AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #1 Skrevet 23. januar 2018 Har fått vite at jeg har bakovervendt(?) livmor. Slik jeg forstår det er det ganske vanlig og gir ingen problemer - noen her med det samme som har erfaringer? Anonymkode: 008ed...870
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #2 Skrevet 23. januar 2018 Gynekolog mette haase moen sier 75% av kvinner har fremover liggende livmor. mens jeg,du og 25% kvinner har bakovervendt livmor. Begge delene er normalt. ulempen til bakovervendt livmor er at det er mer smertefullt å sette inn spiral. Sex kan også være mer smertefullt. Anonymkode: 11a48...d26
Trolltunge Skrevet 23. januar 2018 #3 Skrevet 23. januar 2018 Jeg har bakovervendt. Ingen problemer med det, bortsett fra at det var litt styr med å få inn spiralen. Jeg ble også gravid med spiral, så antagelig fikk de det ikke helt til. Ellers ingen problem med verken sex eller fødsel.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #4 Skrevet 23. januar 2018 Min livmor er mer forovervendt en normalt, del legger seg mer oppå blæra enn normalt. Plager meg ikke nevneverdig, men jeg fikk veldig tidlig mage når jeg var gravid og var tissetrengt hele tiden. (noe som egentlig ikke er så uvanlig). Anonymkode: 07ad5...d64
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå