Gå til innhold

Er p-sprøyte safe selv om ....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har 3 spørsmål :

1. Er p-sprøyte safe selv om fyren har kommet inni meg og han fortsatte og ta penis ut og inn en stund etter han kom? 

3. Er usikker på om sæden har kommet ut igjen. Har prøvd å gå på do, men det kom bare bittelitt. Men rett etter sex kom det ut noe. Vet ikke om det bare var blod eller sæd også. Var lyserødt. Men jeg har sånn rødbrun utflod og litt blod av og til pga p-sprøyta. 

2. Fyren hadde ganske tykk penis. Det gjorde vondt å ha sex, og nå i etterkant har jeg så sykt vondt. Det kjennes ut som om jeg er mørbanka. Gjør veldig vondt. Er det noe galt? Eller er det ikke noe å tenke på? Vil det gå fort over av seg selv? 

Anonymkode: 5f203...78b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Ja, sprøyte er safe!

2. Usikker på hva du spør om. Sperm kommer ut av seg selv. Hvor mye som kommer ut, kommer an på hvor mye som kom inn. Var det rosa, så er nok dette på grunn av litt blod. Kanskje ikke rart med tanke på hva du skriver på punkt 3. 

3. Bruk glidemiddel eller ha langt nok forspill neste gang. Sex skal ikke være vondt, uansett hvor stor han er. Du har nok fått deg noen gnagsår/friksjonsskade på grunn av at det ikke var vått nok. 

Anonymkode: 9f456...cfa

Skrevet

Kanskje du skal snakke med helsesøster om hvordan hormonprevensjon virker? :)

Anonymkode: 35dec...1da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...