Gå til innhold

Har du møtt noen av nickene her inne?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ikke møtt noen av dere enda, men skal snart møte Thea :D

Det blir koselig!!

Har dere møtt noen her inne fra? Hvem?

Videoannonse
Annonse
Gjest mettemo
Skrevet

Jeg har møtt Marianneg. :D Vi har gjordt mye kjekt sammen, både med unger og på kveldstid. :briller:

Gjest sexysadie
Skrevet

Aner ikke!

Ingen har tilkjennegitt seg som bruker her inne iallfall!!

Gjest Nathalie
Skrevet

Nope, har ikke møtt noen!

Men det hadde jo vært gøy en gang og møtt noen av de som er ålreite her inne :D

Skrevet

Jeg mistenker at flere av mine venninner er her inne også (hei til dere vinke.gif), og har kjent igjen noen av dem (og hilst på). Så noen har jeg jo møtt, men kanskje ikke på den måten du mener Vinga?

Og så er søsteren min her (hei til deg også vinke.gif), og jeg tror hun vet hvem jeg er (?), selv om ikke vet hvem hun er. Fant det ut da hun glad og fornøyd leste fra en liste jeg hadde skrevet om ting en kan finne på i Oslo sammen med barn, og skrøt av at hun hadde funnet den på KG. Vi fikk oss en god latter da jeg innrømte at det nok var meg som hadde skrevet den. :lol:

Skrevet

Jeg har møtt Hege, Perser og Tora. :P

Ellers så har jeg kontakt med Lionda også. :P

Kjempekoselige alle sammen!

Gjest sexysadie
Skrevet

Det som hadde vært bra : Å arrangert tur på f.eks Danskebåten og så kunne de som hadde ønsket å bli kjent med de andre meldt seg på og så kunne vi virkelig fått diskutert!

Waco hadde aldrig i verden våget å bli med på tur!!!!

Skrevet

Hehe, god ide SexySadie :briller: Henger meg på den i såfall

Klems,

Julie

Skrevet

En sånn tur hadde nok bare blitt flau, og man hadde dannet klikker.

Omtrent som her inne?....

Jeg ville ikke blitt med på en sånn tur, fordi det rett og slett er flere her inne som jeg håper jeg aldri møter IRL.

Og da å reise på en sånn tur uten å vite hvem som kom, hadde jeg ikke giddet.

Men noen har jeg kjempelyst til å møte, bare synd de bor i andre fylker mesteparten :-?

Gjest Nathalie
Skrevet

Jeg har jo inne på "personlige meldinger" foreslått KG-treff for de som vil i Oslo...

Men det spørs om kanskje jeg er en av de som bl.a. Vinga håper de aldri treffer IRL... :lol: eeehehehe....

Skrevet

Jeg ser det er endel som er ivrige på treff her... Og det hadde vært koslig det...

spørs hvor mange som sier de kommer og hvor mange som tør og stille??,, :D

Jeg bare tenkte på at dansketur må en jo være 18- eller 21 for å bli med på,,, må en ikke?? Og utesteder puber er det alt fra 18 og oppover,,, det spiller ingen rolle for min del men jeg har sett mange andre her inne som ikke er fylt 18 osv enda,,,, så en må jo gjøre det slik at den som vil kan få komme da,, egentlig... Er dere ikke enige???

Ang om jeg har møtt noen:

Jeg har vært så heldig og bli kjent med ei hyggelig kvinne her inne, Og jeg håper jeg får gleden av og møte henne, vi har pratet om det før og ta en kopp kaffe. Og det tror jeg blir hyggelig.

Exodus

Skrevet

Jeg skal treffe Vinga ;) Det blir sikkert koselig :) Jeg har også fått kjempe god kontakt med Duchess,Midnattsol og Linsi (som forøvrig er Drammenser,yeeeyyjjyyhh :))

Kjempe supre jenter alle sammen og hadde vel tenkt å få i stand et møte når det røyner på litt.Må bare finne ut hvilket tog som går hit og dit, bli litt mer bevisst på at trikkeskinner går overalt uansett hvor i veien og at trikken IKKE stopper selv om jeg skulle befinne meg akkurat der skinna går :roll: samt bli litt mer vant med mine nye husdyr. Om jeg da fremdeles lever så får vi se ;)

Også må jeg ikke glemme Morgan og Kristian 71, men siden de har utovertiss tar vi det liiiiiiit rolig i svingene der.De får så fort ideer ;):ler::ler::ler:

Skrevet

Duchess glemte jeg, hun skal jeg også treffe :D

(ikke sant Duch?) :wink:

Skrevet

Jeg har tilbragt en fantasisk helg sammen med Angel og @lfakrøll med bryllupsvideoer- og bilder, shopping og Kong Alkohol.

Vi la ut referater i dagbøkene.... :oops:

Neste møte blir etter mitt bryllup,

gleder meg allerede!

:hoho:

Skrevet

Jeg kjenner Pettern, Modesty Blaise, Markus og Missuganda... :sjarmor:

Skrevet

Jeg har møtt Hope, Elle og Waco. I tillegg har jeg hatt litt kontakt med nathalie og lily på msn. Ha en fortreffelig dag!

Kid

Skrevet

Den eneste som jeg har møtt er Thingol; men det er da kanskje ikke rart, siden han er mannen min.. 8)

Tror det ville vært nedtur å se noe RL. Det er mye mer spennende å "se for meg" hvordan dere ser ut. Tenk hvor kjedelig det hadde vært om noen du trodde ville være eksotisk, eksentrisk eller dødspen hadde vært en gråmus?

Jeg synes det er litt spennende også jeg; av og til sitter jeg på en cafe og lurer på: "Det der MÅ bare være Vinga" o.l. :D Men jeg vet aldri hvem noen er... og kanskje er det like godt det. Det ville ha vært kjemperart å plutselig se noen.. kanskje du bare blir så irritert på og begynt å stordiskutere midt i gata, pga noe du leste den personen posta her inne..

Jeg vet faktisk ikke om jeg hadde klart å la være å fortsette på diskusjoner i RL :ler: Det er da godt å ha litt "fritid" fra diskusjoner også... :ler:

Skrevet

Melian: Det kan bare ikke være meg, for jeg er aldri på cafè :ler:

Skjønte jo at det bare var et eksempel, men kunne ikke dy meg :blunke:

Skrevet

:o Å neiiii!! Du må jo ikke si det Vinga! Nå ble jeg kjempeskuffa, for jeg var sikker på at det var du.... :-)

:lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...