AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #1 Skrevet 23. januar 2018 Jeg har lenge drømt om å ha trekant med to damer, men vet at dette ikke er noe jeg får min samboer med på. Kan hun overtales, eller blir jeg nødt til å leie meg to prostituerte for å få oppfylt denne fantasien? Anonymkode: 15d09...cc8
DonaldDuck Skrevet 23. januar 2018 #2 Skrevet 23. januar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har lenge drømt om å ha trekant med to damer, men vet at dette ikke er noe jeg får min samboer med på. Kan hun overtales, eller blir jeg nødt til å leie meg to prostituerte for å få oppfylt denne fantasien? Anonymkode: 15d09...cc8 Må alle fantasier oppfylles? 4
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #3 Skrevet 23. januar 2018 Tilfredsstiller du kona di da? Det bør du jo være i stand til hvis du skal prøve deg på to damer. Ellers kan vel prostituerte være en idé, om det er så viktig for deg. Anonymkode: c672b...86d
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #4 Skrevet 23. januar 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Tilfredsstiller du kona di da? Det bør du jo være i stand til hvis du skal prøve deg på to damer. Ellers kan vel prostituerte være en idé, om det er så viktig for deg. Anonymkode: c672b...86d Jeg tror kjæresten min er meget fornøyd med mine prestasjoner i bingen ja. Anonymkode: 15d09...cc8
Rotemor Skrevet 23. januar 2018 #5 Skrevet 23. januar 2018 Jeg tror kjæresten din vil synes det er verre at du er utro med to andre damer og i tillegg gjør deg selv til horekunde. Hun fortjener en annen mann. 3
Gjest anonymjente21 Skrevet 23. januar 2018 #6 Skrevet 23. januar 2018 Haha, hvor lavt skal du synke? Har du disse tankene i hode allerede nå så er det jammen på tide å gjøre det slutt med kjæresten din. Hva skjer med menn i dag? Du er sinnsykt. Hadde du vært kjæresten min og jeg hadde oppdaget at du hadde sagt noe slikt, så tror jeg du hadde angret deg bittert, for hevnen er jævla "søt".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå