Gå til innhold

Treff i Oslo 19. feb?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Takk for en kjempekoselig kveld, jenter! :D

:klem: til dere alle!

:Nikke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempeleit at tomias ikke var i form. Jeg hadde gledet meg til endelig å møte henne!

Vel, jeg var strengt tatt ikke i form jeg heller, men nok får være nok, jeg dro okke som. ;) Men, som ragsan sa, jeg var jo ikke frisk da vi møttes sist heller, og det er en god stund siden nå... Hennes kommentar var: "Er du syk ennå?"

Angrer ikke på at jeg dro, jeg koste meg masse, masse!

Skrevet

Skulle ønske jeg kunne ha vært med.

Men har hatt en topp kveld her med venner og familie :) Selvom jeg syns det er en u-ting at en fest skal "slutte" før 1..... er noen her igjen da :-)

Skrevet

Ja, takk for en koselig kveld alle sammen - greit å kunne skravle bryllup med andre som er like opptatt av det av og til ;)

Skrevet
Ja' date=' takk for en koselig kveld alle sammen - greit å kunne skravle bryllup med andre som er like opptatt av det av og til ;)[/quote']

:Nikke:

Skrevet

Hei! Var veldig koselig å treffe dere! Alltid gøy å prate bryllup, og tror mine venner trenger litt avlastning fra all min bryllupsprat. :wink:

(Nå venter jeg på nytt modem så jeg kommer meg på nett hjemme igjen. Utrolig frustrerende å være uten internett,og slik så jeg ut da jeg ringte telenor i går :frustrert: og klaget for n'te gang )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...