Gå til innhold

Forbidden fruit...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg møtte en 15 år yngre mann på et utested. Jeg var nysingel og smigret over oppmerksomheten denne unge mannen gav meg. Følte behov  for en rebound og ble med han hjem. 

Dagen derpå skammet jeg meg over dette og følte meg skikkelig bad. Til tross for at han var fornøyd og at han koste seg i lag med meg. Jeg gikk hjem i "walk of shame". Bestemte meg for å ikke fortelle dette til noen. Har ikke hatt noen forventinger til å treffe han igjen og bestemte meg for å glemme hele episoden.

Men nå to måneder etterpå har han kontaktet meg, addet meg på sosiale medier etc. Han har tatt initiativ til å treffes gjentatte ganger. (Tror ikke dette var i edru tilstand). Spurt om vi skal se film etc🤣 

Til slutt lot jeg han komme til meg. Var ikke edru selv da. Da han kom betrodde han seg til meg om sin turbulente barndom. Han sa også at han synes at jeg er så vakker og at han ikke klarer å slutte å tenke på meg. Vi hadde det fint sammen og han var hos meg et døgn. Vi så film,  snakket sammen og var intime.

Føler nesten at jeg blir forelsket i denne unge vakre atletiske mannen. Men jeg vet jo innerst inne at det ikke er realistisk og at det bare er et eventyr...Det er bare en søt drøm. Vi er på forskjellig sted her i livet.

Noen med lik erfaring?

Anonymkode: 9c9cb...b2a

Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Hva er problemstillingen her? Du skammer deg over å ha sex med en yngre mann, eller  at dere har forkjellige planer de neste 30 årene? 

Skrevet

Selv tenner jeg på aldersforskjell "feil vei" rent seksuelt.  Det "forbudte" i situasjonen blir triggende i seg selv. Nå snakker jeg om forskjeller på MINST  15 år, men det ville aldri funke for meg med ei så mye eldre dame i seriøse forhold. Men folk er forskjellige.

Anonymkode: a369d...b46

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, Alterego666 skrev:

Hva er problemstillingen her? Du skammer deg over å ha sex med en yngre mann, eller  at dere har forkjellige planer de neste 30 årene? 

Selv om han er over seksuell lavalder, føles det litt som å være på barnerov da 😶 derfor jeg ikke har fortalt det til noen.  Er redd for å bli dømt. 

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selv tenner jeg på aldersforskjell "feil vei" rent seksuelt.  Det "forbudte" i situasjonen blir triggende i seg selv. Nå snakker jeg om forskjeller på MINST  15 år, men det ville aldri funke for meg med ei så mye eldre dame i seriøse forhold. Men folk er forskjellige.

Anonymkode: a369d...b46

Ja jeg er enig. Hva skal jeg med en 15 år yngre mann? Bortsett fra litt spenning? Vi er på forskjellig sted i livet

Skrevet

Hvor gamle er dere da?

Skrevet
20 minutter siden, wintergirl skrev:

Hvor gamle er dere da?

22 -37 😂

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

22 -37 😂

Ok. Dere får kose dere 😉 Kan menn så kan veld damer også 😁

• Liker 2
Skrevet (endret)

Vet om et par der han var 22, 23 og hun 36, 37. De har vært gift i mange år og er som skapt for hverandre. De er i 60 årene nå. Noen menn er modne for alderen og noen kvinner er umodne for alderen. Tenker ikke på deg nå ts 😊 Men man vet aldri. Kanskje gutten er moden for alderen. 

Endret av wintergirl
Skrevet

Jeg hadde droppet han hvis du har lyst på barn en gang i framtiden.

Anonymkode: 2fd06...a79

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, wintergirl skrev:

Vet om et par der han var 22, 23 og hun 36, 37. De har vært gift i mange år og er som skapt for hverandre. De er i 60 årene nå. Noen menn er modne for alderen og noen kvinner er umodne for alderen. Tenker ikke på deg nå ts 😊 Men man vet aldri. Kanskje gutten er moden for alderen. 

De er vel ikke i 60-årene begge to? Hvis hun er det, så er han kanskje bare ca 45. Hvis han er i slutten av 60-årene er hun nærmer midten av 80-årene (mao en olding).

Anonymkode: 07d1e...bd7

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er vel ikke i 60-årene begge to? Hvis hun er det, så er han kanskje bare ca 45. Hvis han er i slutten av 60-årene er hun nærmer midten av 80-årene (mao en olding).

Jeg skrev feil 😊Hun er opp i 60 årene og han er i i 50 årene et sted. Vet hvem de er gjennom en felles bekjent.   De har ihverfall vært sammen i mange mange år. Trives veldig godt i sammen og.

Skrevet
På 23.1.2018 den 17.30, AnonymBruker skrev:

Føler nesten at jeg blir forelsket i denne unge vakre atletiske mannen. Men jeg vet jo innerst inne at det ikke er realistisk og at det bare er et eventyr...Det er bare en søt drøm. Vi er på forskjellig sted her i livet.

Du får bare nyte livet med ham mens dere er lyst på hverandre. Du er jo single, og dere trenger ikke å innlede forhold.. bare bygg et forhold som går kun på sex

Gjest Alterego666
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selv om han er over seksuell lavalder, føles det litt som å være på barnerov da 😶 derfor jeg ikke har fortalt det til noen.  Er redd for å bli dømt. 

Det skyldes skam med andre ord. Det er jo forståelig, men også synd dersom du liker han og/eller sexen. 

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Her ikke regnstykke opp, hvis det siste tallet stemmer er det jo toppen 9 år foskjell og ikke 13 år.

Skrevet

37-22=15

Skrevet

Herregud, kos deg! Ikke tenk på skam eller fremtid eller at det er feil, bare nyt det!

Anonymkode: 4589f...5e2

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

37-22=15

Jeg skrev feil 😊

Hun er opp i 60 årene og han er i i 50 årene et sted. 

Skrevet

Ser ikke problemet. Kjør på.

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor du kaller det forbudt? Jeg trodde jeg skulle lese om en som hadde hatt seg med en eller annen i forhold og så blitt forelsket og ikke klarte å holde seg unna...

Det er vel bare å kose seg og ha det fint sammen det. Så lenge dere matcher i livssituasjon - sånn at det ikke kræsjer ift å ønske barn f.eks, eller kræsjer ift livssyn etc så er det vel bare å ha det fint? 

Det sies at man lever bare en gang, så gjør det beste ut av det. 

Anonymkode: b8f67...4be

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...