AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #1 Del Skrevet 23. januar 2018 Hei! Lurer på om noen kan tysk som kan hjelpe meg litt med en tekst her. Skulle egentlig få hjelp av læreren min, men hun var syk, og jeg skal ha presentasjon på torsdag... Anonymkode: 80e05...234 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #2 Del Skrevet 23. januar 2018 Legg det ut ellers blir google translate bedre og bedre så du vil få tak i innholdet om du slenger den inn der Anonymkode: a8067...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicathv Skrevet 23. januar 2018 #3 Del Skrevet 23. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Legg det ut ellers blir google translate bedre og bedre så du vil få tak i innholdet om du slenger den inn der Anonymkode: a8067...34a GT er kjekt hvis du vil forstå hva en tekst på et språk du absolutt ikke kan, handler om. Eller for å oversette enkeltord og veldig enkle setninger. Men er ganske ubrukelig hvis du selv skal lage en tekst i skole- eller jobbsammenheng. Mein deutsch ist nicht gut nok til å hilfe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #4 Del Skrevet 23. januar 2018 Her er teksten:) Kiel er betraktet som en inngangsport til skandinavia og de baltiske statene, siden passasjerene ferger til Sverige, Norge og Litauen herfra. Det er kjent for en rekke internasjonale seilbegivenheter, inkludert den årlige kiel uken i slutten av juni som er den største seileventen verden. Anonymkode: 80e05...234 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #5 Del Skrevet 23. januar 2018 Kiel ist als Eingangspforte zum Skandinavien und die baltische Länder gesehen, weil die Passagiere von hier nach Schweden, Norwegen und Lettland mit der Fähre fahren. Die Stadt ist für viele internationale Segelveranstaltungen bekannt, wie die jährliche Kielwoche, die grösste Segelveranstaltung in der Welt, die am Ende Juni statt findet. Skrev om siste setning litt, vet ikke om det er «lov». Anonymkode: 683d0...b6f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #6 Del Skrevet 23. januar 2018 Åå tusen takk! Anonymkode: 80e05...234 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #7 Del Skrevet 23. januar 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kiel ist als Eingangspforte zum Skandinavien und die baltische Länder gesehen, weil die Passagiere von hier nach Schweden, Norwegen und Lettland mit der Fähre fahren. Die Stadt ist für viele internationale Segelveranstaltungen bekannt, wie die jährliche Kielwoche, die grösste Segelveranstaltung in der Welt, die am Ende Juni statt findet. Skrev om siste setning litt, vet ikke om det er «lov». Anonymkode: 683d0...b6f Regattaen heter Kielerwoche på tysk. Ellers kunne jeg ikke gjort det bedre selv, og jeg har hatt tysk i 4 år, 2 år på ungdomsskolen og B-språk på videregående (i steinalderen, før Reform94...). Anonymkode: 41b92...b6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå