett grunn, jeg får ikke gjort noe med det. Men det er jævlig irriterende. Han var liksom "drømmemannen". Kan jo nevne at vi begge nærmer oss 30, og jeg har tenkt mye og grundig over hva slags type person jeg vil være med. Det er ikke et tenåringscrush. 

TS

Skrevet

Kanskje han har dame og angret bittert da du satt der? Det er ren spekulasjon. Det der er i alle fall ikke normalt.

Han er singel. Vi har en felles venn, jeg betrodde meg til henne for en tid tilbake siden. Men ja, fint det ikke er bare meg som syns dette var litt betenkelig. 

TS

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så, dere hadde ikke sex?

Anonymkode: 829d7...69a

Nei.

TS

Skrevet
9 timer siden, Snabeldyr skrev:

Tror bare at han inså at du ville mer enn han, og at han ikke føler nok for deg til å ville gå videre. Enkelt og greit.

Det kan være så enkelt. Vi snakket aldri om hva vi ville osv. Jeg burde ha nevnt til han at jeg ville ta ting sakte, og helst bli ordentlig kjent før vi gjorde ting til noe mer. Han beskrev det som om man skal falle for hverandre momentant, det er det han ønsker. Som jo skjer, men de følelsene kan også bare være et blaff. Så skjer en ørliten ting som gjør en usikker, og så *poff*, er han borte. 

TS

Skrevet
9 timer siden, Jentadi skrev:

Høres ut som en merkelig greie. Det er tydeligvis noe som gjør han usikker. Jeg ville spurt han om det. Og om han da har avvist deg for kjapt, så får han sjansen til å snu om du tar kontakt for å spørre.

Er det ikke likevel en strategi å vente litt? Hvis han har satt opp en mur rundt seg, for å si det slik, så kan det ta tid å reflektere over ting. Spesielt siden han er mann(mener ikke å generalisere her). 

TS

Skrevet

Nope. Han ombestemte seg bare. Det er lov kvinner gjør dette og hele tiden. Har mange ganger datet folk som har gått veldig bra. Så plutselig ghoster de deg

Skrevet

Jeg må si jeg synes det er så frekt og hensynsløst når folk først spør den andre om det går bra, før de selv sier at det ikke går bra.

Vil de få en kjærlighetserklæring og booste egoet før de slår opp, eller hva er greia??

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, Mippi skrev:

Jeg må si jeg synes det er så frekt og hensynsløst når folk først spør den andre om det går bra, før de selv sier at det ikke går bra.

Vil de få en kjærlighetserklæring og booste egoet før de slår opp, eller hva er greia??

Du sier noe. Jeg ble ganske lei meg, grein i to dager. Så om han ber om en ny sjanse, så spørs det om han får det. 

TS

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du sier noe. Jeg ble ganske lei meg, grein i to dager. Så om han ber om en ny sjanse, så spørs det om han får det. 

TS

Grein i 2 dager etter 2 dater ? Virkelig?

Om han vil tilbake så har han deg. Legg fra deg den pripne prinsesseprivilegiet. Han har deg rundt lillefingeren

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, pewdiepie skrev:

Nope. Han ombestemte seg bare. Det er lov kvinner gjør dette og hele tiden. Har mange ganger datet folk som har gått veldig bra. Så plutselig ghoster de deg

Han her kan ikke ghoste meg, vi har felles venner og det er garantert at jeg treffer han igjen i jobbsammenheng. Selvfølgelig kan man ombestemme seg, for whatever grunn man har. Og det respekterer jeg fullt ut. Det var bare måten det skjedde på som får jeg til å lure på hva det egentlig handler om.

TS

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han her kan ikke ghoste meg, vi har felles venner og det er garantert at jeg treffer han igjen i jobbsammenheng. Selvfølgelig kan man ombestemme seg, for whatever grunn man har. Og det respekterer jeg fullt ut. Det var bare måten det skjedde på som får jeg til å lure på hva det egentlig handler om.

TS

Det kan ha skjedd i et øyeblikk av et sekund at han tenkte det ikle gikk allikavell og at han ville være singel. Har skjedd meg selv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...